Dessutom har hon opererat gäddhänget, fettsugit ryggen mm för ca 10 år sedan. https://postimg.cc/3k7jQfgs
Efter det har hon nyligen plastikopererat magen och förstorat brösten.
I går var liven över 5 timmar lång. Jag håller tummarna för att Loquita har sparat den för den visar så tydligt hur pinsamt korkad hon är, hur mycket hon ljuger och hur hon misstänker/nojar över vanliga normala frågor.
Förutom att hon får tryck över sitt adamsäpple (en favorit) så påstod hon att hon fått IP-adresser av ”flashback” till två av oss som skriver här.
Jag fattar inte varför hon förnekar att hon läser den här tråden!!! Många av hennes ”hang-ups” är ju direkta citat från våra inlägg
En liten avslutande fundering: Undrar om herr Toledano är litet bekymrad över sin tunnhårighet. Kepsen verkar vuxit fast på huvudet.
Följer inte Booken över huvudtaget men brukar då och då kolla in i den här tråden bara för att men nu var det ett tag sedan så jag funderar lite på hur det gått med matlagningssamarbetet och allt det?
Ber om Burträsk för att vara lat men orkar inte scrolla igenom tråden.
Aj aj Anna, det måste svida i dig att behöva slicka röv 🙈🙉🙊💩
Men vad gör man inte för att synas på ett konto med många många följare än man har själv..
ÄCKLIGT FY SMUTS BAMM
Denna förkärlek att skriva vissa ord med stora bokstäver 🙄😁
Anna framstår enbart som desperat när hon hänger efter dessa yngre och betydligt kändare personer som hon hävdar att hon känner så väl.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!