2021-01-20, 16:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Flera idioter frågade varför hon ser så ung och vacker ut. Hon sade att det beror på att hon aldrig rökt och får mycket kärlek när sanningen är filter.Anna förstår inte själv hur sjuk hon är.
Nån kommenterade att Anna ser så fräsch ut. Förklaringen var att hon duschat och haft på deo.
Nu har jag smort in 4 sorters deo i ansiktet men jag ser bara kladdig ut. Hjälp!
Citera
2021-01-20, 16:28
Medlem
Topgun855s avatar
Denna klassiker dör aldrig.

Du steker fiskpinnar tills de blir gyllene” och man inte behöver tillaga hamburgerbröd, utan kan servera dem precis som de är! ”Salladen behöver du bara dra av” dessutom.

Färdigpaneraede fiskpinnar åts hejvilt när man pluggade och hade sin första lgh.
Djupfrysta hamburgare med bröd. Samt potatisbullar levde man på..

Aldrig att man köper köpa det skiten igen.
Visserligen kan barn gilla dessa rätter.
Men att lägga ut på IG samt hashtagga. #Findus??

Sist var det färdigpanererad torskbitar som det skulle lyx lyx lyx.

Anna har all tid i världen att laga mat från grunden.

Nää måste liva för 180-250 Pers idag.
Citera
2021-01-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det bästa både för familjen och Anna vore att hon kollapsar helt och blir intagen på sjukhus sedan kan hon börja ta sig tillbaka till livet. Det är fruktansvärt med hennes långa lives varje dag. Jag kollade cirka 30 min från förra veckan Mer orkade jag inte Hon hade kurs hur man fryser in ost. Flera idioter frågade varför hon ser så ung och vacker ut. Hon sade att det beror på att hon aldrig rökt och får mycket kärlek när sanningen är filter.Anna förstår inte själv hur sjuk hon är.

Jag måste erkänna att i början tyckte jag att det var kul att skratta åt hennes galenskaper. De är ju rena lyteskomedin. Men nu med facit på hand och när man börjar inse hur sjuk i huvudet Anna faktiskt är så är det inte ens roligt längre, bara skrämmande och tragiskt.
Hade bara hon själv påverkats hade jag inte brytt mig speciellt mycket, men hon drar ju ner hela sin familj och sina vänner i skiten.
Det mest absurda med Anna är att hon gång på gång försöker ge sken av att inte bry sig och ha kontroll med glimten i ögat. När det är uppenbart för vem som helst att minsta skitsak som ingen normal 50-åring skulle lägga energi på ger henne totala psykbryt.
Citera
2021-01-20, 16:41
Medlem
Magictrixs avatar
Anna har ju 54000 följare, trots att hon blockar en tio tjugo varje dag. Hon får ju kommentarer och så. Kan det vara ett par hundra arbetslösa som följer hennes live? Så, frågan är hur många följare hon har köpt? Betydligt intressantare och trevligare människor i c-kändisträsket har kanske 5-10.000 följare utan att anstränga sig. Ska vi gissa att Anna köper 50.000 varje månad? Att hon har ungefär 4.000 som valt att följa henne känns rimligt. Den generation som vanligen kör på Insta har ju aldrig hört talas om henne. En fjärdedel är såna som vi som bara är där för lite mysrys. En fjärdedel vet inte ens om att de är där utan klickade på följ en gång på fyllan. Kvar blir runt 2000 äkta fans. Eller medmänniskor som Anna väljer att kalla dem. Det verkar rimligt. Anki Bagger har 4000. Lilli o Sussi 2000. Shakin Stevens 2000. Siw Malmquist 42. Men det var nog fel Siw...

Jag undrar hur det känns att sitta och "liva" inför 50.000 påhittade vänner. Det måste vara oerhört tragiskt, ensamt och patetiskt. Det är väl inte förbjudet att prata med sig själv, men gör man det för ofta kanske man skulle läggas in. Jag tror vi snart får läsa om något tragiskt i utkanten av Märsta.
Citera
2021-01-20, 16:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nån kommenterade att Anna ser så fräsch ut. Förklaringen var att hon duschat och haft på deo.
Nu har jag smort in 4 sorters deo i ansiktet men jag ser bara kladdig ut. Hjälp!
Kladda in dig i en magnumflaska Nivea och återkom?
Citera
2021-01-20, 16:58
Medlem
Topgun855s avatar
Socialblade.com sök på Anna där får ej länken att fungera via telefon. Är gubbe.

Hon blockar på bra!
Senast redigerad av Topgun855 2021-01-20 kl. 17:04.
Citera
2021-01-20, 16:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Jaha, så vad Anna menar är att en deo hjälper att ta bort rynkor, ger slät hud, smalare ansikte, solbränd hud, kritvita tänder, ett sminkat ansikte, ändrade ansiktsdrag och löshår..
Bara genom några rollerdrag blir man fräsch så att det syns....
F A N T A S T I S K T!!!!!
Wow, jag ska genast gå till Ica Maxi och köpa denna deo som Anna använder.
Citera
2021-01-20, 16:59
Medlem
O anna ville att man ska bomba lers dance produktionen så vanessa får va med där
Citera
2021-01-20, 17:01
Medlem
Topgun855s avatar
Hon blockar typ följare efter sina livefs.
Citera
2021-01-20, 17:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
https://socialbhttps://socialblade.c...natoledanobook

Hon blockar på bra!
Inte på den länken iaf
Citera
2021-01-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
O anna ville att man ska bomba lers dance produktionen så vanessa får va med där

Vore inte bra för Vanessa att vara med där. Det bästa hon kan göra är att hålla sig undan så mycket som möjlig, gå klart skolan och sedan flytta så fort hon har möjlighet
Citera
2021-01-20, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hur många timmar varade farsen?
Jag vet inte om det var samma live eller uppdelat på flera men typ 4-4½ h eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in