2021-07-18, 09:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Aha, då förstår jag. Fick intrycket av att detta var en skiva som Anna själv varit med och producerat.

Anna skrev text till några av låtarna på "Anna", men hon producerade ej låtarna. Gissningsvis så fick hon vara med och lägga ord på bakgrundsmusiken i princip; hon hade väl kunnat vidareutveckla detta till att vara med och producera men ingen var intresserad av att fortsätta arbeta med henne tills hon var med i Let's Dance...
Citera
2021-07-18, 09:45
Medlem
Giant Squids avatar
Kan Anna spela något instrument?
Citera
2021-07-18, 10:58
Några bilder ligger kvar i story men flera har plockats bort av instagram för att de bryter mot forumets regler.

Explosion om 3, 2, 1…
Citera
2021-07-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Några bilder ligger kvar i story men flera har plockats bort av instagram för att de bryter mot forumets regler.

Explosion om 3, 2, 1…
Haha ja explosion mycket snart 👍

Står det att bilderna tagits bort av just instagram eller hur kan man se det?
Citera
2021-07-18, 11:15
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha ja explosion mycket snart 👍

Står det att bilderna tagits bort av just instagram eller hur kan man se det?
https://postimg.cc/gallery/pWdfy7X
Citera
2021-07-18, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://postimg.cc/gallery/pWdfy7X
Då förstår jag, tack!

Vilket oerhört nederlag för henne 😀
Citera
2021-07-18, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Då förstår jag, tack!

Vilket oerhört nederlag för henne 😀
Hon lär nog ta det som bevis för att hon är utsatt för häxjakt även av instagram.
Citera
2021-07-18, 11:43
Det är alltså samma människa som härom dagen sa att hon numera tar till sig det positiva folk säger och skriver medans det negativa rinner av henne som vatten på en gås.
Citera
2021-07-18, 11:51
Nu är ytterligare bilder borta, verkar som att alla dumpar av konversationen med den där killen inkl de av hans profil är borta. Kvar just nu finns bara dumpar av en konversation med nån annan människa.
Citera
2021-07-18, 11:52
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Det var väl någon "nära vän" som skickat en skärmdump från flashback till henne om BL VIP-kommentarerna här.

Jag undrar vad som hände med cooktogether-äventyret. En lågoddsare är att det snart kommer en instakommentar om "mina samarbetspartner har för närvarande semester, men i höst har vi flera hemliga projekt på gång".

Ja men hennes nära vänner är ju inga vänner om de hänger här, då gör hon ju slut med dom har hon ju sagt.
Citera
2021-07-18, 11:57
Medlem
Hon är så fruktansvärt sjuk i huvudet! Hon behöver någon slags personlig assisten
Hennes följare ifrågasätter varför hon ska polisanmäla, då plockar hon bort det inlägget i händelser där hon ber om mer information om killen för att HON VILL polisanmäl, Anna går i taket och meddelar att folk inte förstår att det är HAN som ska polisanmäla!
Jag tror Anna är så ofattbart trög att hon inte förstår att alla skärmdumpar sparas av folk här. Hon hotade ju faktiskt med polis först, bara för att man plockar bort det inlägget betyder inte att det inte hänt.
ROBERTO, om du läser här.. skaffa hjälp till din fru!! Pronto!
Citera
2021-07-18, 11:57
Hon blir sur på en som messar och kommenterar ironin med att hon hotar med polisen med tanke på hur hon själv beter sig. Den människan har minsann inte fattat, kan inte läsa, det är HAN som hotar polisanmäla henne!!

Hon har tydligen glömt att hon själv skrev detta igår:
https://i.postimg.cc/25ZvTfS8/B2504-...-E73-B6273.jpg

Alltså att HON vill polisanmäla HONOM. (Ja han svarar sen med att göra detsamma tillbaka, men hon har alltså sagt att hon vill polisanmäla.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in