2021-07-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Söker skämskudden när jag läser och ser hennes efterapningar av uttryck helt plötsligt…. ’Livets Liv’….. Fast A tolkar och skriver det fel förstås och skriver Livet liv.

Det mesta med henne är oklädsamt
Hon har en rejäl hangup på PW.
Citera
2021-07-26, 22:32
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag hoppas att AnnaTook inte äter allt på tallrikarna hon fotat Inte bra för lilla magen

Tänkte oxå på att det låg mer på tallriken än hon påstår sig kunna äta.

Alla dessa ”Älskar att göra det med Roberto hit, älskar att göra det med Roberto dit” … sjukt oattraktivt att vara så efterhängsen!
Citera
2021-07-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Tänkte oxå på att det låg mer på tallriken än hon påstår sig kunna äta.

Alla dessa ”Älskar att göra det med Roberto hit, älskar att göra det med Roberto dit” … sjukt oattraktivt att vara så efterhängsen!

Hon låter som ett barn som älskar att dra ut på äventyr med sin förälder! Hon känns identitetslös
Citera
2021-07-26, 22:45
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejh3j
Hon låter som ett barn som älskar att dra ut på äventyr med sin förälder! Hon känns identitetslös

Mm osjälvständig o barnslig… men R kanske tänder på ”barnsligt”
Citera
2021-07-26, 22:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag hoppas att AnnaTook inte äter allt på tallrikarna hon fotat Inte bra för lilla magen
Nej nej det skulle hon aldrig göra. Det där är bara för instagraminläggen, säger vi...
Citera
2021-07-26, 23:19
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Hon vande tarmarna vid mycket mat för länge sedan. Lillmagen har ingenting med det att göra.

😂🤣😂🤣😂 bland det bästa jag läst hittills!! 😂🤣😂🤣😂
Citera
2021-07-27, 08:25
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/fktpPPs
Citera
2021-07-27, 08:57
Medlem
TPLs avatar
Är detta köpegräsmattan? Knastertorr. Medan den torkar ytterligare sitter herrskapet i Sigtuna och mumsar glass. Anna ger restips till folk som ska på kryssning. Anna vet allt. Hoppas hon tog det på engelska, inte kunde väl resenärerna tro att det var självaste Booken dom såg, hon som vann BL VIP, som smällde i sig en grassbägare på 60 sekunder + lite slick på Robertos.

https://postimg.cc/r070YgNx
Citera
2021-07-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/fktpPPs
I Annas värld måste varje detalj dokumenteras , varje glass ett glas med vatten , kaffedryck, väskorna mm. Jag ser ingen annan som lägger ut varje detalj på insta. Nu letar de upp gamla bekanta som de åker hem till och äter hos varje vecka. I lördags hade de själva en hemlig gäst som säkert var Felicia .Då bjöds på korv inte oxfilé som de äter hos andra.Gräsmattan ser fruktansvärd ut men Anna skäms inte för att lägga ut bild på den.
Citera
2021-07-27, 10:11
Medlem
Stratocaster68s avatar
Blir alltid förvånad och förundrad kring hur fan dom har råd att leva i det huset som dom gör. Nu har dom tydligen åkt förbi ett fint hus som var ”för litet” för att sen visa upp sitt nuvarande hus.

Vet att detta har tagits upp i tråden otaliga gånger, där om jag inte missminner mig så har det spekulerats om ett förskottsarv får det att gå runt.

Då man själv har ett yrke där man bl.a får insikt i människors ekonomiska situation samt boende så är det anmärkningsvärt att de får det att gå runt då A inte verkar bidra med någon som helst inkomst och R är den enda som arbetar/har någon form av hyfsad lön.
Citera
2021-07-27, 10:19
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är detta köpegräsmattan? Knastertorr. Medan den torkar ytterligare sitter herrskapet i Sigtuna och mumsar glass. Anna ger restips till folk som ska på kryssning. Anna vet allt. Hoppas hon tog det på engelska, inte kunde väl resenärerna tro att det var självaste Booken dom såg, hon som vann BL VIP, som smällde i sig en grassbägare på 60 sekunder + lite slick på Robertos.

Där får jag nog hålla med familjen Book om gräsmattan, själva vitsen med gräsmattor är att dom blir gröna igen så fort regnet kommer. Förstår mig inte på folk som slösar vatten på en gräsmatta.
Citera
2021-07-27, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Allt gräs behöver vatten, rullgräs extra mycket för att sätta sig ordentligt. Det räcker inte med lite sprinklerbevattning 1 gång i månaden i en kvart..

Nu funderar jag över betongfundamentet till flaggstången, var det dolt under marken, dvs var marknivån i dess höjd tidigare?
De grävde väl ur tomten, men det där ser sjukt märkligt ut.

Hon la upp en bild på ett hus de hade tänkt köpa, vitt med svart smidesstaket, men att det var för litet samt att tomten/trädgården var för litet för hela familjen..
Vad gör de idag på sina stora ägor? Har de ens planterat något träd? Blomsterrabatter? Någonting?

Vad använder de sin tomt till?
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-07-27 kl. 11:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in