2021-05-08, 18:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
ett av alla favorit-inlägg från donnan af Book

Ja, Anna skriver som hon går på mellanstadiet och ska berätta vad som har hänt under dagen.
Sedan är det i sann Book anda motsägelsefullt att Anna rusar efter ambulansen för att ta ett suddigt kort på bilen, för att i nästa sekund dundra på att hon minsann sätter sina barn, nära & kära och sig själv först, uppenbart i fel ordning.. Anna själv kommer ju först i hennes universum, om ambulansen kommer för att hämta ett skadat barn, är man skadad själv om man till varje pris ska först ta en bild av ambulansen..

Uppenbart har inte Anna alla hästar hemma då hon först blir arg på folk som tycks ha kritiserat henne i sedvanlig ordning, sedan undrar hon om hon flyter ute på djupt vatten..
Ja, Anna har drunknat i princip skulle jag ha velat svara henne på IG.
Citera
2021-05-08, 18:24
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har Anna lagt upp en hyllningsbild på dottern i bikini. Och en härlig kameltå! Hon är helt gränslös.
Citera
2021-05-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är helt galen, dottern skadar fingret och måste åka ambulans , hon fotar ambulansen ,lägger ut det och följare tycker det är konstigt att man åker ambulans för ett finger då blir de blockade. Anna är och har länge varit en fruktansvärd människa.

Det jag tycker är mest slående är att hon tyckte att fota ambulansen var viktigt. Om de inte hunnit ur bilen och undersökt tösen visst hon inte hur illa det var.

Skolan ringde en gång och meddelade att min dotter svimmat i skolan och att de skickat henne med ambulans till akuten. Att fota någon ambulans var det sista som fanns i huvudet just då
Citera
2021-05-08, 18:29
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Matkoma är också en sorts koma.
Citera
2021-05-08, 18:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Matkoma är också en sorts koma.
Sant, den sortens koma får Anna 3 dagar i veckan.
Citera
2021-05-08, 18:50
Medlem
Anna låg aldrig i nån tredagars-koma efter att ha ridit på miniponnyn och trillat av.
Tryckfelsnisse har varit i farten, och blandat ihop Anna med minihästen...
Anna mådde bra efter ett fall från 30 cm höjd, men lillponnyn däremot, hamnade i koma...sad to say
Citera
2021-05-08, 19:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
ett av alla favorit-inlägg från donnan af Book
Det är faktiskt förvånande att hon avslutar sitt påstående med "är jag ute och simmar nu?" Det är ju faktiskt ett friskhetstecken när hon inser att hon kan ha fel. Men det gick tyvärr över snabbt.
Citera
2021-05-08, 19:09
Medlem
Helt sjukt
Folk gratulerar Vanessa på Annas insta
och Anna tackar
Vaaa är det Anna som fyller
Jag förstår inte
Citera
2021-05-08, 19:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det jag tycker är mest slående är att hon tyckte att fota ambulansen var viktigt. Om de inte hunnit ur bilen och undersökt tösen visst hon inte hur illa det var.

Skolan ringde en gång och meddelade att min dotter svimmat i skolan och att de skickat henne med ambulans till akuten. Att fota någon ambulans var det sista som fanns i huvudet just då
Hon fuskade med den berömda påskmiddagen också. Var på närakuten trots att den var stängd. Egen nyckel?
Ambulansfotot kan ha varit från ett nyhetsreportage.
Närakuten och ambulansen var lika suddiga.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Från Bloggbevakning april 2017:
"Efter det här inlägget var vi många som ifrågasatte hennes valda väg av kommunikation för den inställda påskmiddagen men det här – det här tar det hela till heeeeeelt nya höjder.
Här ovan ser ni inlägget Anna la ut och ni var många som ifrågasatte varför bilden var så suddig.
Jo, för att hon inte har tagit den själv utan det är en inzoomad street viewbild från Hitta.se"

"Som bevis visade hon ett suddigt foto från en närakutmottagning som enligt deras hemsida var stängd den dagen Anna sa att hon var där... Kan det bli bättre?"

Går inte att länka till Bloggbevaknings inlägg. Man får nog söka i deras arkiv, Anna Book april 2017.
Senast redigerad av TPL 2021-05-08 kl. 19:44. Anledning: Tillägg.
Citera
2021-05-08, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Helt sjukt
och Anna tackar
Jag förstår inte
Tooken ville väl få all uppmärksamhet och det är ju hennes barn
Citera
2021-05-08, 20:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Helt sjukt
och Anna tackar
Jag förstår inte
Hon tar åt sig äran, jävlar vilken bra mamma hon är.
Citera
2021-05-08, 22:14
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fast frågan är om det finns en tillräckligt hög pall för Anna.

. Eller tillräckligt tålig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in