2021-03-21, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna har bäddat

https://postimg.cc/BPvxC7nD

Bädda rent och damma? Veckostädningsdag?
Hahahaha, det är verkligen content på hög nivå. Stjärnglansen falnar för Anna.
Citera
2021-03-21, 19:02
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det är många år sedan - jag minns inte exakt men vill minnas att där var några lyft, och att hon faktiskt var duktig Jag är absolut inget fan av henne. Men hon ska ha credit för det tycker jag.

Jo, jag har för mig att dom klädde upp Magnus Samuelsson som fick agera Annas partners stand in under lyftmomenten.
Ganska skickligt gjort, men det är så man gör bra tv.
Citera
2021-03-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Bädda rent och damma? Veckostädningsdag?
Hahahaha, det är verkligen content på hög nivå. Stjärnglansen falnar för Anna.
Är hon manisk igen?
Citera
2021-03-21, 19:50
Medlem
På den tiden Anna var med i LD tittade jag en del på det och vet att jag tyckte Anna gjorde det ”bra för att vara såpass stor” ungefär, även om mycket fokus låg på hennes partner, och då hade hennes hybris inte heller slagit till fullt ut (bara delvis) så jag uppskattade hennes deltagande.
Citera
2021-03-21, 20:49
Medlem
Förstår inte människan att hon är psykisk sjuk? Vem lägger upp var och varannan dag på sociala medier att man städar, tvättar, dammar och bäddar rent??? Det är väl för fan sånt alla människor gör! Dessutom är inte hennes hem något speciellt alls! Sjukt opersonlig och ser ut som om hon köpt den billigaste jävla inredning där finns att hitta ā la Rusta! Allt är guld, rosa, grått, sammet och skit rent ut sagt.
Citera
2021-03-21, 20:50
Medlem
Boopidoos avatar
Märstamorsans inlägg - Hon (och Tjuven) har tydligen hjälpt My igen
https://postimg.cc/gallery/yNPB9Hb
Jag upprepar: Eget beröm luktar (jävligt) illa 🤢
Citera
2021-03-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Jantelagen har talat...
Alla behöver beröm och bekräftelse för att må bra. Får man den inte av andra är det jättebra att man ge sig själv beröm.
Många människor skulle må så mycket bättre om de kunde berömma sig själva emellanåt och inte sukta efter andras gillande.
Citera
2021-03-21, 21:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Förstår inte människan att hon är psykisk sjuk? Vem lägger upp var och varannan dag på sociala medier att man städar, tvättar, dammar och bäddar rent??? Det är väl för fan sånt alla människor gör! Dessutom är inte hennes hem något speciellt alls! Sjukt opersonlig och ser ut som om hon köpt den billigaste jävla inredning där finns att hitta ā la Rusta! Allt är guld, rosa, grått, sammet och skit rent ut sagt.
Är man ängslig och inte har någon smak inreder man efter inredningstidningar. Läser man inga tidningar inreder man efter reklamblad i brevlådan.
Hon har nu storstädat två gånger i helgen, samt rensat garderoben. Efter det åkte hon till My och storstädade. Anna är så korkad så hon fakturerar säkert sig själv för jobb nära hemmet.

Citat:
Fiiiiiint att vika upp en flik på toarullen... kan vara det mest sinnessjuka jag har sett? Men My bjöd ju på sockerkaka med grädde till lunch. Den blinde leder den döve.
Citera
2021-03-21, 21:45
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jantelagen har talat...
Alla behöver beröm och bekräftelse för att må bra. Får man den inte av andra är det jättebra att man ge sig själv beröm.
Många människor skulle må så mycket bättre om de kunde berömma sig själva emellanåt och inte sukta efter andras gillande.

Jantelagen??? Ursäkta - men va???
ALLA älskar väl Märstamorsan?
Hennes osjälviska, glada, omtänksamma, kunniga och generösa person är väl inte någon man kan låta bli att älska?
Så varför måste hon påpeka hur jäkla fantastisk hon är??
Citera
2021-03-21, 22:07
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer

Därför att hon inte har nåt annat att lägga upp. En vanlig dag städar hon lite, kollar tv, kollar internet, lagar mat och kanske nån live. Lik förbannat är hon helt beroende av likes och kommentarer från sina puckade wt-följare så nåt måste hon lägga upp och då blir det bilder på en bäddad säng. Så fort Anna gör nåt annat så vet man om det genom att det fotas och läggs upp på Instagram vare sig det är solarium eller fika.
Citera
2021-03-21, 22:15
Medlem
Citat:
Väninnan MM skriver på sin blogg att hon fortsätter gå upp i vikt. Hennes kropp är helt ut balans, enligt henne.

Sköldkörteln javisst, men inte bara va..?
Citera
2021-03-21, 22:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Väninnan MM skriver på sin blogg att hon fortsätter gå upp i vikt. Hennes kropp är helt ut balans, enligt henne.
Sköldkörteln javisst, men inte bara va..?

Det syns på Annas IG att My har gått upp.
Hon har lagt upp en filmsnutt, där My gullar med sin hund.
Det är dessvärre nog Annas fikastunder med grädde, hembakat, färdigmat, pizza, pajer kakor, kaffedrycker med mjölkskum och annat som får My att sakta men säkert bli den hon en gång var.
Anna ska ju jämt fika, det ska svullas framför tvn osv.

Anna borde följa med My och röra på fläsket.
Men Anna kommer säkert med 100 ursäkter och påverkar My till det sämre.
Och My anammar sakta men säkert Annas förmåga att ljuga för sig själv.. Det är inte citronpajen, kinamaten, kakorna som gjorde mig fet, det är hormonrubbningen..
Från Mys blogg... Och väninnan som inte namnges är....
Citat:
Min väninna och jag pratade om mjölk i kaffet , vi fick oss ett gott skratt när hon istället för hälla det rakt i mjölkskummaren istället måttade upp 🤣 . Det var betydligt mer än vad hon trodde 😎🤣. ( förlåt gumman, men jag skriver ju inget namn ❤️ hehe! )
https://mymartens.mabra.com/page/2/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in