2021-06-06, 22:44
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Hon har väl i alla fall stött Lazy F:s version som gick ut på att smycken trillade ner i en ask som sen av egen kraft hoppade ner i hennes väska. Rätten hade, märkligt nog, ingen större tilltro till detta.
Mycket värre än så
- Smyckena trillade ur en sammetspåse som låg i en stängd nesecsär i ett stängt skåp på toaletten Alla smycken - armband, klocka örhängen sch guldkedja - hoppade ner i Lazy F”s väska och lindade in sig själva i bubbelplast och kröp sedan in ett tomt cigarettpaket som tillhörde Lazy F.
S-U-C-K!!
Dessutom stängde nescerären sig själv och bytte hylla i det stängda skåpet.. jo men visst serru
Citera
2021-06-07, 08:01
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Mycket värre än så
- Smyckena trillade ur en sammetspåse som låg i en stängd nesecsär i ett stängt skåp på toaletten Alla smycken - armband, klocka örhängen sch guldkedja - hoppade ner i Lazy F”s väska och lindade in sig själva i bubbelplast och kröp sedan in ett tomt cigarettpaket som tillhörde Lazy F.
S-U-C-K!!
Dessutom stängde nescerären sig själv och bytte hylla i det stängda skåpet.. jo men visst serru

Här kan ni höra Felicias rättegång.
Hade varit smartare att bara erkänna än att hitta på alla dessa märkliga förklaringar.
https://youtu.be/QihSou0fiQY
Citera
2021-06-07, 08:14
Medlem
Tuttlutts avatar
Anna har arbetat så att hon svimmade skriver hon.
Hur många tror på det?
Hade hon verkligen gjort det hade hon aldrig låtit ett sådant magnifikt ögonblick passera utan att be någon föreviga händelsen med en bild som hon sedan hade lagt ut.
Att hon skriver att Vanessa blivit mobbad kan ju däremot stämma och anledningarna är väl rätt många.
Tokig mamma, bror som våldtar och syster som stjäl.
I sann Anna stil skriver hon dessutom vissa ord med STORA BOKSTÄVER 🙄😁😁😁

https://postimg.cc/gallery/nsfGpmG
Citera
2021-06-07, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hur många tror på det?
Hade hon verkligen gjort det hade hon aldrig låtit ett sådant magnifikt ögonblick passera utan att be någon föreviga händelsen med en bild som hon sedan hade lagt ut.
Att hon skriver att Vanessa blivit mobbad kan ju däremot stämma och anledningarna är väl rätt många.

Om jag minns rätt så har jag läst att Annas alla tre barn blivit mobbade i skolan.
Citera
2021-06-07, 08:37
Medlem
Tuttlutts avatar
Hon skyller det väl på att hon kändis.
Folk är ju så avundsjuka 😉😁
Citera
2021-06-07, 09:52
Medlem
Nu ska hon ha nya extensions igen
Vad är det med den människan egentligen
Citera
2021-06-07, 10:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hur många tror på det?

Skatten vår... Skriver Anna, ja om Robetto inte kan jobba mera så finns det i allafall åtminstone EN som kan det i den familjen.

Vanessas mobbning, som även de övriga två barnen råkat ut för, har Anna skrivit om förr.
Anna har suttit med på skolan, vilket jag inte tror har underlättat barnens situation. Tvärtom.
Annas beteende har nog triggat barnens omgivning tyvärr.
Anna är ju enormt självcentrerad och har svårt att blicka bortanför sig själv, framtiden och förstå konsekvenser.
Antonios "jag e tuff, bryr mig inte" kommer nog från hans mobbing.
Ingen av barnen skulle någonsin bli arg på big moma pga hennes beteende, i Annas universum måste man få vara en känslomänniska och stå för den man är. Att provocera är en mänsklig rättighet.
https://pasteboard.co/K5tsgb9.jpg
Men sedan kan inte Anna förstå att provokationer påverkar människor negativt och konsekvensen blir ju att folk reagerar och då blir Anna ledsen för att folk har åsikter och är "dumma". .. 🤯
Citera
2021-06-07, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Skatten vår... Skriver Anna, ja om Robetto inte kan jobba mera så finns det i allafall åtminstone EN som kan det i den familjen.

Vanessas mobbning, som även de övriga två barnen råkat ut för, har Anna skrivit om förr.
Anna har suttit med på skolan, vilket jag inte tror har underlättat barnens situation. Tvärtom.
Annas beteende har nog triggat barnens omgivning tyvärr.
Anna är ju enormt självcentrerad och har svårt att blicka bortanför sig själv, framtiden och förstå konsekvenser.
Antonios "jag e tuff, bryr mig inte" kommer nog från hans mobbing.
Ingen av barnen skulle någonsin bli arg på big moma pga hennes beteende, i Annas universum måste man få vara en känslomänniska och stå för den man är. Att provocera är en mänsklig rättighet.
https://pasteboard.co/K5tsgb9.jpg
Men sedan kan inte Anna förstå att provokationer påverkar människor negativt och konsekvensen blir ju att folk reagerar och då blir Anna ledsen för att folk har åsikter och är "dumma". .. 🤯

Att sitta i radio och berätta att hon och Roberto haft sex på maxis kundtoaletter underlättar inte för barnen i skolan. Men sådant går över huvudet på Anna då hon fick uppmärksamhet
Citera
2021-06-07, 10:40
Medlem
eller när hon sa att hon gärna ville ha en trekant
Citera
2021-06-07, 10:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Om jag minns rätt så har jag läst att Annas alla tre barn blivit mobbade i skolan.

Jag undrar hur mycket det handlade om "mobbing" och hur mycket handlade om att barnen blev social tillbakadragna för att de inte ville ta hem kompisar till sin pinsamma mamma? Jag kommer själv ihåg hur vissa människor i skolan var loners/tillbakadragna och fick senare reda på att de hade ett rätt jobbigt hemmaliv. Oftast hänger det ihop och vi har sett hur vilken show Anna drar på när Vs kompisar kommer över.
Citera
2021-06-07, 10:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Att sitta i radio och berätta att hon och Roberto haft sex på maxis kundtoaletter underlättar inte för barnen i skolan. Men sådant går över huvudet på Anna då hon fick uppmärksamhet
Att det är sånt här beteende från Anna som gör att ungarna blir mobbade förstår inte Anna. Hon är roten till alla problem som hennes barn får.
Citera
2021-06-07, 12:07
Medlem
Coolvid19s avatar
Tycker det börjar bli tröttsamt i den här tråden med de ständiga påminnelserna om barnens illdåd. Vi kanske är klara med det för ett tag nu? Likaså att Anna är tjock som en tunna. Det är hennes problem och vi behöver inte bedriva mobbning.

Med det sagt. Anna har grillat. Eller har hon? Hon skriver att hon har stekt nötytterfilé. Det är egentligen vanlig ryggbiff, bara lite mindre bitar. Till det serverar hon bearnaisesås och potatisgratäng. Samt smörstekt sparris. Grilla citron är gott, men steka citron har jag aldrig provat. Men det borde väl funka det med?

Ja, det är uppenbart att Anna inte går på diet och det är i så fall hennes bekymmer. Men det var igår. Idag har hon rivstartat med ännu ett besök hos den lättlurade frisören på Östermalm. Jag vet inte vad hon har för hållhake på honom, men hon är ju där två gånger i månade som det verkar. Ja, hela familjen går dit. Mycket märkligt. Såna extensions hade ju räckt till att tanka bilen två tre gånger. Svårt att se att han bjuder på det. Det kostar ju frisören mycket pengar också.

Får Felicia betala hyra nu tror ni? Jag får inte ihop det annars. I en granntråd här varnar man för klockbedragare. Väldigt skickliga kopior på lyxklockor säljs som de vore äkta. Man får till och med ett äkthetsintyg med. En del intyg kommer från... Kroons. Enligt någon i tråden i alla fall. Skulle inte förvåna mig att Robban och någon anställd drygar ut kassan lite vid sidan om. Eller om han får en sudd för att ta en fikapaus vid rätt tidpunkt? Däremot har jag svårt att tro att föräldrarna Book skulle njuta av kött och potatisgratäng som köpts av sonens eventuella drogpengar. Där måste väl även deras gräns gå? Om det nu är på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in