2021-03-16, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom bor i Spanien stora delar av året...
Förra året var de en vecka i Spanien , vanliga år brukar de vara där max 5 veckor på sommaren när Roberto har semester. Så stora delar av året skulle jag inte kalla det.
Citera
2021-03-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Förra året var de en vecka i Spanien , vanliga år brukar de vara där max 5 veckor på sommaren när Roberto har semester. Så stora delar av året skulle jag inte kalla det.

Vi ( flashbackar ) har ju kollat på det, Tunnan med familj sa vid något tillfälle att de är i lgh i Spanien flera gånger per år och det enda som framkommit så är det när de är där på semestern på sommaren dvs x 1, annars har de inte varit där.
Likaså så ska de enl Tunnan åka slalom x flera gånger på vintern vilket jag aldrig sett den familjen på skidor och det som var i Åre påvisa att hon inte ofta stått på skidor oavsett slalom eller längd.
Hon måste ta och komma ihåg sina lögner
Citera
2021-03-16, 08:55
Medlem
Citat:
Nej, jag är helt säker på att dom haft samma system hela tiden. Vet inte om det ingår fria utryckningar i deras avtal.
Anna kanske har lagt till kameror över hela tomten och lekstugan?
Anna har lagt upp i juni 2019 att de installerat verisure och att hon är så nöjd så de har haft verisure hela tiden de bott där.
Citera
2021-03-16, 08:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Du förstod alltså inte den sista delen? Den här:
Citera
2021-03-16, 09:56
Medlem
Citat:
Du förstod alltså inte den sista delen? Den här:
Förlåt den missade jag, blev så ivrig att svara när jag läste.
Citera
2021-03-16, 09:56
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hämtar man tänderna på en mack får man ju en feeling att det var lite budget över det hela.
Det ser ut som att Anna har löständer, det är inte omöjligt att det slutar med det för Anna, med hennes konstanta småätande och borttappade tänder.
Det räcker väl med en omgång till av uttorkande värk och antidepptabletter på det för att tänderna ska ge ännu mera vika.
Om Fredde Wadling hade de mest kända förstörda kändisgaddarna bland manliga kändisar i Sverige, är väl Anna den kvinnliga varianten.

Att hon hämtade ut dem på macken var väl för att tandläkaren inte rekommenderade den nyansen så skulle hon ha dem så fick hon skaffa dem själv. Men hon var behjälplig med insättandet.
Citera
2021-03-16, 10:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Att hon hämtade ut dem på macken var väl för att tandläkaren inte rekommenderade den nyansen så skulle hon ha dem så fick hon skaffa dem själv. Men hon var behjälplig med insättandet.

Man undrar hur sjutton det kommer sig att tänderna sitter så illa i Annas mun, tänderna verkar vara för stora.
Hon har ju dessutom saknat tänder då och då.
Innan Brottbykliniken, var Anna naturligtvis arg och besviken på sin föregående tandläkare, som hon skrev om.
Att hon inte avslutade sin tid på Brottbykliniken med nöjdhet kan man ju ana mellan raderna.
Eller ska jag säga mellan tandgluggarna.
Senast redigerad av cece123 2021-03-16 kl. 10:22.
Citera
2021-03-16, 11:05
Anna har google-i-googlat och lagt ut en bild på nya visdomsord: "Forgive anyone who has caused you pain or harm" med lång efterföljande text på IG.

Tycker ofta att det är lika fascinerande att läsa hennes inlägg som de kommentarer hon får från trogna följare. I detta fall t.ex. "Fint skrivet 🙏❤🤗" precis som att Anna författat texten 😂...

Har följt hennes IG ett tag och ja, det är både roande, beroendeframkallande och underhållning på hög nivå samtidigt som det är både tragiskt och sorgligt att bevittna. Alla vet att hon säkert skulle må bättre av en lång paus från sociala medier. Frågan är vad hon själv vill åstadkomma?

Så vad blir nästa steg? Samarbete med städföretag eller öppna eget? Chipsreklam? Ny cook-a-book? Direktsänd TV-gala från Casa Suckunge "35 år av ABC" där Anna firas ner från skyn iklädd rosaskimrande änglavingar i ett regn av rosor till ljudet av barnkörer som nynnar ABC?
Citera
2021-03-16, 11:53
Medlem
Boopidoos avatar
My tackar Anna för hjälpen och här är svaret https://postimg.cc/Sjp1cd5k

Eftersom Märstamorsan gillar citat, talesätt och ordspråk bjuder jag på ett - mycket aktuellt och alldeles gratis
Eget skryt luktar illa
Senast redigerad av Boopidoo 2021-03-16 kl. 12:27.
Citera
2021-03-16, 11:58
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Man undrar hur sjutton det kommer sig att tänderna sitter så illa i Annas mun, tänderna verkar vara för stora.
Hon har ju dessutom saknat tänder då och då.
Innan Brottbykliniken, var Anna naturligtvis arg och besviken på sin föregående tandläkare, som hon skrev om.
Att hon inte avslutade sin tid på Brottbykliniken med nöjdhet kan man ju ana mellan raderna.
Eller ska jag säga mellan tandgluggarna.
.

Precis de är ju alldeles för vita och stora för att passa henne. Därför hon fick skaffa dem själv.
Hade hon lyssnat på sin tandläkare så hade hon säkerligen haft bättre tänder idag, sen vet vi ju inte hur hon sköter dem. Hon kanske tror att de är helt underhållsfria (att man inte behöver borsta dem för att de är fasader).
Citera
2021-03-16, 12:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
My tackar Anna för hjälpen och här är svaret https://postimg.cc/Sjp1cd5k

Eftersom Märstamorsan gillar citat, talesätt och ordspråk bjuder jag på ett - mycket aktuellt och alldeles gratis
Eget skryt luktar illa

Om My skulle ha vuxit upp under andra omständigheter, (som jag har uppfattat har hon inte haft det så kul.)skulle hon säkert inte släppt in Anna över tröskeln.
Anna är typ 20 år äldre och daddar My för glatta livet, Ä N T L I G E N har Anna hittat syftet med sitt liv, förutom att vara världsartist i Annas universum.
Fattas bara att Anna kryper ner mellan Jonas och My när de flyttar in till sitt nya boende.
Anna är ständigt redo att spela oumbärlig, självutplånande väninna 24/7.
Citera
2021-03-16, 13:43
Medlem
Magictrixs avatar
För ett antal år sedan var jag i England. Vi gick in på en pub där halva lokalen var avstängd. Det visade sig att ett antal fans av The Cure bokat in sig där. Efter en stund öppnades dörrarna för allmänheten och ett Tributeband spelade Cure-låtar. Många av de unga männen hade klätt sig och klippt sig som Robert Smith. Det fanns några bord där några nördar fortfarande satt kvar och analyserade Cures texter eller vad de sysslade med.

Tänk om vi här skulle ordna ett Anna-konvent. Vi skulle kunna byta löpsedlar och analysera Annas ekonomi och sedan låta en lookalike (kanske en transa?) sjunga Anna-låtar medan några gick igenom hennes poetiska texter. Kanske vi rentav skulle kunna övertala Alban att berätta lite om hur det var att producera henne?

Vad säger ni? När alla är vaccinerade och det går tillbaka till normalt. Den stora frågan är... ska vi bjuda in Felicia som moderator eller startar vi en skitstorm då? Anna kan vi såklart inte ha med. Hon skulle antagligen sätta igång brandlarmet inom tio minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in