Liten vikthistorik.
Återigen ser man hur Anna misslyckas med saker och ting.
Uppenbarligen är motivationen till att käka bullar större än allt annat...
Så här sa Anna för 12 år sedan..
Citat:
Jag tänker på det jag sa när jag la mig på operationsbordet 1 april 2008: ’Vi ses sommaren 2010. Då ska jag vara klar med min viktresa.’
............
https://www.aftonbladet.se/halsa/a/v...an-ar-jag-nojd
Anna verkar ha problem att se verkligheten i vitögat för hon kallade sig pinnsmal, när hon
var tonåring... Oh dear..
https://pasteboard.co/JODFEy1.jpg
För att inte tala om detta..
Citat:
Hennes scenkläder specialsydda i storlek 54 stramade plötsligt. ”Feltvättade?” tänkte Anna och ställde sig på vågen. Som skrek 108 kilo. Hon surfade fram sitt BMI på nätet: 46,3.
När Anna väger drygt 110 kg till sin lilla nätta 154 cm kropp.. (Annas ord) så tror Anna att kläderna krympt... i tvätten
Jag ser framför mig hur journalisten krampar av skratt efter intervjun...
De senaste dagarna, veckorna och åren har vi i princip dagligen varit med Anna och via IG fått finfin insyn på Annas ätande..
Citat:
Det är svårt när människor inte är med mig i mitt hem och ser att jag tränar och egentligen äter alldeles, alldeles för lite
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/
Och kan konstatera att så är inte fallet.. Det Anna säger..
Citat:
Anna Book kämpar fortfarande mot att gå upp i vikt, och äter mindre än vad som är rekommenderat - men märker ingen skillnad
Att Anna inte märker någon skillnad beror på att Anna blundar..och äter, förmodligen sover hon också och äter...
Citat:
Anna har alltid ätit sunt. Hellre kokt lax än Big mac och company.
Tror vi inte riiiiktigt kan hålla med om det.
Träningen då..
Citat:
Nu vill jag bara testa nya saker! Ta för mig! I vinter ska jag köpa nytt skidset och börja åka utförsåkning med ungarna igen. Eller kanske snowboard? Fan, vad kaxigt!
Hände ingenting..
Citat:
Sångerskan tränar redan i dag för att komma i form. Varje morgon före frukost stegar hon ut på en svettig powerwalk.
Numera svettas hon bara när hon stiger upp från stolen..
Citat:
Tränar med D-flex
Ett par dagar i veckan tränar hon på gymmet med vännen och PT:n David ”D-Flex” Seisay.
Ett minne blott, blev för dyrt..med allt löshår och fejkbryn.
Citat:
Med maken Roberto har hon börjat köra kickboxning – ”otroligt konditionskrävande och bra förbränning. Och skitkul!”
Där ser man, en gratis PT och vad händer.. 10 år senare.. Ingenting, SÅKLART!
En överviktig Anna står och tar kort på när dottern och maken tränar.. Oväntat? NOT.. Anna levererar..
Det roligaste är Annas tre råd.
Citat:
Annas 3 tips för att gå ner i vikt:
1 Ge dig själv egentid! Varje dag – ta en stund och gör något för dig själv. För att kroppen ska kunna må bra och komma i form måste du först hitta inre ro. HAR ANNA JÄMT.. EGENTID ALLTSÅ..
2 Ät lite men ofta. Oavsett om du har viktproblem eller inte är det jätteviktigt. Kroppen hinner ta upp näringen bättre och du känner när du blir mätt. Och du går inte upp i vikt av att äta! ANNA HAR EJ FATTAT ATT MAN INTE KAN ÄTA VAD SOM HELST..
3 Stäng av. Facebook, mobilen, bloggen, tv som jämt står på – allt som ökar den inre stressen. I slutändan tror jag det har stor påverkan på vikten.😂😂😂😂 I HAVE NO MORE WORDS..