2021-07-06, 09:47
Medlem
Boopidoos avatar
När filtret inte hinner med ser man hur hennes hy ser ut. Ingen persikohy precis
https://postimg.cc/sGgshvzn
Citera
2021-07-06, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
När filtret inte hinner med ser man hur hennes hy ser ut. Ingen persikohy precis
https://postimg.cc/sGgshvzn

jisses, när var detta?
Citera
2021-07-06, 10:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jisses, när var detta?
Var det inte efter hennes powerwalk häromdan? Ser ut så på "hängslena" + att hon inte var hårdsminkad.
Snyggt på halsen där skinnet veckat sig. Kollade i spegeln men lyckades inte hitta nåt läge där jag också kunde få sånt veck. Inte speciellt ledsen för det.
Lite leverfläckar har hon också. Sånt kommer med åldern. Såna har jag också.
Citera
2021-07-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Helst ska kontot vara fylld med tråkiga bilder från en balkong där man ser en termometer och datum inscannad på bilden, bilder på blommor från balkongen och på innergården från ett tråkigt höghusområde, möjligtvis suddiga närbilder på dig själv och ett stökigt frukostbord bara för att få Anna att känna sig lyckad i jämförelse med sina stackars misslyckade följare.

Tricket är att inte ”följa” Anna. Hon har ett öppet konto. Så jag har två instagramkonton som jag växlar mellan. Och jag varken följer eller kommentar Anna. Och hennes konto är öppet och igång som vanligt.

Dock inget kaffe med avocadosmörgås, solarie, gå på gåband eller städning/tvätt ännu idag! 😅😅
Citera
2021-07-06, 11:08
Medlem
TPLs avatar
Från Bloggbevakning:
"Bild 3: En följare skrev till Anna under hennes live: Anna, är du lite irriterad på My? Kan förstå dig i så fall.
Anna: Skriver man så här ÖPPET & SJÄLVMANT på någons LIVE INFÖR flera hundratals personer. Då har man väl ändå hängt ut sig själv? @instagram, ni är fan patetiska 👎 "

Flera hundratals personer? Har hon inte fler följare än så? Det var ju visserligen liven det handlade om och hon kan se hur många som anslutit. Men borde inte en så stor stjärna, med blåmärke och allt vara mer efterfrågad?

Är lite kluven men om man har ett öppet konto borde man kunna tillåta lite mer. Det är ju inte så att nån har skrivit "din äckliga j-a h-a" eller liknande. Då hade jag kunnat förstå att den kontoinnehavaren borde tas i örat av Instagram.
Som det är nu får man inte ens fråga om hon ska vara med i Mello eller om dom haft Covid. 💥

Har man ett privat konto är det väl bara att hindra oönskade personer från att följa en?
Citera
2021-07-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Tricket är att inte ”följa” Anna. Hon har ett öppet konto. Så jag har två instagramkonton som jag växlar mellan. Och jag varken följer eller kommentar Anna. Och hennes konto är öppet och igång som vanligt.

Dock inget kaffe med avocadosmörgås, solarie, gå på gåband eller städning/tvätt ännu idag! 😅😅
Frukostbilder finns nu men ingen avocado vad jag kunde se.
Citera
2021-07-06, 11:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Bloggbevakning:
"Bild 3: En följare skrev till Anna under hennes live: Anna, är du lite irriterad på My? Kan förstå dig i så fall.
Anna: Skriver man så här ÖPPET & SJÄLVMANT på någons LIVE INFÖR flera hundratals personer. Då har man väl ändå hängt ut sig själv? @instagram, ni är fan patetiska 👎 "

Flera hundratals personer? Har hon inte fler följare än så? Det var ju visserligen liven det handlade om och hon kan se hur många som anslutit. Men borde inte en så stor stjärna, med blåmärke och allt vara mer efterfrågad?

Är lite kluven men om man har ett öppet konto borde man kunna tillåta lite mer. Det är ju inte så att nån har skrivit "din äckliga j-a h-a" eller liknande. Då hade jag kunnat förstå att den kontoinnehavaren borde tas i örat av Instagram.
Som det är nu får man inte ens fråga om hon ska vara med i Mello eller om dom haft Covid. 💥

Har man ett privat konto är det väl bara att hindra oönskade personer från att följa en?

Anna är inte den typen som är privat av sig, hon har ingen integritet.
Det har man inte om man berättar för hela svenska folket att man har sex på ica maxi och när man viker trosor sittandes på golvet i sitt hem och diskuterar om man ska sälja dem på blocket.
Eller är med i en tvshow som går ut på att förnedra, då är man bara desperat.
Anna förstår inte vad som är hälsosamt för henne, hon borde ha en förmyndare.. Ej Robetto.
Citera
2021-07-06, 12:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, det är otroligt hur man kan misslyckas så brutalt med sina avkommor. Sedan pika Pernilla W om att hon (PW) skulle behöva Took för att få publicitet.

Att jämföra Tookans och PWs avkommor säger allt:
Benjamin vs Antonio
Bianca vs Felicia

Det är som Ferrari vs Lada

EDIT: Vi kan slänga in Carola också:
Amadeus vs Antonio

Finns det nån "kändis" som har mer misslyckade avkommor än fru Took?

Benjamin borde ju bryta på svenska.. Som en viss annan person gör.
Benjamin verkar otroligt emotionellt begåvad.. Trots hans föräldrar.. Tror det är tack vare att han fått se sin mor kämpa och med morföräldrar i bakgrunden.
Att se sin mamma bete sig som Anna är ju inte en hit, det blev ju övertydligt på Malouprogrammet med mor och äldsta dottern. Anna tar inte gärna ansvar, vill inte jobba.
Har man funktionshindrade barn gör de ofta precis vad deras föräldrar gör, äldsta dottern är ju bästa exemplet tyvärr på det.
Citera
2021-07-06, 12:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Frukostbilder finns nu men ingen avocado vad jag kunde se.
Var ser du dom bilderna? Är dom verkligen från idag? Kan du i så fall lägga upp dom här.
Citera
2021-07-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68

Så har jag också är blockad på det ena kontot, jag växlar mellan dem och kommenterar aldrig något. Det enda jag inte kan göra är kolla på hennes lives för då ser hon vem som ansluter. Jag blev blockad för cirka ett år sedan för att hon skulle ha live och man fick svara ja eller nej om man skulle titta. Det är bara en person som Anna som blockar för ett nej. Hon tror att alla finns för henne dygnet runt, hon förstår inte att folk jobbar, har en tid bokad eller något annat hinder.
Citera
2021-07-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Var ser du dom bilderna? Är dom verkligen från idag? Kan du i så fall lägga upp dom här.
Det finns i story
Citera
2021-07-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det finns i story
https://i.postimg.cc/vH8NqHXs/BC4-B6...EA74-B7128.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto