2020-11-17, 18:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
stora feta hjärta[/b] och sin enooorma ödmjuka (ego).
Djävligt mycket jag, jag, jag och att hon gör uppoffringar för familjen typ.
Hon kan nog lägga till några fler bokstäver utöver ABC och alla de andra.
Det "stora feta hjärtat" kan vara HCM, hypertrofisk kardiomyopati, en sjukdom som gör hjärtmuskeln tjockare. Man kan bli andfådd av det och få ont i bröstet.
Citera
2020-11-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
🤩
Åh! Nu är det bara 10 tänder kvar i underkäken av de 14 hon lät sätta dit. De faller som dominobrickor nu.

Var det inte nån som påstod idag att hon satt fast den som saknades nyligen?

Nu tror jag du tänker lite fel 😑 Anna har själv sagt hon har 28 kronor och för mig är det helt uppenbart att de övriga arton tänderna sitter i överkäken...
Citera
2020-11-17, 18:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Nu tror jag du tänker lite fel 😑 Anna har själv sagt hon har 28 kronor och för mig är det helt uppenbart att de övriga arton tänderna sitter i överkäken...
Hon sa ju i intervjun efter BL att hon hade 28 och skulle sätta in 2 till så det måste vara 20 stycken i överkäken. Inte konstigt att de tar plats.

Har du själv alla tänder i överkäken?
Citera
2020-11-17, 19:32
Medlem
TPLs avatar
Undrar om hon slängde alla de där för stora kläderna?
Vänta 3 år, de kan komma till användning.

#villhadrömgarderoben #NU 😂

Från Bloggbevakning augusti 2017:
"Med tanke på hur många som går upp i vikt efter Biggest Loser så borde kanske Boken sätta sig på sina kliande fingrar innan hon gör sig av med alla sina större kläder.
Jag förstår att det är frestande men ge det en vecka eller två utan tävlingsträning och lågkaloriediet innan du tömmer garderoben helt.."

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...05-50-49-1.png
Citera
2020-11-17, 20:06
Medlem
Nu är antalet följare nere på 56.8K - tills häromdagen var det 56.9K.
Citera
2020-11-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon kanske varit i farten och blockat , hon ligger säkert på första plats när det gäller att blocka följare.
Citera
2020-11-17, 20:52
Medlem
cece123s avatar
På instagraminfotexten skriver Anna
Citat:
Winner of Biggest loser VIP 2017 För Samarbeten sänd mail.
Vem skulle vilja använda sig av Anna i bantningssammanhang eller ens träningssammanhang, då Anna har visat sig så lat att hon gått upp igen.

Allt som kräver något av Anna, blir för jobbigt och då ger hon upp.
Rätt vanligt med människor som blir överviktiga. Rör sig för lite och äter för mycket eller fel.
Sure, ämnesomsättningen kan vara orättvist olika för folk,men har man en sämre ämnesomsättning får man dessvärre kämpa mer och det är inte Annas grej.

Jämför Anna med My som kämpar på.
Anna kämpar mest att ta kort på all mat hon äter, kämpar med att hålla fjärrkontrollen framför tvn i sängen, kämpar med att sitta bekvämt i soffan framför en tänd brasa. Ja, Anna kämpar ju.. I sitt Universum.
Citera
2020-11-17, 21:43
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Det förvånar mig inte men Anna kanske har tillsatt någon annan typ av peppar så att hon kan personifiera maträtten.

Chili explosion?
Citera
2020-11-17, 22:23
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Fantastiskt att känna behov av ett låååångt utlägg som svar på frågan hur hon ställer sig till vaccin om det krävs för resa till Spanien. Kontentan är tydligen bara att det tar hon inte ställning till förrän det eventuellt är dags att åka dit vilket inte det finns planer på närmsta tiden, men det krävs rejält med ordbajseri och en del illa dold passiv aggressivitet.
Märkligt att hon ens tror att hon behöver vaccin eftersom hon (enligt henne) haft corona. Då har hon ju redan antikroppar.
Jag säger som jag sa direkt efter hon påstod att hon var positiv, hon hade aldrig corona.
Citera
2020-11-17, 23:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja och neråt lär det gå. Tror Anna känner paniken över att tappa följare och letar febrilt efter hur hon ska stoppa blödningen.
Citera
2020-11-17, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Märkligt att hon ens tror att hon behöver vaccin eftersom hon (enligt henne) haft corona. Då har hon ju redan antikroppar.
Jag säger som jag sa direkt efter hon påstod att hon var positiv, hon hade aldrig corona.
Dels utvecklar långt ifrån alla som haft covid 19 antikroppar, och dels beräknas de ge ett ej 100%igt skydd och inte heller hur länge som helst.
Men Anna sa idag att vaccin i nuläget inte var aktuellt för henne.
Citera
2020-11-18, 00:33
Medlem
Topgun855s avatar
Orkar inte mer ger upp!
Tack för denna tid men Annas liv är destruktivt.

Maler på om gamla framgångar.
Tv4 är hennes kanal.
BLV VIP Winner. Programmet nerlagt.
ALL matlagning på ala Anna-Panna.

Överlägsen är hon😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in