2021-06-08, 10:46
Medlem
Topgun855s avatar
Varför går hon till frisören och diverse skönhetsbehandlingar hela tiden?

Vem ska hon se bra emot?

Hennes patetiskt följare på liven?

Nej Anna väntar fortfarande på genomslaget men vägrar inse att hennes ungar med kriminell livstil så det är omöjligt.
Citera
2021-06-08, 10:52
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, jag tycker man sätter en gräns för flitigt fabulerande.
Att mannen skulle sälja fejkklockor med intyg från Kroons och att sonen skulle ha knarkpengar som skulle gå till familjens mat är liksom over the top.
Så inget mer hittepå, utifrån vad man gissar. Som någon skrev tidigare som upplagt för en roman, men inte här i tråden.
Well, det här är flashback och här finns utrymme för fantasier...
Farfars pengar verkar ju tryta då han tvingas hyra ut lägenheten på lång sikt. Det är möjligt att han sponsrat familjen Took en längre tid. Men det är ändå svårt att få det gå ihop. De bor i en villa de inte underhåller. De investerar ingenting i huset. Atterfallshuset förfaller. Garaget är halvfärdigt. De köper en rishög till bil. Allt talar för att de lever på gränsen. Inte minst när hertiginnan själv måste tigga ihop till studentkalaset. Så vart kommer pengarna ifrån? Onödiga frisörbesök som en normalinkomsttagare inte har råd med (i den omfattningen). Jag tror inte den sk kändisfrisören har råd att bjuda dem på det. Å andra sidan verkar de inte köpa några kläder. Halva grejen med influensers vad jag förstått är ju att visa sig i sina "outfits". Anna stryker upp en blus från 87 och skaffar en frisyr som matchar. Samtidigt sitter R på sin födelsedag i en Burberryskjorta (okommenterad) som kostar 2.500 kronor, Om den är äkta.

Jag tror inte R ligger bakom något klockbedrägeri. Däremot kan jag tänka mig att någon anställd på Kroon kanske trixar lite och betalar halmpyntet en sudd för att se åt ett annat håll. Det var mer så jag tänkte. Men det är givetvis spekulation. En riktigt bra Rolexkopia kan lura en expert på håll. Kan ju vara lätt att byta ut en i montern. Många klockor ligger ju där länge innan de blir sålda. Kunden kanske inte ens märker det? Förrän den ska in på service flera år senare. Men som sagt, det kan ju vara annat också.
Citera
2021-06-08, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Att Halmpyntet skulle ligga bakom en scam med klockor är uteslutet karln är en tvättäkta korkhatt och skulle aldrig fixa något sådant. Våldtäckarungen tillhör definitivt inte begåvningsreserven och har inte något våldskapital att komma med så några knarkaffärer fixar han inte skulle strula till det och få ordentligt med pisk.
Ja RT är inte smart. Hade han varit det hade han inte varit gift med Husmodern. Men han vill väl ha en mamma som pysslar i hemmet, dvs AB.
Citera
2021-06-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Betalar Anna sina extensions med choklad och blommor?
Hon kan ju knappast betala, hon har väl inga pengar? Tycker synd om frisörkillen hon slagit klorna i, han tror nog att AB är en Stjärna..
Citera
2021-06-08, 11:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Så Anna tigger ihop pengar och presenter till yngsta dotterns studentfest?
Då är hon inte bättre än de fattiga tiggarkäringarna som sitter utanför ICA med sina plastmuggar och tigger pengar till mat och kläder åt sina barn i Rumänien!

Skämmes Anna Book! Skämmes, ta mig fan!
Frågan är hur Vanessa känner över att hennes mamma tigger ihop pengar till studenten? Inga glada tankar tror jag.
Citera
2021-06-08, 13:18
Medlem
Tog det slut med LPG behandlingarna?
Citera
2021-06-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tog det slut med LPG behandlingarna?
Verkar så, som med allt annat, väldigt korta projekt, några slantar in, tjopp, hoppa på nästa..
Längesen hon skrev om sina fina lakan och renbäddning nu också...
Citera
2021-06-08, 15:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Verkar så, som med allt annat, väldigt korta projekt, några slantar in, tjopp, hoppa på nästa..
Längesen hon skrev om sina fina lakan och renbäddning nu också...
Ja och den kliniska städningen som ger en sån ro i själen.
Citera
2021-06-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja och den kliniska städningen som ger en sån ro i själen.
Ja, hehehe, häromdan svimmade hon av all stress och härjning, vart blev städfirman av? Så hon slipper svimma menar jag. Nä, allt är bluff och båg som Anna säger eller gör..
Citera
2021-06-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, hehehe, häromdan svimmade hon av all stress och härjning, vart blev städfirman av? Så hon slipper svimma menar jag. Nä, allt är bluff och båg som Anna säger eller gör..

Haha. Ja, exakt så! Lögner och hittepå allting. Hon verkar inte fatta att vi fattat att ingen vill ha något som helst samarbete med henne.
Citera
2021-06-08, 15:32
Medlem
Coolvid19s avatar
På Kins inst har det stått ett tag nu "podd kommer inom kort". Hon har å andra sidan fullt upp med riktiga jobb som det verkar. Men det var ju ett tag som Kin, My och Anna höll på med "hemlisar" som innefattade videoutrustning. Det var väl ett tag efter att matlagningen sket sig. Det har inte blivit något mer och Kin har inte heller synts till sedan det stora tabberaset i Påskas, som tydligen var fejkat. Eller så var det bara fejk att My var där? Aja, kul att de håller på ändå. Höll på, kanske...

Har heller inte sett mer av "årets sommardrink". Den som Anna lovade hon skulle ligga i en solstol och sippa på medan hon läste en lättläst bok. Drinken var en grogg med Jockiboys läsk som smakar tuggummi. A la Anna såklart.
Citera
2021-06-08, 15:34
Medlem
magpies avatar
Drejning och matlagningslive verkar också hamnat på paus i hennes hektiska tillvaro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in