2021-07-01, 16:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne

Det finns ju skäl att den här tråden är så intressant. Har Jeanette något eget konto man kan läsa på?

Jo det har hon. Det var öppet alldeles nyss mem nu har hon stängt det. Hände samma sak när hon lagade mat i Märstamorsans matlive.
Jag hoppas hon lärt sig att ”Toledanos=Big problem”
Citera
2021-07-01, 16:43
Medlem
Citat:

Det finns ju skäl att den här tråden är så intressant. Har Jeanette något eget konto man kan läsa på?
Hon heter Jeanette Edling men hon har stängt konto nu, förut var det öppet.
Citera
2021-07-01, 16:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu ljuger hon igen. Får det att låta som om dom slingrar sig runt varandra hela dagarna och överöser den andra med kyssar hela tiden. F sa i den där podden om Anna att det var ett gapande och skrikande ofta hemma hos dom.
Anna Meghan Book gets what she wants.

Läser hon upp hyllningen ikväll när dom tittar på filmen Anna bestämt att dom ska se?

Jag är inte förvånad över att det inte är en lugn stund med Anna i farten. De andra familjemedlemmarna måste passa upp henne jämt och hålla med om allt hon säger annars...BAM, BAM, BAM....
Citera
2021-07-01, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jo det har hon. Det var öppet alldeles nyss mem nu har hon stängt det. Hände samma sak när hon lagade mat i Märstamorsans matlive.
Jag hoppas hon lärt sig att ”Toledanos=Big problem”

Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon heter Jeanette Edling men hon har stängt konto nu, förut var det öppet.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag är inte förvånad över att det inte är en lugn stund med Anna i farten. De andra familjemedlemmarna måste passa upp henne jämt och hålla med om allt hon säger annars...BAM, BAM, BAM....

Men jag hoppas att lilla tösen kan ta sig ut ur det där. Hon har ju hittills fört sig som en alldeles normal tonåring, körkort och gått ut gymnasiet. Hoppas hon tar det där steget ur detta så att Stockholmssyndromet släpper greppet om henne.

Var har Antonios pappa jobbat med? Varför har han fastigheter i Spanien?
Citera
2021-07-01, 17:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Men jag hoppas att lilla tösen kan ta sig ut ur det där. Hon har ju hittills fört sig som en alldeles normal tonåring, körkort och gått ut gymnasiet. Hoppas hon tar det där steget ur detta så att Stockholmssyndromet släpper greppet om henne.

Jag tror inte det har framkommit i tråden men jag gissar att han jobbat inom fastighetsbranschen på något sätt, kanske som mäklare.
Vanessa har tydligen sagt att hon skulle vilja jobba som mäklare i Spanien så det är därför jag antar detta.
Citera
2021-07-01, 17:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Antonios pappa är vakt i PK-huset
Antonios farfar har (kanske) fastigheter i Spanien fortfarande
Citera
2021-07-01, 18:06
Den som inte är blockad kan dels se att Anna tvättar, jätteintressant, och dels se henne powerwalka på löparbandet!
Citera
2021-07-01, 18:20
Och nu kan hennes svettiga urringning, hennes ”muskliga” vader och hennes stora bakdel som hon låtsas skämta om beskådas.
Citera
2021-07-01, 18:22
https://postimg.cc/gallery/cCpY5s6
Citera
2021-07-01, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Antonios pappa är vakt i PK-huset
Antonios farfar har (kanske) fastigheter i Spanien fortfarande

Haha Robertos pappa menade jag ju förstås. Men som Gabriel skrev ovan så är han kanske mäklare, eller var. Och äger nu lite fastigheter i alla fall i Spanien (kanske). Han verkar stötta sin son med familj och det är ju snällt. Kanske han äger fastigheter i Sverige med? Är han född i Spanien han?
Senast redigerad av Damdanne 2021-07-01 kl. 18:30.
Citera
2021-07-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://postimg.cc/gallery/cCpY5s6

Hon verkar vara på gott humör. Antingen träningen är en engångsföreteelse eller något återkommande.
Citera
2021-07-01, 18:44
Vi får även följa med henne in i duschen där hon filmar intvålningen.
https://postimg.cc/gallery/4VJ2b2J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in