2021-07-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Men då handlade det mest om Annas förträfflighet.

Ok, jag har inte sett det, vet bara att de var med
Citera
2021-07-05, 22:41
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är F så jävla dum att hon faktiskt stött på Jonas så lär det bli livat framöver.

Om det ändå vore så roligt. Jag har inga höga tankar om denna Jonas men jag tror ändå att han hatar dessa Bookar tillräckligt för att till och med avkomman förstått att det inte var någon bra idé.

Men man kan ju hoppas och det vore onekligen väldigt roligt.

I detta beaktar jag att han ju faktiskt sett henne i verkligheten. Och oavsett hur ens förhållande med tjejen ser ut borde det avskräckt honom. Han är visserligen ingen skönhet själv men flisan ofiltrerad borde väl få även den bäste att ifrågasätta var man vill vara i livet?

Personligen skulle jag om det gäller pest eller kolera nog låta Anna själv komma till. Det är åtminstone en roligare historia. Och innan alla gummor börjar med hur äcklig jag är vill jag säga att jag är gubbe och vi/jag har gjort värre för sämre orsaker. Det betyder dock inte att det är första eller tusende val. Bara att jag har lite humor.
Citera
2021-07-05, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Gå till Felicias tråd, men summasummarum - Felicia har postat att hon är på ett rehab (https://www.thehouserehab.se/) där bland andra Hedman har varit och drivs av någon Robert Bohman. Anna har börjat följa en massa konton som handlar om beroende med en massa ~*inspirerande*~ texter.

Vi får se hur länge det håller. En del av tolvstegsprogrammet är som sagt att man ska erkänna sina fel och försöka gottgöra för dom - det skulle i Felicias fall inkludera att erkänna sina brott vilket jag tror inte Mommie Dearest tillåter.

Man ska också be om ursäkt till dem man sårat och ta på sig skulden. Min far gick igenom detta progrsm men just den punkten gick inte så bra...
Citera
2021-07-05, 22:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
så vidrig hon är! gamla foton på benjamin, men hon hoppas väl att han ska tacka med en taggning

https://postimg.cc/svgm6qRG

Blir bäst att han gör det annars blir tant Anna arg och blockar stackars Benji.
Citera
2021-07-05, 23:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vare sig tabletter eller muntorrhet i sig ger väl inte karies. Karies är en skadlig bakterie som uppstår i kontakt med socker.
Lider man utav muntorrhet måste man minimera sitt intag utav socke det gäller allt från vitt bröd till lyxbullar osv,. Och så får man se till att använda salivstimulerande medel.

Det var det jag menade med allt sött intag så blir det ju karies om man inte borstar noga bort resterna. Torr mun ökar risken för karies, då saliv hjälper till att rena munnen.
Bröd har ju en benägenhet att fastna mellan tänderna.
Anna var Cocacola missbrukare på det, har hon berättat,hon drack enormt mycket av den varan,hon drack väl den med socker, det har uppenbarligen varit party hos Anna varje dag dygnet runt för alla tandtroll.

När man sitter hemma blir det ju gott om tid för ätande, ett jobb skulle ha gett Anna både snyggare kropp och tänder.
Anna låg ju endera hemma i sängen i Solna eller så satt hon på fik och käkade bisquier med morsan i Solna dagarna i ända förr i tiden.
Anna borde föräras en tshirt med texten "Socker grundade denna kropp"
Senast redigerad av cece123 2021-07-05 kl. 23:31.
Citera
2021-07-06, 08:03
Medlem
Tuttlutts avatar
Blivit blockerad av Anna utan att ha skrivit ett enda ont ord.
Ser hennes profil men inga inlägg.
Någon mer?
Citera
2021-07-06, 08:44
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Någon mer?

Har du skrivit NÅGOT. Det spelar ingen roll om det är ont om Book tolkar det som illasinnat trollande så blir det block.
Jag blev blockad en gång för att jag gjorde en annan analys än hon på mellos startfält det året.
Citera
2021-07-06, 08:49
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har du skrivit NÅGOT. Det spelar ingen roll om det är ont om Book tolkar det som illasinnat trollande så blir det block.
Jag blev blockad en gång för att jag gjorde en annan analys än hon på mellos startfält det året.

Fan.
Har förmodligen skrivit något fel.
Varför blockerar hon om man kan starta ett nytt konto och fortsätta följa?
Citera
2021-07-06, 08:53
Citat:
Fan.
Har förmodligen skrivit något fel.
Varför blockerar hon om man kan starta ett nytt konto och fortsätta följa?
Hon håller koll på nya följare också. Tomma konton är hon extra manisk på och blockar fortare.
Vill man vara kvar i Bookens universum finns en viktig regel:

KOMMENTERA ALDRIG OM DU INTE ÄR 900 PROCENT SÄKER PÅ ATT DET TOLKAS POSITIVT.

Ex på godtagbara kommentarer:

Ingen fråga men, vill bara säga att du är så fin.
Du är fantastisk
Vilken underbar person/mamma du är
Ni har så fin relation. Har du några tips till mig hur jag får mitt äktenskap att bli lika bra.
Citera
2021-07-06, 09:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hon håller koll på nya följare också. Tomma konton är hon extra manisk på och blockar fortare.

Du är fantastisk
Ni har så fin relation. Har du några tips till mig hur jag får mitt äktenskap att bli lika bra.

Helst ska kontot vara fylld med tråkiga bilder från en balkong där man ser en termometer och datum inscannad på bilden, bilder på blommor från balkongen och på innergården från ett tråkigt höghusområde, möjligtvis suddiga närbilder på dig själv och ett stökigt frukostbord bara för att få Anna att känna sig lyckad i jämförelse med sina stackars misslyckade följare.
Citera
2021-07-06, 09:32
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Någon mer?

Citat:

Citat:

Du är fantastisk

Jag har blivit blockad utan att skriva en enda kommentar. Har troligen kollat på "fel" ställen (läs Jeantte Edling) och därför blivit blockad. Undrar hur mycket tid Hertiginnan lägger på att kolla de som är inne på hennes insta.
Citera
2021-07-06, 09:43
Läste hos bloggbevakning att hon blivit shadowbannad.

Jag hittar dock kontot i webbläsaren genom att jag favoritmarkerat adressen.

Enda gången jag vet att folk blivit det är om de upprepade gånger brutit mot regler. Alltså många gånger och blivit anmäld. En tjej jag könner postade nakenbilder...om och om igen och blev shadowbannad.

En annan masspostade kommentarer. Svarade alla som kommenterade och klickade like på typ1000 st på en dag.

Det får ju mig att undra vilken säkring som blåst på booken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in