2021-06-26, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag kollade på det nyss och det är verkligen inte något man skall lägga upp. Jag bryr mig inte om vad människor väger men nu måste jag ändå kommentera att nu väger Anna mer än någonsin. På fyllan har hon glömt att lägga på filter. Hon äter flera skedar vispgrädde direkt ur skålen och dricker söt likör mitt i natten. Anna verkar inte alls vara orolig för hur hennes frossande påverkar hennes hälsa.
Men hon drack ju alkohol för ett år och tre månader sen... eller?
Citera
2021-06-26, 09:20
Medlem
Jag blir riktigt bestört över att se TokAnnas live Vad är det hon inte förstår Förstår att många har så roligt på hennes bekostnad. Ingen kan ju anklaga TookAnna att inte ”bjuda” på sig själv! Sen att hon förlöjligar sig själv gång efter gång efter gång….Nu har AnnaTook grävt sin grop att hon inte längre kan komma upp. Patetisk
Citera
2021-06-26, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Men hon drack ju alkohol för ett år och tre månader sen... eller?
Jag minns att Anna gjorde drinkar för några månader sedan men det minns inte Anna längre.
Citera
2021-06-26, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag minns att Anna gjorde drinkar för några månader sedan men det minns inte Anna längre.
Nej, det var vad jag också skådade, även då bedyrade hon att hon aldrig drack..

Hon är riktigt läskig i sitt pendlande humör i sin live, där hon väser och fräser..
Vad är det ens för polisanmälan som hon gjort, på självaste midsommaraftons morgon? Är det förresten värre om det är på midsommarafton? Det är väl aldrig kul.

Jag undrar om det har med F eller A att göra?
Citera
2021-06-26, 10:06
En som såg liven tyckte att hon verkade arg och blev blockad för det? Det är väl inte konstigt att man ses som arg när man svär, spottar och fräser?

Men skönt att hon äntligen fr o m nu ska äga sitt liv och inte bry sig om vad andra tycker och tänker! Den har vi inte hört förrut heller.
Citera
2021-06-26, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tydligen har F bott hos My och J ...och My har ju inte ens varit hemma senaste dagarna.....
My är på bantningsresa i en månad. Tror det kan vara My Anna är lite sur på. Då Anna fixade inför Vanessas student så fick hon ju ingen hjälp av Felicia. För hon hjälpte My med massa onödigt som gott kunde vänta. My har fått så mycket hjälp av Anna. Men aldrig ger hon någon hjälp tillbaka. Så om Anna är besviken på My så förstår jag henne.
Citera
2021-06-26, 10:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Finns det nån som kan länka till liven med fylla?
Citera
2021-06-26, 11:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Nej, det var vad jag också skådade, även då bedyrade hon att hon aldrig drack..

Hon är riktigt läskig i sitt pendlande humör i sin live, där hon väser och fräser..
Vad är det ens för polisanmälan som hon gjort, på självaste midsommaraftons morgon? Är det förresten värre om det är på midsommarafton? Det är väl aldrig kul.

Jag undrar om det har med F eller A att göra?

Det kan vara den här kommentaren som hon polisanmält
https://postimg.cc/Wtpryvwf
Den fick ligga kvar ovanligt länge i kommentarsfältet.

Hennes live från midsommarnatten är både sorglig och skrämmande. Gapig, självupptagen och väldigt instabil.
Citera
2021-06-26, 11:42
Medlem
Ograsts avatar
Vad gör hon under sina live framträden?
Citera
2021-06-26, 11:46
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Inte ett skvatt. Diskar ugnsplåtar, plockar undan, pillar med sitt hår, pillar i näsan, är ömsom glad och ömsom arg, ömsom vänlig och ömson spottande och fräsande. Svarar på frågor men mest de som hyllar henne. Pratar om att bädda sängen. Totalt meningslöst. Varar ofta aslänge.
Citera
2021-06-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
I senaste moffade hon grädde och shottade galiano, beklagade sig över sitt tragiska liv, som alltid
Citera
2021-06-26, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Finns det nån som kan länka till liven med fylla?

Lite bilder iallafall
https://postimg.cc/gallery/QC7JgYd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in