2021-06-26, 12:34
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Inte ett skvatt. Diskar ugnsplåtar, plockar undan, pillar med sitt hår, pillar i näsan, är ömsom glad och ömsom arg, ömsom vänlig och ömson spottande och fräsande. Svarar på frågor men mest de som hyllar henne. Pratar om att bädda sängen. Totalt meningslöst. Varar ofta aslänge.

Jag kollade faktiskt i efterhand. I korthet gick det ut på att Anna från och med nu är en helt vanlig tjej som vem som helst. Detta upprepade hon ett antal gånger. Hon vaknade och var ledsen för något som hon som vanligt inte kan avslöja förrän tidpunkten är den rätta. Det vill säga aldrig. Men istället för att ta livet av sig (vilket jag var säker på att han skulle säga/tyckte hon sa) bestämde hon sig för att starta discokulan och egenhändigt slänga ihop ett spontant midsommarfirande.

Det verkar ha gått sådär. En tant dök upp och kraschade dansgolvet. Vet inte vem det är. Sedan bjöd hon Vanessa och hennes kompis på sprit. Men det kanske är ok när man är 19? Anna ör bra packad vid halvett. Hon påstår att hon inte druckit en droppe på nånting (typ två år och tre månader), det är annars bara nyktra alkoholister som håller koll ner på vecka och dag hur länge de varit nyktra. Själv minns jag hur Anna bjöd grannarna på groggbuffe för ett par månader sedan. Jag minns även hur gott Anna tyckte det var med Irish Loffe några veckor dessförinnan. Men men, vem räknar?

Anna står och gråter och hånskrattar om vartannat. En förskärare i handen och det hade varit en skräckfilm. Hon tappar det verkligen och lär vara rejält bakis idag. Hon super till och sveper en Galliano rent. "Fy fan vad gott!" Sedan tar hon en till med lite vispgrädde. Ännu godare tydligen. Då berättar hon om sitt hemliga vispa grädde a la Anna. Man visar grädde med vaniljsocker tills det är tjockt. Sen häller man av någon anledning på vanlig ovispad vispgrädde på grädden. Anna visar genom att sleva i sig några matskedar direkt från skålen. Kaffe är så onödigt i en Hot shot, berättar hon. Galiano o grädde är tillräckligt.

Hon gråter och är förbannad om vartannat. Blockar lite random personer som inte säger att hon är vackrast på väggen. Hon upprepar allt tre gånger. Någon har varit dum. Hon tar ingen skit. Hon har polisanmält något. Nu skiter hon i allt och är en toppentjej igen. En vanlig tjej. Vanliga tjejer blir fulla, så det står hon för. Med en särskild hälsning till alla oss härinne hon försöker skrämmas med att hon vet vilka vi är... hon har ingen aning. Hon är väldigt sjuk och jag skulle tvångsinlägga henne om jag vore hennes man. Hennes man syntes aldrig till. Jag tror megafesten bestod av Anna och en annan tant, samt stackars Vanessa och hennes väninna. De vågade väl inte dra på det där roliga firandet med andra ungdomar och lämna morsan ensam?
Citera
2021-06-26, 12:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag kollade faktiskt i efterhand. I korthet gick det ut på att Anna från och med nu är en helt vanlig tjej som vem som helst. Detta upprepade hon ett antal gånger. Hon vaknade och var ledsen för något som hon som vanligt inte kan avslöja förrän tidpunkten är den rätta. Det vill säga aldrig. Men istället för att ta livet av sig (vilket jag var säker på att han skulle säga/tyckte hon sa) bestämde hon sig för att starta discokulan och egenhändigt slänga ihop ett spontant midsommarfirande.

Det verkar ha gått sådär. En tant dök upp och kraschade dansgolvet. Vet inte vem det är. Sedan bjöd hon Vanessa och hennes kompis på sprit. Men det kanske är ok när man är 19? Anna ör bra packad vid halvett. Hon påstår att hon inte druckit en droppe på nånting (typ två år och tre månader), det är annars bara nyktra alkoholister som håller koll ner på vecka och dag hur länge de varit nyktra. Själv minns jag hur Anna bjöd grannarna på groggbuffe för ett par månader sedan. Jag minns även hur gott Anna tyckte det var med Irish Loffe några veckor dessförinnan. Men men, vem räknar?

Anna står och gråter och hånskrattar om vartannat. En förskärare i handen och det hade varit en skräckfilm. Hon tappar det verkligen och lär vara rejält bakis idag. Hon super till och sveper en Galliano rent. "Fy fan vad gott!" Sedan tar hon en till med lite vispgrädde. Ännu godare tydligen. Då berättar hon om sitt hemliga vispa grädde a la Anna. Man visar grädde med vaniljsocker tills det är tjockt. Sen häller man av någon anledning på vanlig ovispad vispgrädde på grädden. Anna visar genom att sleva i sig några matskedar direkt från skålen. Kaffe är så onödigt i en Hot shot, berättar hon. Galiano o grädde är tillräckligt.

Hon gråter och är förbannad om vartannat. Blockar lite random personer som inte säger att hon är vackrast på väggen. Hon upprepar allt tre gånger. Någon har varit dum. Hon tar ingen skit. Hon har polisanmält något. Nu skiter hon i allt och är en toppentjej igen. En vanlig tjej. Vanliga tjejer blir fulla, så det står hon för. Med en särskild hälsning till alla oss härinne hon försöker skrämmas med att hon vet vilka vi är... hon har ingen aning. Hon är väldigt sjuk och jag skulle tvångsinlägga henne om jag vore hennes man. Hennes man syntes aldrig till. Jag tror megafesten bestod av Anna och en annan tant, samt stackars Vanessa och hennes väninna. De vågade väl inte dra på det där roliga firandet med andra ungdomar och lämna morsan ensam?
Bra beskrivning men det där med att hälla i ovispad grädde var ett tips från Felica men sen blev det väl ala Anna till slut i alla fall. Vanessas skolkamrat från Spanien ser ju ut som två meter men det kanske bara ser ut så i den där dvärgfamiljen. hur som, alkohol bara förstärker Annas osmakliga betende och de flesta verkade ha vett att hålla sig undan utom Vanessas skolkamrat. Hon kanske borde få en länk till den här tråden.
Citera
2021-06-26, 13:05
Medlem
TPLs avatar
För några år sen firade hon tillsammans med Jelena och hennes man. Vid en fest i lägenheten i Solna sa hon att hon kan ha roligt utan sprit. Nyligen sa hon att hon på sin höjd kunde ta en drink om dom åt middag ute när dom var i Spanien.
Det går fort utför nu. Snart är det lådvin i varje live. Skål Anna!
Ring mig när du piggnat till.
Citera
2021-06-26, 13:13
Medlem
Tuttlutts avatar
Oj det var nog ett stort misstag att låta denna live ligga kvar.
Att äta grädde med sked, dricka alkohol, dansa, ropa och skrika och svära över troll är kanske inte helt genomtänkt.
Känns som om hon blir mer och mer märklig och obehaglig.
Att vinna biggest loser och nu se ut som innan är ju också fint.
Tatueringen var väl något hon gjorde för att skryta men nu blir det ju bara skrattretande.
Citera
2021-06-26, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19

Roberto var in i liven och pussade på henne och tackade för dagen.
Citera
2021-06-26, 13:33
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Det kan inte vara lätt att vara en åldrande föredetting och spritmamma på en och samma gång. Hon borde hållt sig till mjölkmaskinen.
Citera
2021-06-26, 13:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Roberto var in i liven och pussade på henne och tackade för dagen.

Stackarn vågade väl inte göra annat får då hade han väl fått sina fiskar varma han också precis som de andra hon var arg på. Jag har tidigare jämfört henne med Nordkoreas president som verkar vara lika labil och explosiv som henne och jag vidhåller likheten.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-06-26 kl. 13:44.
Citera
2021-06-26, 14:08
Medlem
Nytt inlägg i flödet på insta där hon hyllar sig själv för att hon är så stark, bra på att blanda drinkar och fixade ett fantastiskt midsommarfirande på nolltid.
Citera
2021-06-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Nytt inlägg i flödet på insta där hon hyllar sig själv för att hon är så stark, bra på att blanda drinkar och fixade ett fantastiskt midsommarfirande på nolltid.
I början av april finns två inlägg där Anna gör drinkar men hon säger nu att det är nästan ett och ett halvt år sedan sist. Håller Anna på att tappa minnet?
Citera
2021-06-26, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det kan vara den här kommentaren som hon polisanmält
https://postimg.cc/Wtpryvwf
Den fick ligga kvar ovanligt länge i kommentarsfältet.

Den kommentaren om hennes son kan det handla om. Det är klart att det inte är roligt att läsa sådant men vad ska hon få ut för något av att anmäla det är frågan?

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Oj det var nog ett stort misstag att låta denna live ligga kvar.
Att äta grädde med sked, dricka alkohol, dansa, ropa och skrika och svära över troll är kanske inte helt genomtänkt.
Känns som om hon blir mer och mer märklig och obehaglig.
Att vinna biggest loser och nu se ut som innan är ju också fint.
Tatueringen var väl något hon gjorde för att skryta men nu blir det ju bara skrattretande.

Allt det där, äta grädde, dricka alkohol, sansa och ropa och skrika och svära är ju något fullkomligt normalt. Att måste bli sedd på internet medan man gör detta är mer än konstigt.

Var var Felicia någonstans i går? I natt?
Citera
2021-06-26, 15:01
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Hur gick det med överklagan för Antonio Toledano?
Citera
2021-06-26, 15:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Den kommentaren om hennes son kan det handla om. Det är klart att det inte är roligt att läsa sådant men vad ska hon få ut för något av att anmäla det är frågan?

Allt det där, äta grädde, dricka alkohol, sansa och ropa och skrika och svära är ju något fullkomligt normalt. Att måste bli sedd på internet medan man gör detta är mer än konstigt.

Var var Felicia någonstans i går? I natt?

Kommentaren nämner att dom försökte skylla på den redlöst berusade flickan. Finns det någonstans man kan läsa om detta? Det framgår inte direkt av domstolsprotokollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in