2021-04-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Deltog på liven idag och vart blockeliblockad Kunde inte låta bli AnnaTook Stolledano är så PATETISK!! Ingen av hennes följare får ha någon åsikt om man inte berömmer hennes äckliga hår och hemska fiskögon. För att inte tala om hennes tänder När hon pratar, dricker och tuggar på något smaskigt så ser hon ut som en kamel 🐫 Över 300 pers deltar på liven och 10 av dessa sänder beröm och kärlek till Tooket. 10 pers vill föra en konstruktiv dialog med Tooken men blir blockeliblockad. 10 pers trycker och sänder hjärtan. 10 pers agerar ”hang-around” åt Tooket. Då återstår det minst 290 pers som sitter och tittar och är helt traumatiska och chockade vad de ser och hör från denna oförskämda människa. Dessa personer är så förvirrade över TookAnnas galna uppträdande att de överhuvudtaget inte kan göra något annat en just titta Vicket jävla gäng

Och vilka är det som sänder kärlek och beröm? Anna är 50 år. Har hon fortfarande kvar några fans är dom i övre medelåldern. Dom som överöser Anna med superlativ skriver som småtjejer i låg och möjligen mellanstadieålder. Barn i den åldern vet inte ens vem Anna Book är. Inte sitter dom på en live och ger en halvgammal korpulent tant komplimanger. Personer i övre medelåldern uttrycker sej inte som småbarn. Undantag om man vill få sej ett gott skratt av att se Annas reaktion på berömmet. Erkänner att jag har gjort det, inte i dag dock. Visst finns det fler som gjort det?
Citera
2021-04-09, 23:52
Medlem
Att hon kör dessa livesändningar leder bara till att hennes varumärke blir mer och mer sänkt i skiten.
Hur tror hon att hon ska kunna få något jobb av det, tror hon seriöst på att det sitter nån castare och ser liven
där hon varit sur och otrevlig, tagit skärmdumpar och blockat och tänker "Ja HENNE ska vi ha!".

Det är möjligt att familjen försökt ge råd ang detta men hon går ju som bekant sin egen väg.
Hennes katastrofalt dåliga beteende (och självinsikt om detta) gör att folk inte vill umgås eller samarbeta.
Men hon behöver ingen. Hon är inget flockdjur (eller vad hon nu skrev att hon inte var).

Förr när hon drog in lite kulor gick väl det mesta till hennes yttre och hennes omkostnader för fika mm
nu när de inte rullar in kan hon inte hålla igång underhållet av sitt yttre.
Men om maken nu tycker att det är helt ok att hon är hemmafru så kan hon väl vara det.
Hon säger att de älskar sitt hem, hon tycker om att städa, bädda rent, tvätta och laga mat,
så varför inte bara fortsätta så. I lugn och ro.

Bo nära naturen och aldrig ens gå där.
Ha en tomt som förvandlats till ett trädäck.
De enda blommor som finns utomhus är ditsatta av ett blomsterföretag.
Tar foton med filter som missvisar verkligheten.
Ha (eller har haft) lösnaglar, löshår, ditmålade ögonbryn, bortopererade kroppsdelar och påstå sig vara naturlig.
Sitta framför sin mobil i timmar och ljuga om sin tillvaro, låtsas att den är fantastisk
ta skärmdumpar på de som säger något "obekvämt" och le falskt och tacka de som smickrar.
Lägga ut "Frågor och Svar" som är så uppenbart utformade av henne själv, som ska tala om hur underbar hon är,
hur hon bryr sig, vilken god vän hon är.
Och mitt i alltihopa fortsätta hävda att hon är ärlig.

På detta menar hon att hon alltid ger mer än hon får, det är hon, alltid hon, som är offret.
Vänkretsen har krymt, kanske är det 2 väninnor kvar nu.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Den där städinsatsen kommer att komma tillbaka som en gräslig odör.
Citera
2021-04-09, 23:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Deltog på liven idag och vart blockeliblockad Kunde inte låta bli AnnaTook Stolledano är så PATETISK!! Ingen av hennes följare får ha någon åsikt om man inte berömmer hennes äckliga hår och hemska fiskögon. För att inte tala om hennes tänder När hon pratar, dricker och tuggar på något smaskigt så ser hon ut som en kamel 🐫 Över 300 pers deltar på liven och 10 av dessa sänder beröm och kärlek till Tooket. 10 pers vill föra en konstruktiv dialog med Tooken men blir blockeliblockad. 10 pers trycker och sänder hjärtan. 10 pers agerar ”hang-around” åt Tooket. Då återstår det minst 290 pers som sitter och tittar och är helt traumatiska och chockade vad de ser och hör från denna oförskämda människa. Dessa personer är så förvirrade över TookAnnas galna uppträdande att de överhuvudtaget inte kan göra något annat en just titta Vicket jävla gäng
Ändå fascinerande att 300 pers väljer, av fri vilja, att titta på när AnnaTook svära, vara oförskämd, nedvärdera familjemedlemmar, frossa i mat osv osv.
Citera
2021-04-10, 07:42
Medlem
Tittade på det gamla klippet när Felicia är med mamma Anna hos Malou och pratar om deras relation och mammans sjukdomar. Herregud så pinsamt, ett försök att göra sig själv till kändis och sen prata bra om mamma så att hon får komma tillbaka till rampljuset. Patetiskt

Sen att Anna det första hon gör är att slänga sig över Malou för att kramas är bara ett så tafatt försök i att visa hur häääärlig Anna är som person.

Och Felicia ”jag har alltid varit väldigt liten..”
Nej lilla vän, vi har sett bilder på dig som barn, du var en riktig liten rulta! Hon verkar lida av samma vanföreställningar som mamma Anna.

https://youtu.be/VYvm6Ghh9PM
Citera
2021-04-10, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Inte världens lättaste att bli med sjukersättning! tar flera år med väldokumenterade läkarintyg varannan månad i 4-5 år, m.m, det har inte primadonnan tålamod till, sen är hon inte tillräckligt sjuk heller, bara jävligt lat, tjock å fet, så sorry, blir nog inget med det.
Aha, såpass. Nej det orkar hon nog inte vänta på.
Citera
2021-04-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Och vilka är det som sänder kärlek och beröm? Anna är 50 år. Har hon fortfarande kvar några fans är dom i övre medelåldern. Dom som överöser Anna med superlativ skriver som småtjejer i låg och möjligen mellanstadieålder. Barn i den åldern vet inte ens vem Anna Book är. Inte sitter dom på en live och ger en halvgammal korpulent tant komplimanger. Personer i övre medelåldern uttrycker sej inte som småbarn. Undantag om man vill få sej ett gott skratt av att se Annas reaktion på berömmet. Erkänner att jag har gjort det, inte i dag dock. Visst finns det fler som gjort det?
Förstå mig rätt TookAnna fattar inte att hon maximalt 5-10 hang-around som kan identifiera sig med henne i liven. Det är dessa människor som försvarar och hetsar upp sig som en mobb om någon mot förmodan ”tycker till” lite grann. Resten är sådana som mig som har guilty pleasure över Stolledanos och tycker om popcorn 🍿
Citera
2021-04-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ändå fascinerande att 300 pers väljer, av fri vilja, att titta på när AnnaTook svära, vara oförskämd, nedvärdera familjemedlemmar, frossa i mat osv osv.
Guilty pleasure
Citera
2021-04-10, 09:26
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Jag har henne inte på min instagram men har sett vissa av hennes live på youtube, herregud detta är ett accelererande tåg som spårar ur precis när som helst. Egentligen är det ju synd om henne för hon är sjuk, alltså riktigt sjuk. Hade jag varit familj släkt eller anhörig så hade jag ingripit, kanske använt mig av tvång till och med. Tragiskt är vad detta är.
Citera
2021-04-10, 12:38
Medlem
Jag sätter kaffet i strupen när jag hör TookAnnas inspelning på IG-story Hon förnekar sig inte. Herr Erwik har dragit ner brallorna på Anna och nu ligger hon till sängs med den största offerkoftan som går att uppbringa på jorden. Nu är det hotelser, näthat som hon utsattes för i går och som hon som är offentlig person ska acceptera........Fyfasen vad du ljuger Anna!! Jag var med i liven i går tills jag vart blockeliblockad. Inget hot eller näthat yttrades. Dina följare får ens inte ställa en fullt legitim fråga utan att Anna går i taket. Sen förvrider och tolkar hon det som sägs till hennes egen fördel. När Anna gick i taket i går på liven berodde på att någon skrev att ” hon blivit sviken av en vän”. Samma person försökte sedan förklara att det hade tolkats så från Annas inlägg på IG. Då blixtrade till. Personen fortsatte att förklara Anna måste väl acceptera vad följarna tycker. Där och då brinner det full låga!!! Anna Tooket-Stolledano behöver inga ”måsten ”. HON behöver ingenting! Personen surnar oxå till och tycker hon är oförskämd mot sina följare.....och vad händer? ” Bort med dig och så blockades följaren. Nu har det jävlar brunnit slut på tråden! Please Jojjebetto !!! Do something
Citera
2021-04-10, 12:44
Medlem
Offerkoftan är på med tyvärr Anna, ingen går på det där längre!
Citera
2021-04-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Offerkoftan är på med tyvärr Anna, ingen går på det där längre!
Ojoj ja nu är det så synd om Token såå 😂
Hon får skylla sig själv
Citera
2021-04-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har henne inte på min instagram men har sett vissa av hennes live på youtube, herregud detta är ett accelererande tåg som spårar ur precis när som helst. Egentligen är det ju synd om henne för hon är sjuk, alltså riktigt sjuk. Hade jag varit familj släkt eller anhörig så hade jag ingripit, kanske använt mig av tvång till och med. Tragiskt är vad detta är.
Hennes familj är medberoende så att bryta detta och ingripa är nog omöjligt för familjen och någon annan har hon inte. De som försöker berätta snällt för henne blir dumpade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in