2021-10-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Förra veckan var hon på ett lunchmöte med Elizabeth som äger nån skönhetssalong i Märsta.
Nu har jon varit där och åtnjuter gratisbehandlingar.
Hon tackar E för presentkortet.
Det är en sak att vara den sortens influenser som företagen ringer upp och erbjuder betalning för att de ska visa produkten.
Sen har vi Anna Book som jagar företagen och erbjuder dem gratis reklam för att hon ska få gratisgrejor.
Jag saknar ord för detta.
Anna är en vidrig människa som utnyttjar olika företag hela tiden. I början hyllar hon dem till skyarna, sedan tar det abrupt slut.Synd att det fortfarande är så många som går på hennes tiggerier. Äckligt beteende! 🤮🤮
Citera
2021-10-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är en vidrig människa som utnyttjar olika företag hela tiden. I början hyllar hon dem till skyarna, sedan tar det abrupt slut.Synd att det fortfarande är så många som går på hennes tiggerier. Äckligt beteende! 🤮🤮

Förlåt, men nu är det inte många som vill förknippas med henne eller ha med henne att göra.
Citera
2021-10-14, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan

Riktigt vidrigt är det, hon duckar att ta upp ta upp det som beskattningsbart samarbete med att hävda att hon fått ett presentkort. Allt för att slippa betala skatt.
Citera
2021-10-14, 02:18
Medlem
Är det Anna som är ute och går på knäna och kämpar med ansiktsbehandling igen.
Ena stunden så tufft och kämpigt, nästa utelunch, utemiddag, solarium, behandlingar, extensions...Kan det vara Lyxfällan dom är nästa projekt? Eller Skatteverket....
Citera
2021-10-14, 06:15
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tycker hon sjunger ABC rätt så bra när hon var ung.

Jag uppskattar att hon fläker ut sina mörka perioder, i form av svartvita bilder.

Men hon borde öppna dörren till Antonio:s rum för att se vad han streamar.

Hon har fina drag i hyn, och hon kan faktiskt klä sig jäkligt snyggt, trots hennes kroppshydda.
Det är det inte alla som kan med all den övervikt, så det blir mitt bidrag till positivt, hon har bra kläd smak.
Klä sig bra?
Hon kan inte framhäva de former hon faktiskt har och klär sig otroligt osmickrande och rätt tantigt. Visst är hon gammal, men inte så gammal.

Och fina drag i hyn kan man inte ha.
Man kan ha fina drag, man kan ha fin hud.
Hon har söndersolad hud, som fixas med botox, fillers och massivt med smink.
Citera
2021-10-14, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Förlåt, men nu är det inte många som vill förknippas med henne eller ha med henne att göra.

Det är tur att det är få som vill ha med Anna att göra men varje gång någon anlitar henne är en gång för mycket. Salongen kan inte få många nya kunder , folk börjar inte vallfärda till Märsta så det blir ingen vinst för salongen men de blev lurade att behandla Anna gratis.
Citera
2021-10-14, 09:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tycker hon sjunger ABC rätt så bra när hon var ung.

Jag uppskattar att hon fläker ut sina mörka perioder, i form av svartvita bilder.

Men hon borde öppna dörren till Antonio:s rum för att se vad han streamar.

Hon har fina drag i hyn, och hon kan faktiskt klä sig jäkligt snyggt, trots hennes kroppshydda.
Det är det inte alla som kan med all den övervikt, så det blir mitt bidrag till positivt, hon har bra kläd smak.

Hahahahahaha fast näää, hon klär sig som någons gamla mormor ju

Så är det ju att vara tjock, det finns inte så mycket snygga kläder som passar, eller ja det finns inga snygga kläder som passar.
Och skulle hon lyckas trycka ner sig i något snyggt så förstörs ju passformen på plagget av hennes kroppshydda.
Det väller över på alla håll och kanter liksom.

Inget är snyggt på en tjockis..
Hon klär sig passande för sin ålder. Tant i tantkläder.

edit; ja, jag har själv varit tjock för många år sedan, fanns inte heller något utbud av snygga kläder för feta personer då. Vad jag än tog på mig liknade jag en nyligen stoppad julkorv.
Citera
2021-10-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Är det Anna som är ute och går på knäna och kämpar med ansiktsbehandling igen.
Ena stunden så tufft och kämpigt, nästa utelunch, utemiddag, solarium, behandlingar, extensions...Kan det vara Lyxfällan dom är nästa projekt? Eller Skatteverket....

Nu är det minsann kämpigt igen för hon är på kvinnokliniken på Danderyds sjukhus.
Citera
2021-10-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Nu är det minsann kämpigt igen för hon är på kvinnokliniken på Danderyds sjukhus.

Är det nu den stora operationen ska ske?
Citera
2021-10-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Är det nu den stora operationen ska ske?

Mystiken tätnar-vi ska sitta på halster .
Mer än så här får vi hittills inte veta:

https://imgur.com/a/e8jLYdW
Citera
2021-10-14, 13:48
Medlem
Citat:
Mystiken tätnar-vi ska sitta på halster .
Mer än så här får vi hittills inte veta:

https://imgur.com/a/e8jLYdW

Eller så är det bara ett vanligt cellprov som ska tas
Citera
2021-10-14, 15:28
Medlem
Citat:
Anna, det kallas klimakteriet och det behöver man inte söka vård för.
För övrigt väntar jag med spänning på var man får se henne uppträda härnäst, med tanke på att hon gnällde så mycket på restriktionerna 😅
Om bara restriktionerna kunde lätta så skulle hon giga igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in