2021-07-24, 08:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Varför säger Du så? jag tycker synd om henne, ni är ju värre än hyenor på jakt.
Någon måste få upp ögonen för hennes potential, oaktat i egen show eller tillsammans med C Läckberg.
Hon är helt klart underskattat som artist, vem minns inte hennes ABC och Tommy tycker om mig.

Tommy tycker om mig. Var det inte Carola som sjöng den, eller är jag ute å åker el sparkcykel nu?
Citera
2021-07-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Tommy tycker om mig. Var det inte Carola som sjöng den, eller är jag ute å åker el sparkcykel nu?
Det var Carola som sjöng Tommy tycker om mig
Citera
2021-07-24, 09:11
Medlem
Citat:
Du har helt rätt. Färdtjänsten har inte insett att om man ska trolla med lite trovärdighet måste man ha koll på såna enkla fakta.
Citera
2021-07-24, 09:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det var Carola som sjöng Tommy tycker om mig

Jo jag tänkte väl det. Märkligt att Fardtjansten sagt i inlägg att hen är vän med Anna Book å har insyn i familjen å så vet hen inte ens vad Anna sjunger eller inte sjöng.
Citera
2021-07-24, 09:21
Medlem
En tydlig hangup på PW finns och igår kom två exempel på en gång. Dels uttalet (här i skrift men hon säger det i sina lives) av ordet sluta. Typ ”men seluta!” med fascination liksom. Och dels användandet av ”livets” ditten och datten som P W gjort en del på sistone (även hennes polare SW bl a). Båda har Anna börjat med nyligen med efter att det blivit vanligare hos PW.
https://postimg.cc/gallery/YjCsvVL

Pizza mitt i natten förresten (givetvis a la Anna, hon gör ingenting helt vanligt) efter en rejäl dessert är verkligen vad små sparvar äter.
Citera
2021-07-24, 10:15
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Förutom när hon tittar sig i spegeln, men där kanske det är en god fé istället.

Dessa ständiga upprepningar "Jag är en god människa som bara vill ändra väl", " jag skulle aldrig säga något elakt om någon".
I nästa sekund blir ögonen svarta(eller mixed coulors som ändrar färg beroende på vilken färg hon har på tröjan som hon brukar säga 🙄😁 ) och hon väser "fuck alltså, motherfuckers, jävla idiot!"
Senast redigerad av Tuttlutt 2021-07-24 kl. 10:17.
Citera
2021-07-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
🤣🤣🤣 det va min tanke direkt idag när jag såg att My spelade minigolf, att undra hur lång tid det tar innan primadonnan tar med familjen på detsamma!!!

Givetvis. Och My har hamnat på svarts listan av oklart skäl…
Citera
2021-07-24, 11:12
Medlem
Om ni också vill göra pizza a la Anna.
https://postimg.cc/gallery/Pdgp7XY
Citera
2021-07-24, 11:23
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om ni också vill göra pizza a la Anna.
https://postimg.cc/gallery/Pdgp7XY

Och i sann Anna-stil har hon varit och tiggt tillbehör hos lokala pizzerian 🙄
Citera
2021-07-24, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Anna skrev dessutom att det är den ena av Vanessas arbetsplatser. Anna och Roberto gick dit och åt dessert och tiggde med sig ingredienser till pizzan medan deras dotter jobbade.
Citera
2021-07-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Behöver inte vara tiggeri, sådär gör en del pizzerior (en del ställen säljer även ”gör din egen pizza hemma-kit”) och i synnerhet sent på kvällen om de t ex har mycket av vissa saker förberedda.
Citera
2021-07-24, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Behöver inte vara tiggeri, sådär gör en del pizzerior (en del ställen säljer även ”gör din egen pizza hemma-kit”) och i synnerhet sent på kvällen om de t ex har mycket av vissa saker förberedda.

Fast nu är det Anna vi talar om
Vem har socker i en pizza deg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in