2021-06-07, 18:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Vannesas studenten har gått överstyr hos Anna.

Hur många dagar har hon lagt ner på den?
Visst tar tid att tigga ihop sakerna som behövs.

Förstår att just Vanessas student är viktigt när hennes 2 andra vuxna barn blivit totala katastrofer.

Att hon fortsätter att höja Felicia till skyarna för att skaka fram ett jobb till henne är meningslöst.

Felicia har bränt alla broar till ett jobb genom narkotikamissbruk och diverse stölder på arbetsplatser.

Om Felicia skulle fixa ett jobb skulle hon aldrig orka tas sig till pendeln.

Lyxhora i Dubai kanske om hon går ner 30 pannor.

Både Anna och Felicia borde sysselsätta sig med något meningsfullt.
Anna som skryter om att hon en sån "fin" människa.
Nu skryter ju Anna om att Fetlicia också är en "superfin" människa för att hon häller nötter från påsar till burkar.
De båda borde v a r j e morgon stiga upp kl 5 och åka in till Märsta för att jobba för Frälsningsarmen edyl med att stå och bre mackor, det vet vi ju ALLA att Anna klarar galant, det borde ävrn Fetlicia kunna fixa.
Senast redigerad av cece123 2021-06-07 kl. 18:34.
Citera
2021-06-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Vannesas studenten har gått överstyr hos Anna.

Hur många dagar har hon lagt ner på den?
Visst tar tid att tigga ihop sakerna som behövs.

Förstår att just Vanessas student är viktigt när hennes 2 andra vuxna barn blivit totala katastrofer.

Att hon fortsätter att höja Felicia till skyarna för att skaka fram ett jobb till henne är meningslöst.

Felicia har bränt alla broar till ett jobb genom narkotikamissbruk och diverse stölder på arbetsplatser.

Om Felicia skulle fixa ett jobb skulle hon aldrig orka tas sig till pendeln.

Lyxhora i Dubai kanske om hon går ner 30 pannor.
Jag har betalat allt till son som tagit studenten förra veckan
Och det känns så bra för det förtjänar han
Inga gratis tiggeri grejer här inte
OH noo😀
Citera
2021-06-07, 20:27
Medlem
Topgun855s avatar
Anna har inga hämningar! Hon går runt i en värld där allt kretsar runt henne!

Flytten till skogen var nog bäst för alla inklusive samarbets partner.

Anna har ett gyllene tillfälle genom sin trädgården att samarbeten med typ Plantagen och göra den fin.

Nej nej nej kräver fysikt ansträngning.

Bättre tvätta sortera nötter.
Citera
2021-06-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Vad är det för fel på tonfisk helt plötsligt?
Hon fick väl chokladen gratis/billigare ju såklart 😀
Citera
2021-06-07, 21:16
Medlem
Så Anna tigger ihop pengar och presenter till yngsta dotterns studentfest?
Då är hon inte bättre än de fattiga tiggarkäringarna som sitter utanför ICA med sina plastmuggar och tigger pengar till mat och kläder åt sina barn i Rumänien!

Skämmes Anna Book! Skämmes, ta mig fan!
Citera
2021-06-07, 22:04
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
I en granntråd här varnar man för klockbedragare. Väldigt skickliga kopior på lyxklockor säljs som de vore äkta. Man får till och med ett äkthetsintyg med. En del intyg kommer från... Kroons. Enligt någon i tråden i alla fall. Skulle inte förvåna mig att Robban och någon anställd drygar ut kassan lite vid sidan om. Eller om han får en sudd för att ta en fikapaus vid rätt tidpunkt?

Tveksamt att Roberto eller nån kollega skulle ha tillgång till klockor eller intyg, finns ingen anledning för nån väktare att ha det.
Citera
2021-06-07, 22:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tycker det börjar bli tröttsamt i den här tråden med de ständiga påminnelserna om barnens illdåd. Vi kanske är klara med det för ett tag nu? Likaså att Anna är tjock som en tunna. Det är hennes problem och vi behöver inte bedriva mobbning.

Med det sagt. Anna har grillat. Eller har hon? Hon skriver att hon har stekt nötytterfilé. Det är egentligen vanlig ryggbiff, bara lite mindre bitar. Till det serverar hon bearnaisesås och potatisgratäng. Samt smörstekt sparris. Grilla citron är gott, men steka citron har jag aldrig provat. Men det borde väl funka det med?

Ja, det är uppenbart att Anna inte går på diet och det är i så fall hennes bekymmer. Men det var igår. Idag har hon rivstartat med ännu ett besök hos den lättlurade frisören på Östermalm. Jag vet inte vad hon har för hållhake på honom, men hon är ju där två gånger i månade som det verkar. Ja, hela familjen går dit. Mycket märkligt. Såna extensions hade ju räckt till att tanka bilen två tre gånger. Svårt att se att han bjuder på det. Det kostar ju frisören mycket pengar också.

Får Felicia betala hyra nu tror ni? Jag får inte ihop det annars. I en granntråd här varnar man för klockbedragare. Väldigt skickliga kopior på lyxklockor säljs som de vore äkta. Man får till och med ett äkthetsintyg med. En del intyg kommer från... Kroons. Enligt någon i tråden i alla fall. Skulle inte förvåna mig att Robban och någon anställd drygar ut kassan lite vid sidan om. Eller om han får en sudd för att ta en fikapaus vid rätt tidpunkt? Däremot har jag svårt att tro att föräldrarna Book skulle njuta av kött och potatisgratäng som köpts av sonens eventuella drogpengar. Där måste väl även deras gräns gå? Om det nu är på det sättet.

Nja, jag tycker man sätter en gräns för flitigt fabulerande.
Att mannen skulle sälja fejkklockor med intyg från Kroons och att sonen skulle ha knarkpengar som skulle gå till familjens mat är liksom over the top.
Så inget mer hittepå, utifrån vad man gissar. Som någon skrev tidigare som upplagt för en roman, men inte här i tråden.
Citera
2021-06-07, 23:36
Medlem
Att Halmpyntet skulle ligga bakom en scam med klockor är uteslutet karln är en tvättäkta korkhatt och skulle aldrig fixa något sådant. Våldtäckarungen tillhör definitivt inte begåvningsreserven och har inte något våldskapital att komma med så några knarkaffärer fixar han inte skulle strula till det och få ordentligt med pisk.
Citera
2021-06-08, 07:28
Medlem
Behovet av att visa upp Vanessas student tyder på låg självkänsla. Livet är inte en tävling. Kan man inte ha en fest utan att fota och lägga upp varenda pinal på sociala medier har man problem.
Citera
2021-06-08, 07:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har föräldrarna i familjen och svärfadern vaccinerat sig eller har man inte haft tid med det pga studentfest och annat?
Citera
2021-06-08, 08:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har föräldrarna i familjen och svärfadern vaccinerat sig eller har man inte haft tid med det pga studentfest och annat?

Jag tror säkert att Vincente just har fått dos två , det var därför han åkte iväg nu .
Herr o Fru stolledano har fått dos ett .
Citera
2021-06-08, 09:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna och Roberto var iväg för någon dag sedan och vaccinerade sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in