Citat:
Anna var kompis med Lucianos ex, vars nya pojkvän var med hos hos Anna.
Luciano dyker upp och det bidde ett triangeldrama där Annas breda ansikte stod i vägen.
Luciano påstod att tändaren var siktad mot golvet.
Han har varit ökänd som bråkstake, övriga vittnen gjorde väl sitt för att han skulle bli dömd.
På FB skvallrades det hejvilt om vem den skyldige var bla trodde någon att det var Dedes Lopez ex som var den skyldige, vilket Dede måste fått nys om och gick ut på IG och anklagade Anna för detta rykte , i sin tur blandade sig kusinen Sussi in i detta bråk..
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Luciano dyker upp och det bidde ett triangeldrama där Annas breda ansikte stod i vägen.
Luciano påstod att tändaren var siktad mot golvet.
Han har varit ökänd som bråkstake, övriga vittnen gjorde väl sitt för att han skulle bli dömd.
På FB skvallrades det hejvilt om vem den skyldige var bla trodde någon att det var Dedes Lopez ex som var den skyldige, vilket Dede måste fått nys om och gick ut på IG och anklagade Anna för detta rykte , i sin tur blandade sig kusinen Sussi in i detta bråk..
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Den här De de Lopez vet ju att välja sina män. Senast i veckan hade hon lagt upp en "hemlig" hälsning på Runars Insta om ett samarbete in spe. Snart snart. Får vi hoppas då Runar snart snart sitter i finkan. Man får anta att Runar ljugit henne full.
Lucky Luciano var ju en ökänd maffiaboss under Chicago-tiden. Döper man sin unge efter en sån får man väl förstå vad det blir av honom?
Jag antar då att Anna hade några vittnen som "såg" och hörde allt. Innan hon gick hem och bakade. Det dröjde inte länge innan Anna dumpade både Dede och syrran. Skönt med en så nära vän som inte hugger en i ryggen, skrev Anna, innan hon högg syrran i ryggen.
Annas mentala kalhygge var alltså ett faktum redan för åtta år sedan! Här hittade jag en intressant citat i tråden. Annas älskling Roberta är sjuk och hon är sååååå orolig för att han ligger hemma i feber. Likt 99% av alla andra människor som är sjuka i influensa vill han inte uppsöka läkare. Anna är förtvivlad och vill att han åker och belastar akuten och smittar ner oskyldiga människor. Men han är inte sjukare än att han kan åka till jobbet ändå. Vilket ju är dumt av honom. Samtidigt... är Anna på Danderyd med en annan sjuk vän. Ett planerat besök. Men Anna är så dålig på svenska att en följare inte riktigt förstår sammanhanget och tror hon är Danderyd med sin man, som inte ville åka till sjukhuset. Rörigt? Här är vad Anna svarade sin följare:
"Så idag när jag var på Danderyds sjukhus så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans. Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"
Personen var bara frågande om hon verkligen var på sjukhuset mer Roberta eller inte. Blockeliblock på det. Jag förstår ärligt talat inte hur så många Anna-tanter fortsätter följa och gilla henne. Är det lite som på högstadiet när den snygga tjejen alltid hade en ful kompis, som gjorde att hon blev snyggare? När tanterna ser sjökon Anna känner de sig både smala och vackra kanske?