2021-06-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Peruk och löständer. Dr Alban får hyra stol hos nån kollega och hjälpa henne. Peruk kan hon låna av Babsan som väl har gått i pension.
Det är ändå snart slut med hennes livesändningar. När tänderna börjar lossna blir det bara naturbilder och visdomsord på Instagram. Ser fram emot den dan, då ska jag fira med bakelse och skumpa.
Doktorn får skynda sig att göra helprotes. Hon betalar med fisk på burk samt gödsel.
Citera
2021-06-22, 16:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Doktorn får skynda sig att göra helprotes. Hon betalar med fisk på burk samt gödsel.
Inte vilket gödsel som helst, hon sa faktiskt bajs så man kan undra vem som stod för bajset hon betalade sina Gustavsbergs-tänder med.
Inte ätit tonfisk sen hon berättade om sitt nya betalningssätt.

Brukar tänka på Anna när jag lyfter upp locken och tittar ner i porslinet. Förväntar mig nästan att höra hennes bebisröst eller häxskratt.
Citera
2021-06-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
https://postimg.cc/cgk2PbQ5

😯Jisses hur ser tänderna ut 😱
Citera
2021-06-22, 17:13
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta

Så här 😳

https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Citera
2021-06-22, 17:53
Medlem
3timeseGOs avatar
Alltså hennes röst när hon gör sig till för att låta snäll/gullig är fruktansvärd… hur orkar folk vara i hennes närhet???
Citera
2021-06-22, 18:50
Medlem
V tog idag sitt körkort. Första stora steget mot friheten?
Citera
2021-06-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Efter en olycka förlorade jag alla framtänder. Fick "nya", men skarven som blir mellan "protes" och äkta tänder samlar bakterier och tandsten så mycket att det är hopplöst att hålla helt rent. Så att sätta på fasadtänder är nog väldigt korkat. Skarvarna bidrar rejält till tandlossning, och det problemet är både svårt och dyrt att göra.
Citera
2021-06-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Efter en olycka förlorade jag alla framtänder. Fick "nya", men skarven som blir mellan "protes" och äkta tänder samlar bakterier och tandsten så mycket att det är hopplöst att hålla helt rent. Så att sätta på fasadtänder är nog väldigt korkat. Skarvarna bidrar rejält till tandlossning, och det problemet är både svårt och dyrt att göra.
Inte göra, lösa ska det vara...m
Citera
2021-06-22, 19:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
V tog idag sitt körkort. Första stora steget mot friheten?
Hade hon inte fått en bil också?
Citera
2021-06-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Inte göra, lösa ska det vara...m
Citera
2021-06-22, 20:13
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...rolas-brollop/
” Runar Sörgaards självbiografi tar upp en viss Anna Book, och hur hon ska ha bjudit in sig själv till Runar och Carolas bröllop.
Taktiken? Att påstå att hennes inbjudan kommit bort, trots att det aldrig skickats ut någon till henne.
Det hela slutade med att Anna och hennes mamma fick komma på själva vigseln i Livets Ords lokaler i Uppsala’
Så Runar tar upp den pinsamma incidenten för 30 år sedan? Och Anna svarar med att ge honom fingret? Då uppstår två frågor. 1.) Har Runar inget roligare att göra än att skriva om sin skilsmässa och Booken som våldgästade hans bröllop? Jag googlade Runar och Book och då kom det upp en kort intervju där Anna några år senare besökte Runars "kändisgudstjänster" han försökte starta upp på Albans krog. Där var tydligen Anna välkommen, men hon hade inte förstått att det var en gudstjänst. Hon kommenterade det hela (fritt ur minnet) "Det är bra med såna här terapistunder för kändisar kan också må dåligt ibland." Anna hade inte förstått att det var en gudstjänst. Eller så var det Runar som glömde predika om Gud? Vad vet man?
2) Varför ger Anna Runar fingret? Runar drar ju ner byxorna på henne. En normal reaktion hade då varit att gå hem och skämmas. Låta gardinerna fladdra för vinden och gråtpulla sig till sömns. Det är ju inte hon som ska bli förbannad på Runar, det är hon som ska skratta och säga vad du man var som ung...
Citera
2021-06-22, 20:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hade hon inte fått en bil också?
Säkert farfar som fixat det. Anna fick knappt nåt alls på Mors dag och i julas hade dom inte råd med julklappar. Det enda Anna fått i år är väl lakan. Plus att hon blev omnämnd i Aftonbladet nyligen.

Det går trögt för Anna nu. Hon får nog öppna kassaskåpet och sälja av lite. Den feta guldringen hon hade i liven när hon skröt om skåpet hade hon inte på sig idag. Den var nog inte av guld heller.
Hon ljuger om det mesta så allt är nog krimskrams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in