2021-04-14, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Hon som annars lever genom telefonen har inte med sig den när hon är ute och går.
Nu har hon ju nya goa lakan o bäddarent med o ligga o blockeliblocka o skärmdunsta😂😂voi voi stackars hon nuu mycket arm träning 😂😂
Citera
2021-04-14, 01:33
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja,hur ska det bli? , vad är det i paketet? tyckte formen liknade en badrumsvåg...fast det klart så nätt som Anna är räcker ju en hushållsvåg...
Det kan vara så att det är en badrumsvåg som kommer att användas som hushållsvåg i köket.
Stora portioner kräver stora mängder ingredienser.
Citera
2021-04-14, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Denna människa har ingen skam i kroppen. 50 år och tigger som en fattig rumän. Hus i Märsta, lgh i Spanien som visserligen är svärfars När den feta lata ABC sångerskan måste tigga till sig ett påslakanset får man ju undra hur det står till i huvudet. Att tigga är lyx lyx lyx för fattig Anna.
Jaa att hon inte skäms
Fyy för detta tiggeri 🤢
Citera
2021-04-14, 06:52
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Kolla in terese Lindgrens senaste video på youtube-
Otippat att Anna talar om sig själv i en hälsningsvideo till en annan människa 😅😅
Citera
2021-04-14, 08:42
Medlem
Anna går upp tidigt för att ”starta en dag för mig. med mig!”
Vad menar hon ens?
Citera
2021-04-14, 08:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Anna går upp tidigt för att ”starta en dag för mig. med mig!”
Vad menar hon ens?
Hon blir bara mer och mer virrig i huvudet. Hon antar att alla ska fatta vad hon menar, men ingen gör det.
Citera
2021-04-14, 09:08
Medlem
anna är ju så mystisk, poetisk, snäll, god...allt enligt henne själv!

gomorron på er...förresten kan man ju ställa om tiden på sin telefon så inte säkert klockan är 05.35 😂

https://postimg.cc/sQsW7h7t
Citera
2021-04-14, 09:32
Medlem
TookAnna håller på att bädda med sina nya tiggda sängkläder Bilder kommer nog snart
Citera
2021-04-14, 09:50
Medlem
Nu räcker det!
Jag bojkottar deras kaffe om det dyker upp en gratis bryggare hemma hos Anna med familj.
Har i alla fall meddelat DEM.
http://www.bilddump.se/bilder/202104....42.116.22.jpg
Citera
2021-04-14, 09:52
Medlem
Svar kom omgående.
Undrar om de läser Flashbacktråden?

Hej Placebo,

Tack för ditt meddelande. Konsumentkontakt kommer att hantera ditt ärende och vi kommer att återkomma till dig inom två vardagar.
I händelse av ett klagomål, vänligen spara produkten och andra bevis som är relaterade i ärendet tills vår konsumentkontakt återkommer till dig.

Med vänlig hälsning,
Nestlé Konsumentkontakt
Citera
2021-04-14, 10:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placebo-Sapiens
Svar kom omgående.
Undrar om de läser Flashbacktråden?

Hej Placebo,

Tack för ditt meddelande. Konsumentkontakt kommer att hantera ditt ärende och vi kommer att återkomma till dig inom två vardagar.
I händelse av ett klagomål, vänligen spara produkten och andra bevis som är relaterade i ärendet tills vår konsumentkontakt återkommer till dig.

Med vänlig hälsning,
Nestlé Konsumentkontakt

Det är ett automeddelande men det är ju bra om de försöker kolla upp det hela under veckan.
Citera
2021-04-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnna håller på att bädda med sina nya tiggda sängkläder Bilder kommer nog snart
Ni som inte är blockerad av frun, får mer än gärna visa bilder för oss andra. Nyfiken på dessa lyx lyx lyx sängkläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in