2017-04-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Ta en titt på hennes instagram så får du en titt på familjens middag. Hon gör dessutom galna mängder mat. Ofta halvfabrikat med massor av fett.

Står att hennes kontot är privat.
Citera
2017-04-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Tack, ska göra.

Är det bara på helgerna eller veckans alla 7 dagar som hon lagar dessa och skriver hon att det är vad familjen SKA äta?

Hon brukar laga mat live på insta och sen lägga ut bilder på maten. De är ju "spanjorer" så de äter sent, runt 21......
Citera
2017-04-10, 11:39
Medlem
Citat:
Står att hennes kontot är privat.

Bli "vän" med henne.
Citera
2017-04-10, 11:42
Medlem
Citat:
Bli "vän" med henne.

Så du är vän med henne?

Nä, det vill jag inte.
Citera
2017-04-10, 11:44
Medlem
Citat:
Så du är vän med henne?

Nä, det vill jag inte.

Vän och vän, jag har två konton och på mitt andra konto så är jag bara "vän" med kändisar av något slag..
Citera
2017-04-10, 19:53
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Vän och vän, jag har två konton och på mitt andra konto så är jag bara "vän" med kändisar av något slag..

Haha! Din gamle kändisminglare.
Själv har jag bara Peter Siepen på Skype, men vem har inte det?

Tillbaks till Megastjärnan.
Har hon gjort några nya intressanta uttalanden angående Drottninggatan?
Måste varit fruktansvärt traumatiserande när hon nästan var där.
Och hade hon verkligen varit där är väl oddsen rätt låga på att hon stått vid korvvagnen utanför Åhlens och isåfall garanterat blivit träffad av bilen.

Men tyvärr Anna, din "bästa" vän Magdalena var redan där och snodde rampljuset.
Det blir väl någon lådvinosande harang om det också.

"Magdalena gör pengar på katastrofen, själv kokar jag bönor, bu-hu."

Anna har inte mjölkat uppmärksamhet nog ur detta ännu, tro inte det. Ni som följer kommer bergis få många skratt framöver.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-04-10, 21:17
Medlem
Nu är Tunnan live på instagräääm, som hon själv säger😜
Citera
2017-04-11, 01:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nu är Tunnan live på instagräääm, som hon själv säger😜

Vad gjorde hon då? Lagade hon mat så sent på kvällen?
Citera
2017-04-11, 03:47
Medlem
Hon har lagt ut recept på "potatissnurror ala Anna" på instagram, potatismos på Icas delikatesspotatis med smör och mozzarella, chiliexplosion, inbakad i smördeg.. Idel hurrarop och applåder men en kommenterar att det är väldigt kaloririkt. Så, nu inväntar vi Bookskans vrede!

När jag har hört henne laga mat live så uttalar hon chiliexplosion på engelska.. Varför? Chilllliexplohshiun
Senast redigerad av Shpdv 2017-04-11 kl. 04:01.
Citera
2017-04-11, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Hon har lagt ut recept på "potatissnurror ala Anna" på instagram, potatismos på Icas delikatesspotatis med smör och mozzarella, chiliexplosion, inbakad i smördeg.. Idel hurrarop och applåder men en kommenterar att det är väldigt kaloririkt. Så, nu inväntar vi Bookskans vrede!

När jag har hört henne laga mat live så uttalar hon chiliexplosion på engelska.. Varför? Chilllliexplohshiun

Hos Book är det fest varje dag. Snart är hela familjen GBP opererade. Nu har ju familjen två tonåringar men två andra är gbp opade vilket borde innebära att de Kan äta en knytnäve mat ungefär. Sen är det en vuxen man och sen tonåringarna då. Det är enorma mängder mat varje dag. Känns inte helt sunt. Sen angående potatissnurrorna så hade en snäll följare gett henne receptet för ngn dag sen. Men Anna. Hon har ju som vanligt ingen skam i kroppen och gör receptet til sitt. Potatissnurror ala Anna. Pinsamt. Människan har ju uppenbarligen någon narcissistisk störning.
Citera
2017-04-11, 08:57
Bannlyst
Är hon psyksjuk? är hon arbetslös? Vad gör hennes gubbe? Vänstrar hon? alltid velat knulla henne av någon weird anledning..
Citera
2017-04-11, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplansmannen
Är hon psyksjuk? är hon arbetslös? Vad gör hennes gubbe? Vänstrar hon? alltid velat knulla henne av någon weird anledning..

Vänstrar..tänkte spontant "Vem fan vill vara med denna osympatiska människa frivilligt?" men fick svaret direkt, du! :-P
Men psyksjuk= ja, arbetslös= herregud, vet du inte att hon har varit en framgångsrik sångerska i 33 år (hon ser gärna till att nämna det, om och om och om igen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in