2021-04-29, 00:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Massage "pistoler" är inget nytt, min mormor som hade mycket svår reumatism fick en plus TENS apparat av sin arbetsterapeut redan på åttiotalet. 4000 låter absurt. Som med alla "superfoods" och annat som hon "använt i flera veckor" är det humbug med största sannolikhet.
Om massösen skvallrat om ett mail hon fått till Anna är det ytterst oseriöst, hon kunde lika gärna låtit det bero och kastat mailet utan att berätta för Anna om det-knappast att uppmärksamhet som detta är bra för hennes verksamhet. Det KAN ha hänt, men med tanke på IKEA-debaclet och annat Anna lämnat i sina spår kan det lika gärna vara påhitt.
Just det där. Vare sig det var via Instagram, mail eller brev så borde massösen ha skitit i det här. Nu har hon sjunkit till Annas låga nivå. Ingen seriös människa beter sig som massösen och Anna.

#ryggdunkarna #alskar_fargen_svart #arlako
Citera
2021-04-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Just det där. Vare sig det var via Instagram, mail eller brev så borde massösen ha skitit i det här. Nu har hon sjunkit till Annas låga nivå. Ingen seriös människa beter sig som massösen och Anna.

#ryggdunkarna #alskar_fargen_svart #arlako
Antingen har Anna skjutit sig själv i foten igen eller så har både hon och massösen gjort det. Kan fortfarande inte förstå varför inte företagare som låter sig marknadsföras av Anna inte kollar upp henne först. Ordentligt. Speciellt viktigt om man jobbar inom hälsovård.
Senast redigerad av Omniman 2021-04-29 kl. 01:23.
Citera
2021-04-29, 02:11
Medlem
Kan någon sammanfatta det här med Annas troll. Är det någon som varit i klass med Anna när hon pratade om tösen hennes son våldtog eller vad är det frågan om?
Är det någon som vet vilken storlek på offerkoftan Anna har?

Nåt jag verkligen inte förstår är: vad går hennes lives ut på? Hon sitter ju och är så bitter, otrevlig och katastrofalt ointressant. Sitta och analysera Masker Singer som om hon vore expert med insiders information.
Fan, jag skäms att jag kollade en stund på liven.... men det är så kittlande pinsamt att höra hennes dravel.
Citera
2021-04-29, 04:26
Medlem
TPLs avatar
Nyss kollat liven från i måndags.
Bär hon in alla hår- och hudvårdsprodukter i sovrummet innan liven? Vem mer än Anna förvarar schampo, balsam, hårspray, BUS och en massa annat i sovrummet?
När hon sänder från köksbordet har hon en massa ögonskuggepaletter, puderpaletter, trutvalla, nagellack, olja för nagelbanden, mascara, locktänger, hårborste med mera.

Hon fortsätter tjata om det där att det bara är i hårbotten och hårfästet det blir grått. Aldrig i längderna.

Försökte räkna hur många gånger hon kladdade med näsborrarna och håret. En gång spritade hon händerna efter att ha fingrat i håret (snorhåret) och direkt efter var hon i håret igen.
Citera
2021-04-29, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nyss kollat liven från i måndags.
Bär hon in alla hår- och hudvårdsprodukter i sovrummet innan liven? Vem mer än Anna förvarar schampo, balsam, hårspray, BUS och en massa annat i sovrummet?
När hon sänder från köksbordet har hon en massa ögonskuggepaletter, puderpaletter, trutvalla, nagellack, olja för nagelbanden, mascara, locktänger, hårborste med mera.

Hon fortsätter tjata om det där att det bara är i hårbotten och hårfästet det blir grått. Aldrig i längderna.

Försökte räkna hur många gånger hon kladdade med näsborrarna och håret. En gång spritade hon händerna efter att ha fingrat i håret (snorhåret) och direkt efter var hon i håret igen.

Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Än så länge har fyra personer kommenterat hennes nya samarbete. Tre av dessa kommentarer kommer från:
- mywellnesstudiostockholm
- mymartens_onlinecoach
- mymartens

Så, tre kommentarer från en och samma person.

Trodde du var ironisk så jag var in och kolla och mycket riktigt är det kommenterat som du skriver, vilket skämt! Fattar de/hon inte hur oseriöst och bortgjord hon blir????
Citera
2021-04-29, 06:29
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Fast nu var det inte ett konto under eget namn. Anna lekte detektiv och hittade ett gammalt foto på en anhörig som hade ett konto med sitt efternamn. Ja, ni hör ju själva.

Ja, jag orkade ju inte lyssna på hela snyftfilmen, men det där var ju ännu mer osannolikt. Kom igen nu Anna, var det den bästa storyn du kunde tota ihop? Undrar om massören blir imponerad och tar dig tillbaka som kund? Tror Roberto på den där valsen? Knappast va?
Citera
2021-04-29, 06:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Massage "pistoler" är inget nytt, min mormor som hade mycket svår reumatism fick en plus TENS apparat av sin arbetsterapeut redan på åttiotalet. 4000 låter absurt. Som med alla "superfoods" och annat som hon "använt i flera veckor" är det humbug med största sannolikhet.
Om massösen skvallrat om ett mail hon fått till Anna är det ytterst oseriöst, hon kunde lika gärna låtit det bero och kastat mailet utan att berätta för Anna om det-knappast att uppmärksamhet som detta är bra för hennes verksamhet. Det KAN ha hänt, men med tanke på IKEA-debaclet och annat Anna lämnat i sina spår kan det lika gärna vara påhitt.

Det här har precis samma vibes som IKEA-händelsen. Det kanske är samma person som stal Annas telefon som skrev till massören? Hmm, tål att tänka på.
Citera
2021-04-29, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det här har precis samma vibes som IKEA-händelsen. Det kanske är samma person som stal Annas telefon som skrev till massören? Hmm, tål att tänka på.

Om det finns något seriöst i denna företagande massör så bör hon avsluta Anna som kund och ta avstånd från allt detta och bestrida att hon ej har fått och/eller lämnat ut mail till Anna, annars är det företaget bortgjord för långtid framöver
Citera
2021-04-29, 07:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Kan någon sammanfatta det här med Annas troll. Är det någon som varit i klass med Anna när hon pratade om tösen hennes son våldtog eller vad är det frågan om?
Är det någon som vet vilken storlek på offerkoftan Anna har?

Någon 57-årig tant skrev till massören på Instagram och antagligen så nämnde denna person bland annat sonens våldtäktsdom. Jag gissar på att det kan ha rört sig om en offentlig kommentar snarare än ett mail. Antingen nosade Anna upp det själv eller så sade massören till henne att detta hänt. Cue gråtfest och allmänt instabilt beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Nåt jag verkligen inte förstår är: vad går hennes lives ut på? Hon sitter ju och är så bitter, otrevlig och katastrofalt ointressant. Sitta och analysera Masker Singer som om hon vore expert med insiders information.
Fan, jag skäms att jag kollade en stund på liven.... men det är så kittlande pinsamt att höra hennes dravel.

Jag har frågat samma sak - hon verkar inte tjäna pengar på det till skillnad från till exempel människor streamar på YouTube och dylikt (ingen reklam), så varför hon gör det när allt som verkar hända är att hon blir arg och ledsen är bortom mitt förstånd.
Citera
2021-04-29, 07:26
Medlem
Om den här kvinnan som skrivit till massören är här, snälla ge dig till känna! Vi vill höra den sidan av historien med!

Jag kan tänka mig att 57-åringen skickat ett dm på företagets instagram.
Citera
2021-04-29, 07:30
Medlem
Molton99s avatar
Jag fick känslan av att (om detta ens är lite sant) det var en Flashbackanvändare som trollade henne rejält.
Citera
2021-04-29, 07:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag fick känslan av att (om detta ens är lite sant) det var en Flashbackanvändare som trollade henne rejält.
Haha det var precis min tanke också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in