2021-10-02, 15:12
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ki_E6TzQIM0

Jämförelsematerial till den kommande intervjun. Där hon har gått ner och insett varför hon gått upp och varför hon gått ner. Få se om det hon säger här kommer att matcha.
Citera
2021-10-02, 15:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
https://www.youtube.com/watch?v=ki_E6TzQIM0

Jämförelsematerial till den kommande intervjun. Där hon har gått ner och insett varför hon gått upp och varför hon gått ner. Få se om det hon säger här kommer att matcha.
Hon sa att hon fått tacka nej till så många jobb under månaderna fram till vinsten i BL VIP men att "nu var det som om dammluckorna öppnat sig" och det var sååå mycket Anna skulle göra.
Vad gjorde hon dom där åren innan pandemin?
Citera
2021-10-02, 15:40
https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/
Intressant, om hennes målvikt på 60 kg, samt hennes syn på brösten..
Ett citat:
Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.

– Jag är väldigt feminin och har absolut inga problem med att känna mig vacker.

Det är skrämmande. Jag förstår att barnen är gränslösa🙃
Citera
2021-10-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ett citat:
Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.

Men ... hahaha va fan!? Sexuell som barn, vilken moder säger så egentligen. Maritha här verkar ha varit rätt komplicerad egentligen. Det ser enkelt ut, som korvkiosken, och ta hand om många barn varav alla inte var hennes och stöttande mot sin dotter. Men någonstans där under verkar det ha varit knepigt på många sätt. Drack tanten alkohol? Jag har missat hur det var med det. För det gör ju att folk tappar omdömet och gränsdragningar.
Citera
2021-10-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ett citat:

Ja, det är ett så sjukt citat från Stormamman, undrar vad som pågick i den familjen egentligen. Vem fan säger så om och till sitt barn och att Anna tycker att det är helt okej att upprepa för Expressen tyder ju på att hon normaliserat det. Inte undra på att sonen är skruvad.

Hon skulle trivas med pervot Kent Billebro

@sommarbukett
Mamman var av allt att döma rätt alkoholiserad, ja. En mycket krävande person som tog upp mycket plats, milt uttryckt. Anna har idealiserat sin frånvarande far och självupptagna mor som många barn från trassliga förhållanden ofta gör.
Pappans snedsteg med en full charterturist är århundradets kärlekssaga i Annas universum.
Senast redigerad av Omniman 2021-10-02 kl. 16:11.
Citera
2021-10-02, 16:08
Medlem
Förlåt? Men sedan när är ett deltagande ett ”jobb”? En intervju är väl ett sätt att promota sig själv på och skaffa publicitet? Vad ska Anna promota? Restaurangen hennes dotter jobbar på? Fler följare på Instagram?
Citera
2021-10-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Enligt rykten så har Fetlicia ihop det med ägarn Ejube D. Därför TunnAnnan hänger där så ofta. Alltså bara rykten inget jag är 100 på.
Ponera att de är tillsammans, kommer hon få betalt i mat då? Så ofta som sångfågeln är där och pillar i sig små smulor?
Citera
2021-10-02, 16:40
Medlem
Citat:
Men ... hahaha va fan!? Sexuell som barn, vilken moder säger så egentligen. Maritha här verkar ha varit rätt komplicerad egentligen. Det ser enkelt ut, som korvkiosken, och ta hand om många barn varav alla inte var hennes och stöttande mot sin dotter. Men någonstans där under verkar det ha varit knepigt på många sätt. Drack tanten alkohol? Jag har missat hur det var med det. För det gör ju att folk tappar omdömet och gränsdragningar.
Hon hade iallafall KOL, samt tyckte om dricka, ja
Citera
2021-10-02, 16:40
Medlem
Citat:
Det är kanelbullens dag. Få se om det har ett fat med det i studion.

Är detta säkert?
Jag kan verkligen inte hitta någonstans att det e bekräftat att Anna ska vara med på Måndag 🤔
Citera
2021-10-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ett citat:

Om någon är ”sexuell redan som liten” så kan det vara ett tecken på övergrepp. Vilket skulle förklara mycket om Annas beteende
Citera
2021-10-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Anna skrev ju att hon undrade hur hon skulle klä sig inför sitt "jobb". Om det var det här hos Malou kan väl enda anledningen vara hur hon skulle klä sig utan att se tjock ut. Hoppas Malous team gör lite research på Annas insta för att visa vad Anna stoppar i sig men knappast troligt. Anna kommer att få visa upp sig som ett offer oemotsagd.

Jodå, dom har gjort en hel del research. Känner en medarbetare på 4:an och det tisslas och tasslas och skrattas i kulisserna. Medarbetare som normalt inte jobbar den dagen kommer att smyga dit för att se spektaklet 😂 Finns även vassa frågor som ev kommer ställas utom manus. Detta kommer bli sååååååå pinsamt! Ladda med skämskuddar!
Citera
2021-10-02, 17:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Jodå, dom har gjort en hel del research. Känner en medarbetare på 4:an och det tisslas och tasslas och skrattas i kulisserna. Medarbetare som normalt inte jobbar den dagen kommer att smyga dit för att se spektaklet 😂 Finns även vassa frågor som ev kommer ställas utom manus. Detta kommer bli sååååååå pinsamt! Ladda med skämskuddar!
Då laddar man med popcorn till på måndag och tack till Laloola91 som uppmärksammade oss i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in