Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
”Massor av hat och hot från ingenstanns”. Hon han återigen ingen som helst självinsikt, sitter och upprepat är otrevlig, spydig och aggressiv mot följare som ställer helt normala frågor (som vad som händer i helgen) eller visar igenkänning med något hon själv skrivit om (som att ha förlorat en vänskap) och gör sig sen till offer när detta beteende kritiseras.
Vad kan hon göra?
Från vad jag läst mig till så hände följande. Erwik och Anna hade ett avtal att han var hennes manager. Efter ett år var det skriftliga kontraktet slut. Ingen av dem tänkte på det, men Erwik fortsatte att promota henne och hon sa inte emot. Ungefär som ett abonnemang fortsätter tills man säger upp det. Erwik förhandlar upp hennes gage i BL från 200 tusen till det dubbla. Han coachar henne hela vägen till seger. Enligt avtal ska Erwik ha 20% av alla jobb han fixat åt henne. Han fick ingenting därför att Anna i efterhand säger att avtalet löpt ut och hon "trodde" han bara ställde upp gratis för att vara snäll. Ingen tror på Anna.
När Anna nu pushar sitt ego och säger att man alltid håller vad man lovar så ljuger hon. Något Erwik alltså offentligt hånskrattar på sin blogg, som Anna inte kan blockeliblocka. Så nu är hon näthatad av troll.
Sedan ville hon inte berätta vad som hade hänt och vem den svikna vännen är. Då menade en följare att det borde hon visst berätta. Varför ska hon annars bara hinta. Det fick Anna att uppnå Nirvana och hon nästan svimmade i direktsändning. INGEN ska tala om för henne vad hon ska göra eller inte göra. Näthatet bara exploderar runt henne.
När lögnerna hinner i kapp kan man alltid hylla sitt sjätte sinne och visa de där jävlarna på Talang eller Idol att Anna absolut har stenkoll på vilka som döljer sig bakom maskerna. För att dessutom överdriva sina divalater använder hon sig av lingo (alltså slang eller uttryck från den bransch man jobbar i. Eller i Annas fall, vill jobba i.) Hon skriver att det är Anders Bagge för att hon hör hans speciella "klang". Roligast är att hon påstår att det är en sporttjej eftersom hon "känner igen" kroppen. Det gör hon inte, men jag själv har koll på fotboll och får ärligt säga att jag näst intill glömt bort Lotta Schelin. Det hade nog de flesta gjort. Att Anna känner igen hennes kropp är en lögn. Anna har aldrig sett en fotbollsmatch i hela sitt liv. Sedan känner hon igen Siw Malmkvist eftersom de gjort så många "jobb" ihop. Jag undrar när de jobbade ihop? 1962?
På slutet, när Lotta Schelin tar av sig masken, låter det faktiskt som Anna får en orgasm. Sedan brister hon ut i ett "Jag saaaa ju att det var en sporttjej". Lotta får extra mycket emojs av Anna eftersom hon tydligen är gay. Jag gissar att Anna idag sitter och mailar alla deltagare för att fråga om de vill spela in en skiva med henne. Och betala för det. Men det vill DEM inte.
Som andra redan skrivit idag. Hur kan hon inte skämmas över sig själv? Alla andra och mer framgånsrika bloggartanter har såklart läst och förstått Åzas "förlust" av Anna. De har kanske inte avbokat Anna på Insta, men det lär inte bli några tjejmiddagar framöver. Även Kin börjar nog rynka på näsan. Hon har ju redan tjingat My M offentligt som BFF. Anna är förpassad till städtant, men det ser hon inte själv. Hon ser bara världens finaste och mest kärleksfulla vän som självklart stället upp. Kin ska börja podda, men Anna har inte nämnt något om detta, så det kanske inte var som vi trodde, de tre som ska podda ihop?
Kin kanske förstår nu att det är en dålig idé?