2021-03-06, 21:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag undrar om Anna någonsin kommer att inse vad den gemensamma nämnaren är i alla hennes kraschade relationer 🤔

Det är ju alla ANDRAS fel...
Såklart. Anna är snällast i världen, generösast, bäst, snyggast, ödmjukas, härligast på jorden..
Anna behöver inte inse något, hon VET
till 100% SANNINGEN... BAM
BAM
BAM
Citera
2021-03-06, 22:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story
https://postimg.cc/gallery/wRt6vYB

JAG JAG JAG JAG MIG JAG

Nejdå, det är ingen som svikit mig, sa hon sist... Alla influncers går över lik för att få fler likes och vinna kändispoäng. Börjar man från botten och har ambitioner är det lätt att använda Anna som trampolin. Ta en kaffe och en selfie och så är man uppe bland D-kändisarna. När du sen börjar frottera dig med väderflickor och gamla fotbollsspelare får man klippa banden neråt.

Så här går det till bland b-kändisarna när en d-kändis försöker klättra.
https://youtu.be/yJVUvEXZphA
Anna skickar sms till alla.
Citera
2021-03-06, 22:41
Minette Tigerfalk följer INTE book...book följer dock både minette och hennes döttrar.

Jag hittar inte heller My bland Books följare, men book följer henne....
Citera
2021-03-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Minette Tigerfalk följer INTE book...book följer dock både minette och hennes döttrar.

My följer Anna fortfarande. Jag följer även My och då hittade jag henne under gemensamma vänner men när jag sökte på My bland Annas följer så dök hon inte upp🤔 Minette kunde inte jag heller hitta bland följarna!
Citera
2021-03-06, 22:53
Citat:
Ursprungligen postat av Mormorshallon
My följer Anna fortfarande. Jag följer även My och då hittade jag henne under gemensamma vänner men när jag sökte på My bland Annas följer så dök hon inte upp🤔 Minette kunde inte jag heller hitta bland följarna!

Jag följer också My och på.Mys lista står det att hon följer Anna, men eftrsom jag inte hittar henne som följare hos Anna får jag tanken att hon är blockad av book?
Citera
2021-03-06, 22:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Jo, Minette följer Anna och My följer också Anna.
Är du kanske blockad av Anna på IG ?
Citera
2021-03-06, 23:01
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jo, Minette följer Anna och My följer också Anna.
Är du kanske blockad av Anna på IG ?

Hade jag varit blockad hade jag ju inte sett hennes konto alls så Nope...jag har mitt konto som inte är blockat och läser hennes följare resp vilka hon följer. Hon följer dessa två, men de finns INTE på hennes lista över vilka som följer henne.
Kollar man deras konton står det däremot att de följer hennes.
Citera
2021-03-06, 23:33
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Jag följer också My och på.Mys lista står det att hon följer Anna, men eftrsom jag inte hittar henne som följare hos Anna får jag tanken att hon är blockad av book?

My är vad jag förstår ni diagnostiserad som bipolär. Det är något Anna inte förstår vad det är. En del sådana människor behöver plötsligt isolera sig. För en del räcker det med en timme. Andra behöver dagar. Förstår man sig inte på måendet kan man lätt känna sig sviken eller undanskuffad när man själv vill ses. Det verkar som hon nu fokuserar på sin familj. Då kan det nog bli så att hon inte orkar med Annas pladder. Just då.

I vilket fall kan man undra varför galenkärringen lägger ut hundra insinuationer om en eventuell persons svek. Varje dag i en vecka nu. Det måste ha tagit hårt på Annas ego. Men om varför skriva om det på Insta om hon blockat eller avföljt den här personen. Hen kommer ju inte se det här ändå. Men det är klart, Hyacinthia lever antagligen i villfarelsen att personen som valt bort henne nu kommer att stalka henne för att se... ja vadå? Att Anna tagit illa upp? Nä, det här är en låtsasvärld Annas ego skvalpar runt i.
Citera
2021-03-07, 03:37
Medlem
Citat:

Det finns ju en funktion på ig att man kan ta bort sådana man inte vill ska följa ens konto. Kanske inte syns hos den andra om hon har tryckt på ”ta bort”?
Citera
2021-03-07, 08:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Älskade maken kom hem och blev minst sagt påtvingad Annas kärlek.

https://postimg.cc/gallery/SqVrdZR

Det där är ju inte normalt beteende för någon över 25, att verkligen klamra sig fast på karln. Ser ut som att hon skulle kunna slita av honom armen.

Hon ser inte frisk ut på blickarna eller hennes ansiktsuttryck heller.
Citera
2021-03-07, 08:42
Medlem
anna sitter o slafsar nutella o läser här samtidigt som hon njuter av att vi undrar
Citera
2021-03-07, 09:18
Medlem
På tal om hennes engelska.

https://m.youtube.com/watch?v=KN7qZvVACPg

”Brilliant fucking white...”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem