2021-06-11, 18:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna ! Skåla med gästerna nu och slappna av lite . Du är fin . Så slappna av lite och sluta dra in magen och benen så du står framåtlutad . Det ser bara stelt ut och konstlat ut .

Nu när du skriver det så inser jag att Anna
ser lite bajs/kissnödig ut när hon står sådär.
Alltid med något hon ska skymma magen med.
Som tex med en väska edyl på senaste bilderna.
Men hon lär inte sluta, hur mycket hon än kör med att "Anna har lärt sig älska sig själv"
Så visar hon dagligen på IG att så inte är fallet.
Citera
2021-06-11, 19:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja på dom bilderna är det inte NÅGON som håller avstånd, hehe..
Corona är som bortblåst i det hushållet
Citera
2021-06-11, 19:31
Medlem
Handknutens avatar
Nu har jag skrollat lite A.B,s studentflöde. En känsla som kommer till mig är precis som andra här redan har nämnt. Gränslös. På precis alla plan. Jag kan förstå om där finns en viss glädje att yngsta dottern faktiskt har avslutat gymnasiet, fullgjort sina studier, till skillnad från resten av familjen och vad som framgår i sociala medier iaf är hon ambitiös och jobbar på. Det är naturligtvis något att vara stolt för, i en förövrigt helt dysfunktionell familj. Men att så till den milda grad dokumentera i stort sett varje ögonblick och matbit från "mottagningen" är ju bara helt rubbat. Naturligtvis handlar det om A.B,s gränslösa behov av uppmärksamhet. Det är inte främst dotterns dag utan Annas - som trots sitt "mående" har åstadkommit detta "grandiosa" firande. Helt sjukt och lämnar en obehaglig känsla i betraktaren.
Senast redigerad av Handknuten 2021-06-11 kl. 19:40.
Citera
2021-06-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Nu har jag skrollat lite A.B,s studentflöde. En känsla som kommer till mig är precis som andra här redan har nämnt. Gränslös. På precis alla plan. Jag kan förstå om där finns en viss glädje att yngsta dottern faktiskt har avslutat gymnasiet, fullgjort sina studier, till skillnad från resten av familjen och vad som framgår i sociala medier iaf är hon ambitiös och jobbar på. Det är naturligtvis något att vara stolt för, i en förövrigt helt dysfunktionell familj. Men att så till den milda grad dokumentera i stort sett varje ögonblick och matbit från "mottagningen" är ju bara helt rubbat. Naturligtvis handlar det om A.B,s gränslösa behov av uppmärksamhet. Det är inte främst dotterns dag utan Annas - som trots sitt "mående" har åstadkommit detta "grandiosa" firande. Helt sjukt och lämnar en obehaglig känsla i betraktaren.
Ja det är liksom extra av allt och sen extra av det med. Fler foton och filmklipp än nån annan av mina studentfirande vänner ens varit i närheten av och jag lovar att de är minst lika stolta och glada ändå … Alla extrema superlativ och alla tusentals (typ) beskrivningar av vad HON gjort …
Citera
2021-06-11, 21:30
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
dessa foton såg jag på martens story, allså den bilden på anna, mi amor o felicia..hur sjukt filtrerad är inte den???

https://postimg.cc/gallery/Ffm6mvw

Helvete....jag råkade zooma in på Annas fot på mittenbilden.
Den ser ut som en fot en fyraåring ritar.

Nåja, det kan ju inte hon rå för, men ändå.

.....jag har en aversion mot folk som är barfota,
Citera
2021-06-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Helvete....jag råkade zooma in på Annas fot på mittenbilden.
Den ser ut som en fot en fyraåring ritar.

Nåja, det kan ju inte hon rå för, men ändå.

.....jag har en aversion mot folk som är barfota,

😕 Funderar på om Anna föddes med så kallad "sjöjungfrufot" då ser fötterna ut så där och dom har simmhud mellan tårna som opereras bort när man är bebis.. 😜
Citera
2021-06-11, 22:12
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
En del av menyn (beställd catering)
https://postimg.cc/FdPTpLwd
Vassego

Om hon vill att man ska beundra maten så borde hon inte skriva text över nästan hela bilden, vi ser vad det är liksom.
Citera
2021-06-11, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Oj Man kan tro att det är någon riktigt prominent person som ha tagit "studenten"
så som hon håller på.Partyland med massa ballonger m m och de är SÅÅÅÅ duktiga
och Blomsteraffären är o pyntar med blommor i massor,fint ska de va

Hur har de rååååd?
EN ballong kostar ju en del, flera kostar massor. Röda mattor kan inte heller vara så billigt.

Det paradoxala i allt detta är dock att
• Kostnaden har Roberto stått för
• De har inte hämtat eller handlat någonting på plats
• Catering kommer färdigt
• Såväl blommor och ballonger och röd matta levererade och arrangerade företagen.
Ändå är det ANNA som har ordnat detta fantastiska firande... Hm... Det är tröttsamt att klicka till sig beställningar på nätet och sen ringa och pruta.

Ps. Frisören på plats. Det är nåt med Anna och hennes frisörer. På BLV-finalen hade hon nästan inga vänner alls, bara såna salongsmänniskor. Då var frisören för övrigt någon annan "Bästa frisören..."
Citera
2021-06-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hur har de rååååd?
EN ballong kostar ju en del, flera kostar massor. Röda mattor kan inte heller vara så billigt.

• Såväl blommor och ballonger och röd matta levererade och arrangerade företagen.

✔Ändå är det ANNA som har ordnat detta fantastiska firande... Hm... Det är tröttsamt att klicka till sig beställningar på nätet och sen ringa och pruta. ✔

Ps. Frisören på plats. Det är nåt med Anna och hennes frisörer. På BLV-finalen hade hon nästan inga vänner alls, bara såna salongsmänniskor. Då var frisören för övrigt någon annan "Bästa frisören..."

Det röd markerade är en fundering
När arga snickaren var hemma hos familjen, då grät Anna för att hon INTE klarade av att ringa hantverkare för det trasiga handfatet i badrummet.. hon skyllde en det en och det andra (fast jag tror att dom inte hade råd) för hon har i dag inga problem att ringa och tigga till sig saker.. nä det där Anna är en riktig liten 🐀
Citera
2021-06-11, 23:10
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/drGzqjy

Flera grannar har deltagit i detta spektakel idag.
Någon Gurra kom på besök och ni som är vänner med Vanessa på Instagram kan se hur hon skriker och ylar när denna Gurra kommer och överraskar.
Det är självklart världens bästa mamma som ordnat denna överraskning.
Kul för flickan att precis allt som används till hennes stora dag är reklamprylar.
Allt avslutades med en spontanfika hos My för Antonio klippte hennes gräs och hon blev så GLAD 🙄
Citera
2021-06-11, 23:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/drGzqjy

Flera grannar har deltagit i detta spektakel idag.
Någon Gurra kom på besök och ni som är vänner med Vanessa på Instagram kan se hur hon skriker och ylar när denna Gurra kommer och överraskar.
Det är självklart världens bästa mamma som ordnat denna överraskning.
Kul för flickan att precis allt som används till hennes stora dag är reklamprylar.
Allt avslutades med en spontanfika hos My för Antonio klippte hennes gräs och hon blev så GLAD 🙄

Hur kommer det sig att Antonio inte klipper deras egna fina ogräsmatta?
Citera
2021-06-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Hur har de rååååd?

Ändå är det ANNA som har ordnat detta fantastiska firande... Hm... Det är tröttsamt att klicka till sig beställningar på nätet och sen ringa och pruta.

Annor avverkar vänner, frisörer, släktingar och alla andra tänkbara relationer på löpande band. De tar lätt kontakt med andra men relationer kan de inte underhålla. Kusinsystern är väl inget undantag heller förövrigt-hon syntes inte till på mottagningen och har inte setts till i flödet på rätt länge nu. Nästan alla tröttnar till sist eller så river Annan plötsligt ner personen från piedestalen om vederbörande säger eller gör något som inte passar, och det gör nästan alla så småningom.
Felicia är "väninnan" som är vingklippt och inte kan fly.

Tramsfrans skrev något som även jag tänkt på några gånger, nämligen att Anna aldrig vunnit något förutom BLVIP. Inte ens någon svensk uttagning till melodifestivalen(trots att hon är Sveriges självutnämnda schlagerdrottning, som bäst blev hon femma), inte ens den talangjakt som hon blev känd genom-där kom hon fyra. Därför blev BLVIP så oerhört viktigt och stort som hon sög på LÄNGE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in