2021-06-25, 18:21
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Kan det finnas något samband mellan J och polisens inblandning? Har det något med F att göra?
Försöker kanske fly från Flisan, hon lär vara utsvulten och kanske han snart intf kan stå emot hennes inviter?
Citera
2021-06-25, 18:22
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja igår kände jag att det är väl dags för lite drama snart igen
Hon har nån slags kalender

Hon har väl som typ Skalmans mat och sovklocka?
Fast mera mat och dramaklocka.
Citera
2021-06-25, 22:28
Tydligen har F bott hos My och J ...och My har ju inte ens varit hemma senaste dagarna.....
Citera
2021-06-25, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tydligen har F bott hos My och J ...och My har ju inte ens varit hemma senaste dagarna.....
Dagdrivare med knarkförflutet.... hoppas innerligt att de har kul utan droger.
Citera
2021-06-25, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Dagdrivare med knarkförflutet.... hoppas innerligt att de har kul utan droger.
Det är frågan om de hade kul som jag funderar över. F är ju i princip jämngammal med My, varför bor hon ihop med Mys kille när My är bortrest?
Citera
2021-06-26, 03:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/y9GnxpH

Oj vilken jättealtan!
Har sett den i hennes lives men anade inte att den var så här stor.
Dålig fantasi och fjättrult.
Varför inte lägga marksten och anlägga en trädgård istället med träd och växter….
I och för sig då blir det ju myyyycket dyrare…
Citera
2021-06-26, 03:56
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag tycker det var mer förvånande att Jonas dök upp. 🤔
Han kom och hämtade tillbaka nycklarna till Mys hus….
Citera
2021-06-26, 07:26
Medlem
Herregud Anna! Det är aldrig så smart att lägga ut en massa på Instagram mär man är full. Shotkalas på midsommarafton med "barnen". Pinsamt dålig falsksång, det där borde hon ha vett att radera.
Anna, Anna, Anna.... om du mår dåligt och inte orkar så mycket mer. SKIPPA ALKOHOLEN.
Citera
2021-06-26, 07:41
Medlem
wewereonabreaks avatar
Ja, nu har det hänt nåt igen. Anna älskar bara sin familj och några få till, hon tänker inte längre gå i flock… känns som det blir så här maniskt när hon blivit ovän med någon. Undrar vem det är denna gången?
Citera
2021-06-26, 08:17
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han kom och hämtade tillbaka nycklarna till Mys hus….
Enligt My körde han hem F
Citera
2021-06-26, 08:42
Medlem
Men Anna Anna Anna! Vakna upp och ta genast bort din live från sociala medier!! Nog för att man ska vara sig själv men det finns gränser för galenskapen. Det är INTE en bra idé att lägga upp saker i fyllan. Vet du vad, vore det inte för dessa galenskaper hade du sluppit vara Sveriges mest pinsamma person.
Citera
2021-06-26, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Herregud Anna! Det är aldrig så smart att lägga ut en massa på Instagram mär man är full. Shotkalas på midsommarafton med "barnen". Pinsamt dålig falsksång, det där borde hon ha vett att radera.
Anna, Anna, Anna.... om du mår dåligt och inte orkar så mycket mer. SKIPPA ALKOHOLEN.
Jag kollade på det nyss och det är verkligen inte något man skall lägga upp. Jag bryr mig inte om vad människor väger men nu måste jag ändå kommentera att nu väger Anna mer än någonsin. På fyllan har hon glömt att lägga på filter. Hon äter flera skedar vispgrädde direkt ur skålen och dricker söt likör mitt i natten. Anna verkar inte alls vara orolig för hur hennes frossande påverkar hennes hälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in