2021-05-09, 10:49
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna o vanessa smsar varann...

https://postimg.cc/gallery/WbCrLCC

Herregud vad gränslöst och påklistrat.
Känns inte äkta för fem öre.
Citera
2021-05-09, 11:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ererad-igen-9/

Detta är från 2009.
Anna har näringsbrist här 😁
"Jag saknar mitt gamla liv, att få vara aktiv"
När är hon aktiv??

Det är ju märkligt, när Anna är frisk? är det tyst från Anna, inte mycket händer i hennes liv mer än trossorterande, fotograferande av mackor i 10 vinklar och renbäddning, men när Anna ringer medierna för att berätta att hon är sjuk heter det:
Citat:
- Jag har mått så bra de senaste 18 månaderna, planerat så mycket som nu får skjutas på framtiden.
Citera
2021-05-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna o vanessa smsar varann...

https://postimg.cc/gallery/WbCrLCC
Det är så sjukt att lägga upp en smskonversation på instastory. Det är privat och något de kan säga till varann inom familjen när de sitter och tuggar på alla korvar och kex. Det är inte många 19åringar som skulle tillåta det . Jag misstänker att Vanessa också blivit förstörd av sin uppväxt. Få se hur det blir nu efter att hon tar studenten i juni.
Citera
2021-05-09, 11:05
Medlem
nickomyras avatar
Bookis i SP idag https://stoppapressarna.se/svenskt/i...rak-i-trapphus
Senast redigerad av nickomyra 2021-05-09 kl. 11:44.
Citera
2021-05-09, 11:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet

Det är väl Vanessa som borde prisas av Anna för att hon står ut med sin morsa, inte tvärtom.
Pinsamt om jämnåriga till Vanessa frågar vad morsan gör och alla vet att det enda Anna gör i princip gör är ingenting, förutom att hon gör bort sig på lives.
Hur kul är det, alla 3 barnen har ju fått lida pga sin mammas ego, för att Anna till varje pris vill synas.
Priset har blivit att alla tre barnen varit mobbade i skolan.
Citera
2021-05-09, 11:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Bookis i SP idag https://stoppapressarna.se/svenskt/i...rak-i-trapphus

Har Daniel Nyhlen nyhetstorka? Det där är ju en gammal grej som är 8 år.
Han har insett att länkar från Flashback ger gratis reklam.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-sitt-eget-hem
Observera när Anna blir stressad.. Då bakar hon..
Citat:
Jag gjorde mitt bästa för att minska ner det turbulenta, lagade mat och bakade.
Misstänker fett att hon upp allt på plåtarna.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...anna-books-hem
Citera
2021-05-09, 11:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Det borde vara straffbart att publicera privata meddelanden på sociala medier.
Citera
2021-05-09, 12:13
Medlem
Men Anna då, ditt liv är ju fruktansvärt dramatiskt. Det är ju inte bara meningslösa livesändningar, bilder på smörgåsar eller nybäddad säng i gamla garaget. Alltså vad har INTE hänt dig?

Citat från Aftonbladet 2013
"Då dök väninnans ex-man upp och*hotade Anna Book och hennes son.

– Jag ska döda dig din feta jävla hora, skrek mannen till henne.

Efter ett meningsutbyte kastade mannen en glödande cigarettändare på Book.

– Han rusade emot mig. Och tändaren blev helt tillknycklad. Den träffade min kind och var fortfarande varm. Hade den varit någon centimeter åt ett annat håll, så hade jag fått den rakt i ögat. Man kastar inte ett varmt och vasst föremål mot någons ansikte. Det var hemskt. Hemskt, sa hon till Nöjesbladet då."

Ja, tänk om den varma vassa tändaren träffat ögat. Eller att den exploderat och ett helt kvarter brunnit ner.

Sen tycker jag han gjorde fel som kallade dig hora. Han skulle sagt "mediahora". Men jag antar att det var det han menade. Vem var han förresten? Mållgan?

Tror du tog fram en lika otrevlig attityd som du satte upp mot Camilla Henemark i BLVIP. Det är var vad jag tror. Puss och kram Anna, du kan läsa vidare om dig i nästa inlägg.
Citera
2021-05-09, 12:22
Medlem
Molton99s avatar
Jag undrar mest hur en tändare lyckas bli tillknycklad…
Citera
2021-05-09, 12:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Men Anna då, ditt liv är ju fruktansvärt dramatiskt. Det är ju inte bara meningslösa livesändningar, bilder på smörgåsar eller nybäddad säng i gamla garaget. Alltså vad har INTE hänt dig?

Citat från Aftonbladet 2013
"Då dök väninnans ex-man upp och*hotade Anna Book och hennes son.

– Jag ska döda dig din feta jävla hora, skrek mannen till henne.

Efter ett meningsutbyte kastade mannen en glödande cigarettändare på Book.

– Han rusade emot mig. Och tändaren blev helt tillknycklad. Den träffade min kind och var fortfarande varm. Hade den varit någon centimeter åt ett annat håll, så hade jag fått den rakt i ögat. Man kastar inte ett varmt och vasst föremål mot någons ansikte. Det var hemskt. Hemskt, sa hon till Nöjesbladet då."

Ja, tänk om den varma vassa tändaren träffat ögat. Eller att den exploderat och ett helt kvarter brunnit ner.

Sen tycker jag han gjorde fel som kallade dig hora. Han skulle sagt "mediahora". Men jag antar att det var det han menade. Vem var han förresten? Mållgan?

Tror du tog fram en lika otrevlig attityd som du satte upp mot Camilla Henemark i BLVIP. Det är var vad jag tror. Puss och kram Anna, du kan läsa vidare om dig i nästa inlägg.

Ja, kära nån. Det krävs nog mer tur än skicklighet att träffa Annas ansikte med en tändare.
Fakta. Anna bodde granne med Ingrossos föräldrar i Frösunda, i Solnas utkant. Kan tänka mig att Ingrosso tänt en cigg och stått och väntat på någon vid bilen och Anna stått i porten och hotat honom för att han röker utomhus då hennes barn ligger och sover och kan få cancer. Lucky bad henne dra åt helvete och när hon inte drog sulade han en tändare åt hennes håll. Eller så gav han henne fingret och åkte därifrån när polaren kom ut.

Men hur kunde han bli dömd för detta? Det måste ha funnits ett vittne som sett allt? Annars är det ju ord mot ord och då kan ju Anna ha hittat på vad som helt. Det har hon ju gjort förut.
Citera
2021-05-09, 13:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja, kära nån. Det krävs nog mer tur än skicklighet att träffa Annas ansikte med en tändare.
Fakta. Anna bodde granne med Ingrossos föräldrar i Frösunda, i Solnas utkant. Kan tänka mig att Ingrosso tänt en cigg och stått och väntat på någon vid bilen och Anna stått i porten och hotat honom för att han röker utomhus då hennes barn ligger och sover och kan få cancer. Lucky bad henne dra åt helvete och när hon inte drog sulade han en tändare åt hennes håll. Eller så gav han henne fingret och åkte därifrån när polaren kom ut.

Men hur kunde han bli dömd för detta? Det måste ha funnits ett vittne som sett allt? Annars är det ju ord mot ord och då kan ju Anna ha hittat på vad som helt. Det har hon ju gjort förut.

Anna var kompis med Lucianos ex, vars nya pojkvän var med hos hos Anna.
Luciano dyker upp och det bidde ett triangeldrama där Annas breda ansikte stod i vägen.
Luciano påstod att tändaren var siktad mot golvet.
Han har varit ökänd som bråkstake, övriga vittnen gjorde väl sitt för att han skulle bli dömd.
På FB skvallrades det hejvilt om vem den skyldige var bla trodde någon att det var Dedes Lopez ex som var den skyldige, vilket Dede måste fått nys om och gick ut på IG och anklagade Anna för detta rykte , i sin tur blandade sig kusinen Sussi in i detta bråk..
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-05-09, 14:16
Medlem
Stackars patetiska kvinna som har sånt behov att publicera dotterns födelsedag. Vill bara kräkas av alla ord och bilder både från TookAnna och dottern till varandra. Störd familj Ps. Såg The retarded man” i full väktarmundering Ds. Han har inte alla bestick i lådan Vicken jävla pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in