2016-08-09, 15:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tunnan har lagt upp bild på (minst) 10 bitars sushi med texten:
"Ensam sushilunch tillbaka på hotellet efter en lång promenad med många uträttade ärenden och lite shopping ~ Så nu ska det bli skönt och bara få rå om sig själva en stund👍🏼❤️😘 #hotelliving #nice #sun #fun #pr #work #återhämtning #sushi #freshfruit"

Då frågar någon Kan du äta allt det? Jag äter 2.5-3 bitar efter min operation..

Väntar med spänning på vilken action Tunnan kommer att ta på den frågan?

1. Hon raderar kommentaren och hoppas ingen hann se den.
2. Hon ljuger och säger att maten ska räcka till flera måltider.
3. Hon ljuger och säger att de är flera som ska dela på maten.

Inte undra på att hon inte går ner i vikt om hon spränger ut sin
opererade magsäck som hon gör.
10 bitar sushi!!!!!
OMG!

Undrar vad det är för viktiga ärenden hon jämt måste utföra? När hennes man låg svårt såvrt skadad pga att han trillat på cykeln var hon ju också tvungen att springa ärenden...så ja så jäla svårt skadad kan han ju inte ha varit tänker jag rent spontant.

ja 10 bitar sushi är mycket för en som bliit gb opererad.
Citera
2016-08-09, 23:09
Medlem
Hon lägger ju ofta upp bilder på sig själv ihop med andra artister/kändisar (hrm) när hon varit på nåt partaj eller uppträtt nånstans. Det kan man ju förstå, hon vill väl dels visa att hon minsann är kompis med och/eller får jobba ihop med "kända" människor (även om det ofta är b-kändisar såklart), dels är det väl inte helt ovanligt att folk lägger upp bilder från nån kul fest dom varit på och så. Men alltså nu senast la hon upp en bild där hon poserar ihop med några ordningsvakter?? Jag förstår inte riktigt grejen med det om jag ska vara ärlig. "Bästa vakterna" - ok? Som sagt, hennes hjärnas vindlingar är fascinerande.
Citera
2016-08-09, 23:29
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Nu senast la hon upp en bild där hon poserar ihop med några ordningsvakter?? Jag förstår inte riktigt grejen med det om jag ska vara ärlig. "Bästa vakterna" - ok? Som sagt, hennes hjärnas vindlingar är fascinerande.

Vilka viiiidriga bowlingklot till bröst hon hade på bilden. Usch! INTE alls snyggt. Man ser verkligen hur "fyllig" hon är och vilka feta ben hon har. Totalt fel klänning till hennes kroppshydda. Hon tycker garanterat att hon är jätteläcker.
Citera
2016-08-09, 23:40
Fasligt vad det äts på hennes insta. Stora bord fulla av fat med mat flera gånger om dagen.
Undrar hur hon har råd med så stora mängder mat varje dag.

Tillägg: Blir hon sponsrad med mat eller med presentkort på restauranger/butiker?
Senast redigerad av GenesisP 2016-08-09 kl. 23:46.
Citera
2016-08-10, 11:32
Medlem
Ananys avatar
Jag började läsa den här tråden av en slump, ju mer jag läste (här, i artiklar och hennes egna ord och såg hennes beteende) och insåg att människan är en obehaglig narcissist har jag tyvärr blivit skräckblandat fascinerad.

Jag har haft narcissister i mitt liv och vet hur de fungerar, Anna är ett typexempel: Visar upp en fasad av hur hon uppfattar sig själv och vill framstå som en varm, godhjärtad person som "bjuder på sig själv", det gäller dock bara sålänge man stryker henne medhårs. Minsta kritik eller ifrågasättande så bam, ut i kylan och det är alltid någon annans fel. Narcissister skyller alltid ifrån sig, ljuger, överdriver och manipulerar.

Om det där dravlet om vilken generös person som bjuder på sig själv var sant skulle hon inte gå i taket för frågor i samma stil som den om hur hon orkar 10 sushibitar och skriva långa överdrivna försvarstal nedlusat med versaler (på fel ställen) och tusentals emojis.

[quote=cosmic_dancer|58113682.

ja 10 bitar sushi är mycket för en som bliit gb opererad.[/QUOTE]

"Mäh, hon åt FAKTISKT bara två stycken, hon orkade inte mer för hon är FAKTISKT gb-opererad och man skall FAKTISKT inte anta, bara för att man ser något på bild (matbilder på löpande band på hennes IG). VISSA är sååå fördomsfulla och trångsynta....bla bla bla #minsanning #secundaestómago #tillrättalagdalögnersomskallvisaenfalskfasadavenv armochgodhjärtadnarcissist

Just den frågan kommer troligtvis inte attackeras den här gången eftersom Anna följer den här tråden slaviskt och hon måste (be)visa att orättvisa, elaka och trångsynta påhopp som detta verkligen inte stämmer.
Citera
2016-08-10, 11:35
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Hon lägger ju ofta upp bilder på sig själv ihop med andra artister/kändisar (hrm) när hon varit på nåt partaj eller uppträtt nånstans. Det kan man ju förstå, hon vill väl dels visa att hon minsann är kompis med och/eller får jobba ihop med "kända" människor (även om det ofta är b-kändisar såklart), dels är det väl inte helt ovanligt att folk lägger upp bilder från nån kul fest dom varit på och så. Men alltså nu senast la hon upp en bild där hon poserar ihop med några ordningsvakter?? Jag förstår inte riktigt grejen med det om jag ska vara ärlig. "Bästa vakterna" - ok? Som sagt, hennes hjärnas vindlingar är fascinerande.

Det är förmodligen ett sätt att visa hur härligt hon bondat med fotfolket och för att visa hur omtyckt, generös och godhjärtad hon är. Eller så tyckte hon att vakterna var heta och passade på
Citera
2016-08-10, 11:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Fasligt vad det äts på hennes insta. Stora bord fulla av fat med mat flera gånger om dagen.
Undrar hur hon har råd med så stora mängder mat varje dag.

Tillägg: Blir hon sponsrad med mat eller med presentkort på restauranger/butiker?
Med tanke på Annas popularitet så tror jag att hon har pengar så att hon kan handla sin föda själv. Givetvis så får hon också sponsorpengar. Senast från Ingelsta Kalkon.
Citera
2016-08-10, 11:56
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Åh finns det något citat eller tidningsartikel där man kan läsa om denna lovande goodie?

Förresten, har någon skärmdumpar eller liknande där man kan grotta ner sig i nämda julbordsgate på IKEA?

Jag vill förfäras

/MYCKET tacksam för svar

För att dra den där otroliga historien en gång till: Jag tänkte också först att hon långsökt menade att någon gjort inbrott i bilen på Ikeas parkering där mobilen enligt henne själv låg kvarglömd, hackat telefonen och sedan lagt tillbaka den.

Men jag antar att Anna menar att någon tekniknörd hackat hennes mobil utan att ha fått tag på den fysiskt genom att knäcka lösenordet och passat på att skriva ett inlägg för att hennes mobil låg i bilen utom hennes kontroll. Eller? Hur hackern nu skulle vetat det, eller var det bara ett mycket osannolikt och olyckligt sammanträffande? Tror hon själv på den historien?

Hela historien är ju så bisarr och icketrovärdig så det är svårt att hänga med, men Anna själv har väl aldrig sagt att hennes telefon blev stulen/utnyttjad utan "bara" hackad?
Citera
2016-08-10, 12:01
Medlem
johannespauluss avatar
Hur är det möjligt att Anna Book fortfarande är så stor trots GP-operation? Hon har väl dessutom haft en vinnare av biggest looser i släkten?

Har hon frossat så till den grad att den övre magsäcken spänt ut sig och nu har storleken av en normal magsäck??
Citera
2016-08-10, 12:55
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Hur är det möjligt att Anna Book fortfarande är så stor trots GP-operation? Hon har väl dessutom haft en vinnare av biggest looser i släkten?

Har hon frossat så till den grad att den övre magsäcken spänt ut sig och nu har storleken av en normal magsäck??

Det finns MÅNGA som gått upp allt igen efter GBP, man kan helt enkelt tänja magsäcken som du är inne på efteråt om man inte sköter sig och håller portionsstorlekarna. Visst är det effektivt till en början men det är många många som får problem av allvarlig art efteråt, inte bara viktuppgång. Mycket sånt kommer inte fram i media.
Citera
2016-08-10, 13:28
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
För att dra den där otroliga historien en gång till: Jag tänkte också först att hon långsökt menade att någon gjort inbrott i bilen på Ikeas parkering där mobilen enligt henne själv låg kvarglömd, hackat telefonen och sedan lagt tillbaka den.

Men jag antar att Anna menar att någon tekniknörd hackat hennes mobil utan att ha fått tag på den fysiskt genom att knäcka lösenordet och passat på att skriva ett inlägg för att hennes mobil låg i bilen utom hennes kontroll. Eller? Hur hackern nu skulle vetat det, eller var det bara ett mycket osannolikt och olyckligt sammanträffande? Tror hon själv på den historien?

Hela historien är ju så bisarr och icketrovärdig så det är svårt att hänga med, men Anna själv har väl aldrig sagt att hennes telefon blev stulen/utnyttjad utan "bara" hackad?

Nä, jag var ju inte heller med på den tiden det begav sig, men jag uppfattar det också som att hon hävdar att mobilen enbart blev hackad och inte stulen. Men bara det är ju så befängt att jag blir helt stum.

Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Jag började läsa den här tråden av en slump, ju mer jag läste (här, i artiklar och hennes egna ord och såg hennes beteende) och insåg att människan är en obehaglig narcissist har jag tyvärr blivit skräckblandat fascinerad.

Jag har haft narcissister i mitt liv och vet hur de fungerar, Anna är ett typexempel: Visar upp en fasad av hur hon uppfattar sig själv och vill framstå som en varm, godhjärtad person som "bjuder på sig själv", det gäller dock bara sålänge man stryker henne medhårs. Minsta kritik eller ifrågasättande så bam, ut i kylan och det är alltid någon annans fel. Narcissister skyller alltid ifrån sig, ljuger, överdriver och manipulerar.

Om det där dravlet om vilken generös person som bjuder på sig själv var sant skulle hon inte gå i taket för frågor i samma stil som den om hur hon orkar 10 sushibitar och skriva långa överdrivna försvarstal nedlusat med versaler (på fel ställen) och tusentals emojis.

"Mäh, hon åt FAKTISKT bara två stycken, hon orkade inte mer för hon är FAKTISKT gb-opererad och man skall FAKTISKT inte anta, bara för att man ser något på bild (matbilder på löpande band på hennes IG). VISSA är sååå fördomsfulla och trångsynta....bla bla bla #minsanning #secundaestómago #tillrättalagdalögnersomskallvisaenfalskfasadavenv armochgodhjärtadnarcissist

Just den frågan kommer troligtvis inte attackeras den här gången eftersom Anna följer den här tråden slaviskt och hon måste (be)visa att orättvisa, elaka och trångsynta påhopp som detta verkligen inte stämmer.

Jag håller helt med denna ypperliga analys. Bookskan vill uppfattas som en varm person som gör ALLT för sina medmänniskor och det är exakt så hon uppfattar sig själv. I Annas värld existerar inga (totalt omotiverade) raseriutbrott, utspel och lögner. Anna bjuder istället på sig själv hela tiden, är alltid söt och rar och ger allt till alla. Alltid.

Sen blir ju allt extra yummy för att Anna alltid vill framhäva allt som lite finare och bättre än vad det är. Jag är som sagt helt fascinerad över att hon så ihärdigt hävdar att hon har "ett andra hem med egen pool i Spanien" (ok, hon har väl numer tvingats medge att det är en områdespool) när så inte är fallet. Vad skulle vara skämmigt med att säga som det är, att "Robertos pappa har en lägenhet som han normalt hyr ut, den får vi låna när vi vill så det känns faktiskt lite som att vi har ett andra hem"?

Alltså, jag fattar verkligen inte.. Dock inser jag iaf att jag själv inte heller kan vara helt frisk som varken kan eller vill släppa allt som händer i Annas lalaland. Finns det möjligen en medicinskt benämning på narcissistfascination?

Förresten, det pratas här i tråden om att svärfar tydligen inte är så förtjust i Anna? Har något särskilt hänt, eller är det "bara" så att han uppfattar henne lika narcissistisk som vi andra gör?
Citera
2016-08-10, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skärmdump:
http://imgur.com/TX4iqqz

Stackarn, på namnsdagen och allt.

Hon är helt jävla off.
Herregud, är detta på riktigt?
Fy fan vad hon ordbajsar också, samma sak om och om igen. Milslånga försvarsinlägg med rent svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in