2017-01-04, 21:19
Medlem
VanDeKamps avatar
Lite höjdpunkter från kvällens sändning på Periscope:

- De äger lägenheten i Spanien
- Hon har en hormonsjukdom som gör att när hon slutar äta så går hon upp i vikt
- Hon äter diabetesmedicin mot sin hormonsjukdom
- Hon har ”lite” Hypotyreos (hon uttalade namnet totalt fel) som hon testat alla möjliga mediciner mot, men nu verkar hon inte äta någon alls mot det.
- Hon väger 68 kilo, men vill ner till 60 kilo
- I programmet ”Arga Snickaren - Vad hände sen?” så vinner Anna och hennes man med 10-0 enligt henne själv.
- Hon lyckas därtill vända minsta lilla fråga till något negativt och blir extremt otrevlig direkt mot personen.

Kanske blir det en sändning till ikväll efter att hon ätit sin bakade potatis med en röra med allt möjligt i + chiliexplosion!
Citera
2017-01-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, vi alla vet ju att Tunnan är odiagnostiserad men har grava psykiska problem. Fått allt gratis, garanti på vitvaror, men ÄNDÅ är det fel på alla som hjälpt henne. Otacksam som få. Framhäver "godhet " från sig själv p g a sitt egna behov. Hon är GALEN. Dessutom vet vi ju att fläsktunnan lusläser denna tråd. Även om hon aldrig skulle erkänna det!

Ja, det är märkligt att hon på nåt sätt lyckas göra sig till offer i en situation där hon fått en gratis renovering. Det är märkligt också att det BARA är för Anna som saker och ting krånglar. Eller förlåt, det är bara hon som törs säga sanningen... det var ju så det var.
Citera
2017-01-04, 21:35
Medlem
Sorgligt om Kanal 5 går på det där
Citera
2017-01-04, 22:15
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Sorgligt om Kanal 5 går på det där

Ju mer Tunnan ylar ju fler tittare och det gillar femman, lilla Anna fattar förmodligen inte att hon gör reklam för kanalen och snickaren med sitt gapande.

Kanske dags att börja redigera instabilderna bättre, mittibland Ikeaformen med lasagne och byttorna med bestick kan man beskåda en nyckelknippa och en blomkruka med vit julstjärna. Undrar vad de har med #comidadeanna att göra?
Citera
2017-01-04, 22:17
Medlem
encephalizations avatar
Känns som att den som spelar in hennes periscopesändningar och lägger upp på valfri streamingsite, kanske t o m klipper för att skapa "highlight reels", borde kunna få ganska bra antal visningar.
Citera
2017-01-04, 22:38
Medlem
Det är ju hyfsat osunt, men det är alldeles som ett jobbigt måste att hänga med i vad människan håller på med. Hon är ju totalt bindgalen!
Finns ju hur mycket som helst att ösa fram ur hennes märkliga liv. Men de här ögonbrynen? "Jag håller på att låta dem växa ut". Det har hon väl ylat om ett år nu?
Chiliexplosion på cirka allt? Och de äter ju groteska mängder kyckling och pasta.
Citera
2017-01-04, 22:42
Medlem
Snickaren är snabb i tanken och repliken Tunnan kommer att bli slaktad. Troligt senario hon går ut stenhårt han har motargument hon inte rår på, då kommer krokodiltårarna eftersom han är grundligt less på psykot efter allt tjatande kommer han inte vara så snäll som när han var förra gången. Hoppas och tror på en riktigt härlig överkörning. Han har handskats med hemlösa bla så Tunnan kommer inte att ha en chans, ett äkta psykbryt grandeluxe vore en härlig final.
Citera
2017-01-04, 22:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Konstigt också att precis allt som arga snickaren fixade och gav dem har gått sönder. Hur kan ett bord gå sönder flera gånger? Vad gör man med en soffa om man måste tvätta klädseln en gång i veckan? Hur kan det vara arga snickarens fel? Istället för att köpa dyra julklappar till sina bortskämda ungar hade de väl kunnat bekosta en elektriker som fixade felen och kanske införskaffa ett nytt köksbord

Utan att ha sett vad Arga snickaren gjorde första gången hos Anna, men om han målade om hennes bord t. ex. så kan färgen ha spruckit? Men det hela låter som om Anna är histrionisk som vanligt och ville ha lite mer tv-tid.
Citera
2017-01-04, 23:17
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Känns som att den som spelar in hennes periscopesändningar och lägger upp på valfri streamingsite, kanske t o m klipper för att skapa "highlight reels", borde kunna få ganska bra antal visningar.

Det låter som en förträfflig idé, jag skulle definitivt titta.

Det där med att Anna skulle vinna 10-0 är ju ett skämt. Hon gör ju bort sig inför hela svenska folket istället. Men varsågod säger jag, jag tror på på fritt val och där ingår valet att göra bort sig offentligt. Tror hon på allvar att en helt vanlig Svensson som sitter och kollar, som jobbar och bekostar sina egna renoveringar, kommer att ömka henne? Va? Jag önskar dom tog bort allt de gav henne och återställde hennes hem till dess forna "glans". Fattar hon inte varför människor reagerade på allt hon gav barnen i julklapp? Ingen var missunnsam eller avundsjuk. Folk kom ju ihåg hur det snörvlades och ylades på Arge Snickaren om hur hon inte hade råd med att fixa ett trasigt handfat. Nu kanske det är fel på mig och de värderingar min mamma gav mig, men om jag inte har råd med ett nytt handfat utan måste få det så har jag inte heller råd med dyra onödiga lyxsaker.

Och snälla Anna, det heter för fan SHRIMPS inte scrimps. Jag vet, jag vet, men det irriterar mig.
#shrimpsnotscrimps
Citera
2017-01-05, 00:55
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Varje gång jag återkommer till den här tråden har Stolledano överträffat sig själv i vansinne och galenskap. Den som orkar får gärna starta en wiki om henne, där vi kan samla alla hennes sinnesrubbade eskapader, likt den som finns om legenden Chris-Chan.
Citera
2017-01-05, 04:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Konstigt också att precis allt som arga snickaren fixade och gav dem har gått sönder. Hur kan ett bord gå sönder flera gånger? Vad gör man med en soffa om man måste tvätta klädseln en gång i veckan? Hur kan det vara arga snickarens fel? Istället för att köpa dyra julklappar till sina bortskämda ungar hade de väl kunnat bekosta en elektriker som fixade felen och kanske införskaffa ett nytt köksbord

Ja precis, prioriteringarna är ju helt fel och som sagt så även om det möjligen är något elfel i deras bostad så ska ju inte bord och soffor gå sönder eller bli smutsiga för det så detta kan inte Arga snickaren beskyllas för.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-01-05 kl. 05:09.
Citera
2017-01-05, 05:21
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
alltså det är obegripligt hur just Anna Book är så fruktansvärt drabbad.
Och det där med hennes soffa och köksbord, vad snackar hon ens om? Det är ju hon som inbillar sig att soffan blir solkig efter 3 veckors användande. Och stör hon sig så mycket på det så hade hon kunnat avstå från att ge ungarna varsin ny iPhone 6 till jul och istället köpt en ny soffa i en mörkare färg. Eller varför inte bara byta klädsel på soffjäveln? Vad köksbordet anbelangar är det ju rubbat att hon ska ha behövt byta ut det flera gånger. Igen: jag har ett soffbord jag ägt i 14 år snart. Det har överlevt samlag, stora middagar och en flytt. Anna Book är ju fan galen.
Skillnaden är troligtvis att Anna väger 2-3 ggr mer än vad du gör. (Antar att du är medelålders man med trivselvikt, ca 90kg)

Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Brukar mest bli så trött på folk som verkar ha trollpostning som sin enda hobby nu tar du Ansjovisar faktiskt trollandes till en riktigt rolig nivå. Skrattade gott 👍🏼😝
Trollen ger ju tråden lite guldkant.

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Ja, det var tydligen arga snickarens fel Samma sak att de måste tvätta sin vita soffa en gång i månaden... lider verkligen med Anna *styrkekramar*
Men Herregud. Är hon för korkad till att använda sig av en menskalender? T om hon borde märkt att det blöder ur de undre regionerna en gång i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in