2021-03-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna har bäddat

https://postimg.cc/BPvxC7nD

Jag såg också det.

Hon har även varit hemma hos lilla My och städat hennes radhus.
Citera
2021-03-21, 18:22
Medlem
Hur hög skulle ni bedöma sannolikheten är att Anna som annars dokumenterar ALLT och lever genom sin telefon lämnar den hemma just under sina promenader och därför inte kan visa upp dem?
Citera
2021-03-21, 18:25
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Kan vara en iPod eller liknande. Sån har jag med massa fet musik på som är svår att hitta enkelt annars. Även bättre ljud.
Tror inte det, men vem vet? Har gon ens en sån?
Citera
2021-03-21, 18:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
??
Hon har ju mindre följare, inte mer.
Nu har hon 55 900 följare.
Vet inte var du fått siffrorna plus 4000 och 60 000 följare ifrån? Synsk? 😁
Anna kanske har vaknat nu och är arg på alla de där som inte betalade för att titta på cookalong, fastän de var uppmuntrande på hennes lives.
Tänk vilka hårfärgningar Anna skulle få för de pengarna, om folk inte var så snåla.
Och Felicia skulle inte tvingas klippa håret.
Och Antonio skulle inte behöva gömma sig.
Värst av allt är väl att Bobby ger ingen gratis hårvård längre. Inte ens ett hårpiller.
Ja, jag ber om ursäkt. Måste ha läst slarvigt. Tyckte det stod 59.9 så jag blev förvånad.
Citera
2021-03-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror inte det, men vem vet? Har gon ens en sån?
De hade en sån i BL har hon sagt.
Citera
2021-03-21, 18:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nä, nu är du nog ute och snedseglar i dina tankar. Så ofta är väl inte Kolossen hos Ingrosso familjen och hälsar på. Att hon är besatt av Ingrossos är bara avundsjuka pga att de lyckats i livet. Tänk efter lite, vill man tvätta kriminella pengar anlitar man inte looser familjen Book. Med dina tankar har du manus till att skriva en Book. Ha en go kväll.
Jag försökte mest vara lite rolig. Men det är inte undra på att man börjar fundera hur de där konstellationerna ser ut.
Citera
2021-03-21, 18:33
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
jag har aldrig sett Lets Dance. Hörde att Anna var med för några år sedan och kom tvåa??? Hur fan gick det till? Hon är ju stel som en tegelsten.

Nä alltså detta var ju under åren hon var ganska så överviktig. Hon var faktiskt väldigt duktig. I alla danser. Förlorade till Måns.
Citera
2021-03-21, 18:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hur hög skulle ni bedöma sannolikheten är att Anna som annars dokumenterar ALLT och lever genom sin telefon lämnar den hemma just under sina promenader och därför inte kan visa upp dem?
Sannolikhet = NOLL.
Dessutom ramlar hon och gör illa foten eller knät eller axeln varenda gång hon är ute så självklart vågar hon inte gå ut på promenad utan mobilen - tänk om något riktigt allvarligt skulle hända
Citera
2021-03-21, 18:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Rätt osannolik, att Anna går ut och vandrar själv känns inte heller sannolikt.
Det var år och dar sen som Anna gick upp kl halv fem för att gå 1, 2 mil på en timme..
Det syns om inte annars.
När det kommer till bra kost och motion, så försvinner Annas motivation lika snabbt som hennes chokladkakor. Då blir det till att småljuga lite.
Inte heller är det lätt när man är dålig i matte som Anna är. Typ 2+1 semla =1/2 semla.
Anna trivs bäst att städa hemma, då kan hon ta en vilopaus var 5e minut på sängen.
Citera
2021-03-21, 18:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nä alltså detta var ju under åren hon var ganska så överviktig. Hon var faktiskt väldigt duktig. I alla danser. Förlorade till Måns.

Gjorde David Watson några lyft av Anna under tävlingen? Kastade han henne i luften?
Gjorde hon några fina piruetter?
Eller var det bara skaka på det hon hade dvs fladdriga armar, ben och dubbelhakor?
Förutom att vara bra på att följa takten med fötterna.
Citera
2021-03-21, 18:47
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Gjorde David Watson några lyft av Anna under tävlingen? Kastade han henne i luften?
Gjorde hon några fina piruetter?
Eller var det bara skaka på det hon hade dvs fladdriga armar, ben och dubbelhakor?
Förutom att vara bra på att följa takten med fötterna.

Det är många år sedan - jag minns inte exakt men vill minnas att där var några lyft, och att hon faktiskt var duktig Jag är absolut inget fan av henne. Men hon ska ha credit för det tycker jag.
Citera
2021-03-21, 18:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det är många år sedan - jag minns inte exakt men vill minnas att där var några lyft, och att hon faktiskt var duktig Jag är absolut inget fan av henne. Men hon ska ha credit för det tycker jag.

Jag får väl kolla in youtube om det finns några uppkastningar av Anna att titta på..
Kan vara värt att spendera några minuter av mitt liv att se på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in