Citat:
Ursprungligen postat av
Pearsaga
Tyckte mig se att Wahlgrens firade midsommar med barn och vänner "huller om buller". Dock betydligt större antal deltagare på det kalaset.
Jag bryr mig inte om Wahlgrens. Men av det lilla jag har sett kan man konstatera att det är precis raka motsatsen till Book.
PW är en kändis på riktigt. Hon är en artist som fortfarande uppträder.
Hon har berömda föräldrar, för den äldre generationen. Hon har mer eller mindre berömda syskon. Hon har även lyckats plocka fram några talangfulla barn.
Vissa berömdheter verkar sträva efter att visa upp ett liv i lyx och överflöd när de bjuder hem TV. De kör Bentley och Vuittonkläder. PW visar när hon går till Ica och köper tamponger eller när hon är på landet och rensar strömming. Hon strävar alltså efter att visa att hon inte är ägd och fungerar som vem som helst. I Sverige älskar vi jordnära kändisar som är som oss och inte förhäver sig.
Anna tar i från tårna för att vi ska tro hon fortfarande är en kändis. Hon kan nästan inte hålla tillbaka tårarna när hon får bjuda Alban och Jonas på en "spontanfika". Ingen i sammanhanget har haft en hit sen 87. 1987 alltså. Men det gör inget. De har ändå accepterat att de är gamla nu och kan leva med det. Utom Anna som fortfarande tror hon har något att ge.