2021-05-09, 14:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna var kompis med Lucianos ex, vars nya pojkvän var med hos hos Anna.
Luciano dyker upp och det bidde ett triangeldrama där Annas breda ansikte stod i vägen.
Luciano påstod att tändaren var siktad mot golvet.
Han har varit ökänd som bråkstake, övriga vittnen gjorde väl sitt för att han skulle bli dömd.
På FB skvallrades det hejvilt om vem den skyldige var bla trodde någon att det var Dedes Lopez ex som var den skyldige, vilket Dede måste fått nys om och gick ut på IG och anklagade Anna för detta rykte , i sin tur blandade sig kusinen Sussi in i detta bråk..
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Den här De de Lopez vet ju att välja sina män. Senast i veckan hade hon lagt upp en "hemlig" hälsning på Runars Insta om ett samarbete in spe. Snart snart. Får vi hoppas då Runar snart snart sitter i finkan. Man får anta att Runar ljugit henne full.

Lucky Luciano var ju en ökänd maffiaboss under Chicago-tiden. Döper man sin unge efter en sån får man väl förstå vad det blir av honom?

Jag antar då att Anna hade några vittnen som "såg" och hörde allt. Innan hon gick hem och bakade. Det dröjde inte länge innan Anna dumpade både Dede och syrran. Skönt med en så nära vän som inte hugger en i ryggen, skrev Anna, innan hon högg syrran i ryggen.

Annas mentala kalhygge var alltså ett faktum redan för åtta år sedan! Här hittade jag en intressant citat i tråden. Annas älskling Roberta är sjuk och hon är sååååå orolig för att han ligger hemma i feber. Likt 99% av alla andra människor som är sjuka i influensa vill han inte uppsöka läkare. Anna är förtvivlad och vill att han åker och belastar akuten och smittar ner oskyldiga människor. Men han är inte sjukare än att han kan åka till jobbet ändå. Vilket ju är dumt av honom. Samtidigt... är Anna på Danderyd med en annan sjuk vän. Ett planerat besök. Men Anna är så dålig på svenska att en följare inte riktigt förstår sammanhanget och tror hon är Danderyd med sin man, som inte ville åka till sjukhuset. Rörigt? Här är vad Anna svarade sin följare:

"Så idag när jag var på Danderyds sjukhus så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans. Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

Personen var bara frågande om hon verkligen var på sjukhuset mer Roberta eller inte. Blockeliblock på det. Jag förstår ärligt talat inte hur så många Anna-tanter fortsätter följa och gilla henne. Är det lite som på högstadiet när den snygga tjejen alltid hade en ful kompis, som gjorde att hon blev snyggare? När tanterna ser sjökon Anna känner de sig både smala och vackra kanske?
Citera
2021-05-09, 15:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Den här De de Lopez vet ju att välja sina män. Senast i veckan hade hon lagt upp en "hemlig" hälsning på Runars Insta om ett samarbete in spe. Snart snart. Får vi hoppas då Runar snart snart sitter i finkan. Man får anta att Runar ljugit henne full.

Lucky Luciano var ju en ökänd maffiaboss under Chicago-tiden. Döper man sin unge efter en sån får man väl förstå vad det blir av honom?

Jag antar då att Anna hade några vittnen som "såg" och hörde allt. Innan hon gick hem och bakade. Det dröjde inte länge innan Anna dumpade både Dede och syrran. Skönt med en så nära vän som inte hugger en i ryggen, skrev Anna, innan hon högg syrran i ryggen.

Annas mentala kalhygge var alltså ett faktum redan för åtta år sedan! Här hittade jag en intressant citat i tråden. Annas älskling Roberta är sjuk och hon är sååååå orolig för att han ligger hemma i feber. Likt 99% av alla andra människor som är sjuka i influensa vill han inte uppsöka läkare. Anna är förtvivlad och vill att han åker och belastar akuten och smittar ner oskyldiga människor. Men han är inte sjukare än att han kan åka till jobbet ändå. Vilket ju är dumt av honom. Samtidigt... är Anna på Danderyd med en annan sjuk vän. Ett planerat besök. Men Anna är så dålig på svenska att en följare inte riktigt förstår sammanhanget och tror hon är Danderyd med sin man, som inte ville åka till sjukhuset. Rörigt? Här är vad Anna svarade sin följare:

"Så idag när jag var på Danderyds sjukhus så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig &
börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans.
Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

Personen var bara frågande om hon verkligen var på sjukhuset mer Roberta eller inte. Blockeliblock på det. Jag förstår ärligt talat inte hur så många Anna-tanter fortsätter följa och gilla henne. Är det lite som på högstadiet när den snygga tjejen alltid hade en ful kompis, som gjorde att hon blev snyggare? När tanterna ser sjökon Anna känner de sig både smala och vackra kanske?

Det inlägget måste jag säga är en av mina gamla favoriter 😅 med Anna.
Avsaknaden av självinsikt är monumental, eftersom det är just det Anna skriver att hon inte är, som många personer anser just Anna är.
Citat:
.. börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans.
Citera
2021-05-09, 15:12
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:

"Så idag när jag var på Danderyds sjukhus så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans. Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

Anna beskriver ju sig själv i hela kommentaren?
Storhetsvansinne - check.
Behov av följare - check (?)
Riktigt patetiskt - CHECK.
Håna andra - check.
Bitter - CHECK.
Låg psykisk balans ( vad är det ens för utryck?) men stor CHECK på den.
Citera
2021-05-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Stackars patetiska kvinna som har sånt behov att publicera dotterns födelsedag. Vill bara kräkas av alla ord och bilder både från TookAnna och dottern till varandra. Störd familj Ps. Såg The retarded man” i full väktarmundering Ds. Han har inte alla bestick i lådan Vicken jävla pajas
Jag mår illa när jag ser deras konversation på story jag har aldrig sett någon skriva så med ett vuxet barn på nätet. Jag har länge förstått att Roberta inte har alla bestick i lådan men jag hade hoppats på att Vanessa skulle vara klokare men nu har jag gett upp hoppet om henne också. Alla barnen är påverkade av att ha växt upp med Anna och Roberta.
Citera
2021-05-09, 15:57
Medlem
Citat:

Tror att merparten av "tanterna" som skriver till Anna på hennes insta är vi som hänger här🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍🤣😍😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤩🤩🤩🤩
Citera
2021-05-09, 16:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Tror att merparten av "tanterna" som skriver till Anna på hennes insta är vi som hänger här🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍🤣😍😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤩🤩🤩🤩

Hennes svar med alldeles för många skratt-smileys gör att man nästan tycker det känns lite kusligt .. brrrr
Citera
2021-05-09, 16:40
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Anna beskriver ju sig själv i hela kommentaren?
Storhetsvansinne - check.
Behov av följare - check (?)
Riktigt patetiskt - CHECK.
Håna andra - check.
Bitter - CHECK.
Låg psykisk balans ( vad är det ens för utryck?) men stor CHECK på den.

Citat:
Nu har Anna lagt upp en hyllningsbild på dottern i bikini. Och en härlig kameltå! Hon är helt gränslös.

https://postimg.cc/gallery/fzChn2x

Här drog hon fram Vanessa i en live för att visa hur fin hon var i sina nya träningskläder.
Nästan identiska som Bianca Ingrosso hade på sin Instagram.
Hur Anna än försöker så kommer ingen i familjen att bli känd för annat än våldtäkter och åldringsbrott.
Citera
2021-05-09, 17:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det inlägget måste jag säga är en av mina gamla favoriter 😅 med Anna.
Avsaknaden av självinsikt är monumental, eftersom det är just det Anna skriver att hon inte är, som många personer anser just Anna är.

Hon prickar in alla rätt på sig själv! Priceless!
Citera
2021-05-09, 17:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Hon prickar in alla rätt på sig själv! Priceless!

Det är väl ofta så att det vi förnekar hårdast är det som det kanske ligger lite sanning i.
Citera
2021-05-09, 18:11
Medlem
TPLs avatar
"snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans."

Vadå 'snälla sluta följ mig'? Den Anna vänder sig till följde ju just en bitter artist med storhetsvansinne och i behov av följare.
Låg psykisk balans? Anna vill ju att vi uppmärksammar psykisk ohälsa men här får hon det att låta som att hon tycker alla med 'låg psykisk balans' är dårar och knäppskallar. Hon sitter ju i samma båt men tro inte att hon ror.
Citera
2021-05-09, 18:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det är väl ofta så att det vi förnekar hårdast är det som det kanske ligger lite sanning i.
Det har du rätt i. Frågan är om hon är medveten om sina tillkortakommanden och hatar sig själv för det, eller om hon bara är störd på människor ifrågasätter hennes "sanning". Min erfarenhet av mytomaner och psykopater är att det är bäst att spela med och låtsas tro på deras påhitt. Annars kan de explodera och då vet man aldrig vad de tar sig till. De har lagt så mycket möda på hitta på något som de själva kan tro på att hela världen rämnar när någon tar dem med brallorna nere.

Ungefär som när Anna plåtade en ambulans för att förstärka intrycket av att nu var det akut fara å färde för dottern och då vill såklart Super-Anna vara i förarsätet. Men intrycket blev ju tvärtom. Här står ett fett ego och vill framhäva sig själv framför sin dotter. Så var det ju inte tänkt och Anna blir rasande och kränkt. Nu tvingas hon till ytterligare ett antal lögner för att täcka upp för den första.

Eller som när hon påstod att hon var på akuten över påsk, men det var stängt. Men Anna var där... Klassisk mytoman. Jag antar att hon kört samma trick på Ica alla gånger hon stulit i själv-scanningen. Det är väl för fucking helvetes jävlar bara mänskligt att missa oxfilén i en stressad situation? Va va va??? Hon intalar sig att hon är en vanlig människa som gör misstag, när det passar henne. (Hon visar aldrig upp sig i vardagliga situationer, som på ICA eller på Apoteket. Det är bara när hon gör skönhet eller besöker läkare hon visar. Så man undrar ju om hon systematiskt åker runt och stjäl på olika butiker varje fredag?)
Citera
2021-05-09, 18:15
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Det har du rätt i. Frågan är om hon är medveten om sina tillkortakommanden och hatar sig själv för det, eller om hon bara är störd på människor ifrågasätter hennes "sanning". Min erfarenhet av mytomaner och psykopater är att det är bäst att spela med och låtsas tro på deras påhitt. Annars kan de explodera och då vet man aldrig vad de tar sig till. De har lagt så mycket möda på hitta på något som de själva kan tro på att hela världen rämnar när någon tar dem med brallorna nere.

Ungefär som när Anna plåtade en ambulans för att förstärka intrycket av att nu var det akut fara å färde för dottern och då vill såklart Super-Anna vara i förarsätet. Men intrycket blev ju tvärtom. Här står ett fett ego och vill framhäva sig själv framför sin dotter. Så var det ju inte tänkt och Anna blir rasande och kränkt. Nu tvingas hon till ytterligare ett antal lögner för att täcka upp för den första.

Eller som när hon påstod att hon var på akuten över påsk, men det var stängt. Men Anna var där... Klassisk mytoman. Jag antar att hon kört samma trick på Ica alla gånger hon stulit i själv-scanningen. Det är väl för fucking helvetes jävlar bara mänskligt att missa oxfilén i en stressad situation? Va va va??? Hon intalar sig att hon är en vanlig människa som gör misstag, när det passar henne. (Hon visar aldrig upp sig i vardagliga situationer, som på ICA eller på Apoteket. Det är bara när hon gör skönhet eller besöker läkare hon visar. Så man undrar ju om hon systematiskt åker runt och stjäl på olika butiker varje fredag?)

En del märkligheter i senaste sjukbesöket som hon mjölkade oxå. En del av bilderna stämde inte överrens. Jag tvivlar dock inte på att hon varit inlagd, tror dock att hon lagt ut lite extra bilder för att mjölka det hela. Hon har ett enormt bekräftelsebehov.

Visst tusan är hon psykopat. Hur skulle hon annars få maken att älska henne så som han verkar göra trots att hon inte jobbar, bara kostar en djävla massa pengar, skämmer ut sig på instagram, inte direkt tar hand om sig. Förstår heller inte situationen med barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in