2021-07-07, 23:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kan ju förstå att Primadonnan går bananas om hennes bröst. De girlisarna är ju inte speciellt vackra, 3 ungar som har sugit tutte + en man då blir de så inget konstigt för en kvinna som är 50 år. Men hon är ju så dum och blir arg. Hade skojat till det lite om Hyland och hans bror hade ingen brytt sig.
Det är inte hennes naturliga. Hon har opererat dom (och skurit bort gäddhäng på armarna och överskottshud på magen).
En bröstoperation som 18-åring, nästa för några år sen. Dags för en ny snart?
Citera
2021-07-07, 23:31
Medlem
Hennes eviga tjat om att hon är spanjorska och att de alltid flaggar med Sveriges och Spaniens flagga...
Varför inte den Finska? Hennes mamma var väl från Finland?
Citera
2021-07-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-till-sjukhus

Texten under bilden är underbar 😁
"Min man blev orolig över att det var något fel i huvudet "
Ja det är fler som funderat på detta 😄
En ärlig bild som visar hur fru Book ser ut utan filter även om bilden har ngra år på nacken.
Citera
2021-07-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hennes eviga tjat om att hon är spanjorska och att de alltid flaggar med Sveriges och Spaniens flagga...
Ja det har du rätt i. Ett j-a tjat om älskade morsan men inte ett ord att hon var finska. Kanske finare att ha rötterna nerifrån "kontinenten".
Citera
2021-07-08, 01:17
Medlem
Citat:
Jag vet inte jag, men om man funderar över As beteende, bebisfjantrösten, hennes strävan efter att vara snygg och perfekt, ständigt byte av sängkläder, hennes gränslöshet, barnens beteenden och ageranden.
Robbans fjantiga medverkan på bilder, pussandes, pluttinuttigt så det blir pinsamt.
Vad händer egentligen när A inte är LIVE? kanske hennes konstanta dokumenterande är hennes skydd, då kan inte barnen eller Robban skrika och kasta möbler? Jag vet inte jag, men någonting är helt fuckat, för att citera A.
Robbans yrke gör det lätt att tillhandahålla droger, kanske fyller As dosett, så hon verkligen är beroende av honom, han har pengarna och pillren.

Vi som har ett lyckligt liv med en kärleksfull och stabil partner. Vi som är nöjda med livet i sig - Vi har inget behov av att visa alla andra hur kära vi är, hur ”fina” barn vi har, hur bra sex vi har efter alla år eller hur rent hem vi har…

Vem är det du försöker övertyga, Anna? ❤️‍🩹
Citera
2021-07-08, 05:30
Medlem
Citat:

Och varför inte flagga med den turkiska flaggan någon gång? Felicias pappa är ju därifrån och hon bor ju fortfarande hemmavid.

Vet inte med 100% säkerhet att mamma Maritha var av finsk börd. Har sett olika ”bevis” här i tråden, men inga som övertygade mig. 🤔 Någon annan som är säker?
Citera
2021-07-08, 06:06
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, varningar utdelade.
Det här är inte en chatt eller tråden för lösa spekulationer om Anna Book, även om många tycks tro det.

Inlägg som börjar "Tänk om.." är inte skvaller, det är inte skvaller att fundera över hur Anna kanske hade reagerat i en påhittad situation osv.

Har man åsikter om vad som skrivs i tråden så kan man göra en tråd i avdelningen Flashback, rapportera inlägg eller PMa en moderator men det ska inte skrivas i tråden! Jag har just raderat en metadiskussion om vad som är okej att skriva om Anna. Det är helt enkelt inte skvaller!

//mod
Citera
2021-07-08, 08:21
Medlem
Nu har hon varit med och fått några rader i Hänt Extra igen. Det med anledning av att hon hjälpte Kin med bredband och TV när Kin flyttade. Hon omnämns som ABC-Anna Book. Texten är tagen från Annas insta.
Citera
2021-07-08, 08:23
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ja den familjen har otrolig otur med skador. Tur att Anna är med och dokumenterar allt. Skulle Lilla Fridolf him self få en sten i skon under sin patrullering så kommer väl Märsta drottningen med sin mobil och hela IT världen ska veta det.

Han har redan råkat ut för hemska saker.
Anna mådde som vanligt sämre än den som är sjuk och/eller skadad.
Allt dokumenteras och när följare ifrågasätter så svarar hon som hon i samma stil som vanligt.

https://postimg.cc/gallery/YFXm4Br
Citera
2021-07-08, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brindlebud
Vi som har ett lyckligt liv med en kärleksfull och stabil partner. Vi som är nöjda med livet i sig - Vi har inget behov av att visa alla andra hur kära vi är, hur ”fina” barn vi har, hur bra sex vi har efter alla år eller hur rent hem vi har…

Vem är det du försöker övertyga, Anna? ❤️‍🩹

Sig själv
Citera
2021-07-08, 10:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja, Anna är väl inte förknippad med Spanien överhuvudtaget, eller har jag fel?
Citera
2021-07-08, 10:25
Medlem
snowbells avatar
Citat:

Konstigt, hon som alltid säger sig sakna sin mamma så mycket.
Kanske skäms hon över henne nu, och inte vill minnas henne längre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in