2021-08-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Om hon lade ner sociala medier skulle det inte ta mer än 4 sekunder förrän var bortglömd. Det är hon själv som väljer att göda den här tråden och drivet mot henne. Antagligen för att hon någonstans njuter av det.
Du pricken över i,et! Precis så är det.She is a feeder
Citera
2021-08-28, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tycker hon ska bara litet försiktig med det här påståendet/hotet hon upprepar gång på gång
https://postimg.cc/vcpsmG8n
”Man bör passa sig för att jävlas med någon som inte har något att förlora”.

Jag undrar vad hon faktiskt menar när hon säger att hon ”inget har att förlora” egentligen. Är man lycklig och har så mycket att vara tacksam över som hon upprepar att hon har brukar man inte säga så. Nu vet ju alla att hon är en kaotisk, kroniskt olycklig och instabil människa egentligen men hon fattar verkligen inte hur mycket hon motsäger sig själv oavbrutet. Hon är oerhört förutsägbar på längre sikt, det är från en minut till nästa det är svårt.

Önskar nästan att hon får legala konsekvenser tillsist för hot och annan skit hon slänger ur sig. Hon gillar ju att polisanmäla i parti och minut själv-hoppas någon får tillfälle att göra samma med henne.
Citera
2021-08-28, 16:49
Medlem
Märkligt att Anna inte var bjuden till kristallen igår. Hon som är en så stor tv-personlighet.
Citera
2021-08-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Om hon lade ner sociala medier skulle det inte ta mer än 4 sekunder förrän var bortglömd. Det är hon själv som väljer att göda den här tråden och drivet mot henne. Antagligen för att hon någonstans njuter av det.

Det stämmer inte riktigt. För något år sedan pausade Anna insta i 6veckor tror jag det var. Det kändes inte fint längre. Många här inne saknade henne verkligen
Citera
2021-08-28, 16:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Felpost

.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-08-28 kl. 17:10.
Citera
2021-08-28, 17:19
Medlem
Anna var ju nominerad till Kristallen 2018
Citera
2021-08-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
+1 på dem.
Exempel på tragiken
https://postimg.cc/gallery/TYnddDs
OMG vad pinsamt..
Varför har frun inga gränser? Behöver hon lämna detaljer om sitt kopulerande med maken..

Oh my.. 😱
Citera
2021-08-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Anna var ju nominerad till Kristallen 2018
Ja det var väl då ärkerivalen PW och Bianca vann
Citera
2021-08-28, 18:17
Medlem
Redan 2014 skrek hon ut i media att var hånad och nätmobbad Jösses! Kanske dags att lägga ner nu. Vilket jävla stolpskott

https://www.expressen.se/noje/anna-b...-och-pahoppad/
Citera
2021-08-28, 18:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Redan 2014 skrek hon ut i media att var hånad och nätmobbad Jösses! Kanske dags att lägga ner nu. Vilket jävla stolpskott

https://www.expressen.se/noje/anna-b...-och-pahoppad/
Bildtexten var rolig.. "Här syns han.."
Citat:
Anna Book tänker om när det gäller kontrollen av sitt Instagramkonto. Här syns han efter en direktsändning av "Körslaget".
Citera
2021-08-28, 18:28
Medlem
Jag tyckte att hon var lite rolig i Hellenius hörna, roligare än Kicken. Hon skulle nog kunna passa i en biroll/statist i någon komediserie. Helt obegåvad inom humor verkar hon inte vara. Sen om hon pallar trycket är en annan fråga. Eller om en arbetsgivare pallar henne... Men bra gjort enligt mig. Ett litet inhopp i t ex Solsidan vore askul! Mobba inte ihjäl henne, det finns nåt där, inte sångmässigt dock.
Citera
2021-08-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Jag tyckte att hon var lite rolig i Hellenius hörna, roligare än Kicken. Hon skulle nog kunna passa i en biroll/statist i någon komediserie. Helt obegåvad inom humor verkar hon inte vara. Sen om hon pallar trycket är en annan fråga. Eller om en arbetsgivare pallar henne... Men bra gjort enligt mig. Ett litet inhopp i t ex Solsidan vore askul! Mobba inte ihjäl henne, det finns nåt där, inte sångmässigt dock.
Tyckte hon saknade helt skådespelartalang. Var jobbigt pinsamt att se eländet 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in