2021-06-04, 19:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ser att hon har varit och fixat till tågnaglarna till Studentfirandet .

Fransk manikyr är alltid fräscht , men personligen har jag riktigt svårt för långa tånaglar .
Jag såg inte ens naglarna... bara låren
Citera
2021-06-04, 19:08
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att det är Anna som fått den gamla sexnovellen skickad till sig, och att det var adresserat till henne och Felicia. Att hon för en gångs skull inte vill kommentera och grina ut i pressen just nu, beror nog bara på att hela klanen fyller år under kommande månad. Både Antonio, Mi Amor och Felicia fyller i juni-juli. Dessutom studentfirandet. Hon vill/kan inte fokusera på annat för tillfället.

Men till hösten kan jag garantera att Anna tar upp saken på nytt, och gärna bjuder in sig till diverse TV-soffor för att orera om det hemska som drabbat henne.
Är det sveriges mest kända sexnovell genom alla tider måntro?
Haha jag tror det.
Citera
2021-06-04, 19:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Märstamorsan har varit på besök hos My,
Jisses 😳
https://postimg.cc/gallery/dsHgzht
Ser ut som att hon precis ska klappa till hunden.
Citera
2021-06-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jr Junior
"Ny" bil, en Hyundai Getz 1.6 med 23600 mil på mätaren, bilhandlarpris 10-11000. Riktig pärla... Tillverkad 2004.

Är det ett skämt eller på riktigt? :O
Citera
2021-06-04, 19:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Om Robetto köpte bilen privat så skulle det kunna bli ännu billigare. 9400 +/-
Eller Anna kanske har ett superfan som har sparat sin fina bil i en lada och väntat på att ge bort den till Sveriges Celine Dion..LEGENDEN.. Anna Book
Svårt att köpa privat med det spanska guldkortet.
Citera
2021-06-04, 19:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Är det ett skämt eller på riktigt? :O

https://pt.m.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Getz
Tjusig bil, allvarligt den måste Vanessa få.
Citera
2021-06-04, 20:17
Medlem
Citat:
Jag såg inte ens naglarna... bara låren
Jag tänkte bara på att bysten var på väg ut ur plagget 😱
Citera
2021-06-04, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har du inte läst den sjuka sexnovellen som någon skrev om Anna för 100 år sedan?
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-porrterror-9/
Nu för tiden kör Anna med inga kommentarer, så även då Fetlicia åkte fast.
Märk väl vad Anna påstår

Anna menar på att själv sitter hon inte och maniskt googlar om sig själv, nänä, det gör Anna med sin man, eller typ det är Maken som gör det för att "upptäcka om det finns felanvända bilder"
Vaddå felanvända bilder? Vilken lögn.
Anna hade ju klippböcker om sig själv hemma, hon har väl printat ut varje artikel och klistrat in det i sin artistpärm.

Systrarna Graaf.. Vette fan om jag skulle kalla dem folkkära.
Det var en ren rutinkontroll som ledde till att Anna Book upptäckte sexterrorn. - Min man gick ut på Internet och kontrollerade vad som fanns på mitt namn. Det gör vi ibland, dels för att se vad som skrivs rent generellt om mig, dels för att upptäcka om det finns felanvända bilder eller så.

Det är skrämmande. Snacka om att inte ha någonting bättre för sig.
Vi kontrollerar på rutin, bad som skrivs om mig.... jo, tjena. Om inte anna själv skulle kontakta pressen, skulle hon glömmas bort
Senast redigerad av Litenensam 2021-06-04 kl. 21:29. Anledning: Glömde svara på själva frågan
Citera
2021-06-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ser att hon har varit och fixat till tågnaglarna till Studentfirandet .

Fransk manikyr är alltid fräscht , men personligen har jag riktigt svårt för långa tånaglar .
Åh, fy så vidrigt. Kommer aldrig glömma tånagelbilden från när booken bjöd in sig själv när det skulle planteras och Jonas var med... så vidrigt långa tånaglar, uppenbarligen "betalar" människan för att få dem så fina. Nailed it!
Citera
2021-06-04, 21:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Kräver dessutom lite hantverk för att installera med begränsningskabel etc, och det verkar ju inte vara deras starka sida.
Nej precis, så dom har varken råd eller förmågan att ha en sådan.
Citera
2021-06-04, 21:10
Medlem
Citat:
Märstamorsan har varit på besök hos My,
Jisses 😳
https://postimg.cc/gallery/dsHgzht
Åh, den opererade klyftan som hon fixade när hon ändå gjorde en av alla bukoperationer..
Citera
2021-06-04, 22:04
Medlem
cece123s avatar
Resume av Annas 20 senaste IG bilder...
13 kraftigt filtrerade bilder på Anna, på nästan alla bilder har Anna samma vridning med sitt huvud, 1 bild på Annas fot, 1 bild på Annas hand när hon är på sjukan, 1 bildkollagebild där Anna delar utrymme med en kraftigt filtrerad Vanessa, 2 bilder på mackor, 1 bild på tårta och 1 bild på mat.. det var det..
Hur kan man tycka att Anna känns inspirerande?
Anna skulle kunna spara tid genom att ta 1 bild på en macka och 1 bild på sig själv och lägga upp dessa 2 bilder varje dag under resten av året, tantfansen skulle nog inte märka något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in