2021-03-18, 17:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
*
Ja även jag tror att både Anna och fler i familjen har konto här. Oavsett vem man är och är medveten om att det skrivs om en så håller en koll. Anna synnerligen. Det är nog ett av hennes stora dilemman. Hon/de kan inte låta bli att läsa och svara i lives/instainlägg. Det är tragiskt på så många plan. Dels att hon får löpa gatlopp oavsett vad hon gör och dels att hennes agerande bjuder på det. Anna behöver en mediacouch om hon vill fortsätta vistas i sociala medier utan att behöva ta skit för allt hon säger/läggerut.
Måste ju vara väldigt... udda känsla att veta att han har fler följare här än på hennes Insta. Samtidig som hon inte kan göra någonting åt vad vi skriver. Jag minns att hon för en tid sedan beklagade sig över att hon gjorde si fick hon skit för det gjorde hon så fick hon skit för det. Minns inte vad det var, mer än att det var en bagatell.

Samtidigt var det inte den bagatellen som någon skulle brytt sig om. Det var ett typiskt Anna-beteende att flytta fokus. Anna kan sitta och säga att hon inte äter smörgåsar samtidigt som hon äter en smörgås. Det får oss här att vrida oss av skratt. Medan ett tiotal i väninnekören blundar för faktum och säger "stå på dig". För dem är det viktigast att få bli bekräftad av en barndomsidol, de tror de ser upp till.

Annas liv är snedtänkt i grunden. Golvet lutar. Åren går. Allt hon äger och har är sin familj. Och ett hus ingen av dem är rustad att hantera. Därför lutar även det golvet lite mer för varje år. Det uppstår små bränder som måste släckas. Om det uppstår små bränder som måste släckas är det ett bevis på ett misstag. I Annas universum finns inga misstag. Allt måste täckas över och skenet upprätthållas.

Den så kallade artistkarriären tog slut för 25 år sedan. Nu är det trams på tv en gång om året. Den typen av trams där man oftast måste ha en viss fysik. Samt att man måste ha ett visst sinne för att vara trevlig även bakom kamerorna. Det är ju inte heller så att det slutar komma fram nya kändisar bara för att Anna lagt av. Konkurrensen är tuff. Det finns därför enormt många fd kändisar som sadlat om och skaffat sig en annan typ av liv, långt ifrån rampljuset. För de som vill stanna kvar i rampljuset finns bara en väg att gå. Släpp nytt material. Du är aldrig större än din senaste singel, som någon sa.

Roberto verkar nöjd med att försörja en familj och bo i ett hus. Han har nått sitt mål och verkar njuta av livet. Tror inte han bryr sig så mycket om Annas artisteri faktiskt. Han låter henne hållas. Han har ingen insta där han lägger upp bilder när han övningskör med dottern. Anna klarar nog inte av att vara handledare, men ska ändå följa med när dottern övningskör för att lägga upp bilder på sitt konto. Snedtänkt var ordet. Jag har en gnagande känsla av att något snart kommer mynna ut i en rejäl katastrof. Det går inte att täcka över brister hela tiden. Förr eller senare måste felen åtgärdas. Vem vet, kåken kanske brinner ner till grunden strax efter att de sålt den till Ebba Busch?
Citera
2021-03-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jag sörjer. Vem ska nu spela in hennes underbara live:s?
Jag sörjer också. Detta är ju snudd på katastrof för oss Tunnan-fans 🥲
Citera
2021-03-18, 18:01
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/v9TxLSS

1 människa 😁
Det hade nog varit en god idé att gått klart grundskolan ändå 😉
Citera
2021-03-18, 18:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag sörjer också. Detta är ju snudd på katastrof för oss Tunnan-fans 🥲
Ja hur ska vi nu klara oss?
Citera
2021-03-18, 18:11
Medlem
AnnaTook vart arg på mig förra veckan när hon livade och jag såg hur hon började idissla sina kameltänder och hur fiskögonen glödde!! Hmmm ska jag blocka eller inte, tänkte hon! Det vart det magiska blockeliblock fingret. Det är ju klart att TookAnna måste ta på sig offerkoftan ett tag nu. Det är hennes tur nu för kompisen My har fått alldeles för mycket tid
Citera
2021-03-18, 18:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
1 människa 😁
Det hade nog varit en god idé att gått klart grundskolan ändå 😉
Roberto har ju sett så sorglös och glad ut senaste tiden. Har han äntligen kommit ut ur garderoben nu?
Citera
2021-03-18, 18:18
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Måste ju vara väldigt... udda känsla att veta att han har fler följare här än på hennes Insta. Samtidig som hon inte kan göra någonting åt vad vi skriver. Jag minns att hon för en tid sedan beklagade sig över att hon gjorde si fick hon skit för det gjorde hon så fick hon skit för det. Minns inte vad det var, mer än att det var en bagatell.

Samtidigt var det inte den bagatellen som någon skulle brytt sig om. Det var ett typiskt Anna-beteende att flytta fokus. Anna kan sitta och säga att hon inte äter smörgåsar samtidigt som hon äter en smörgås. Det får oss här att vrida oss av skratt. Medan ett tiotal i väninnekören blundar för faktum och säger "stå på dig". För dem är det viktigast att få bli bekräftad av en barndomsidol, de tror de ser upp till.

Annas liv är snedtänkt i grunden. Golvet lutar. Åren går. Allt hon äger och har är sin familj. Och ett hus ingen av dem är rustad att hantera. Därför lutar även det golvet lite mer för varje år. Det uppstår små bränder som måste släckas. Om det uppstår små bränder som måste släckas är det ett bevis på ett misstag. I Annas universum finns inga misstag. Allt måste täckas över och skenet upprätthållas.

Den så kallade artistkarriären tog slut för 25 år sedan. Nu är det trams på tv en gång om året. Den typen av trams där man oftast måste ha en viss fysik. Samt att man måste ha ett visst sinne för att vara trevlig även bakom kamerorna. Det är ju inte heller så att det slutar komma fram nya kändisar bara för att Anna lagt av. Konkurrensen är tuff. Det finns därför enormt många fd kändisar som sadlat om och skaffat sig en annan typ av liv, långt ifrån rampljuset. För de som vill stanna kvar i rampljuset finns bara en väg att gå. Släpp nytt material. Du är aldrig större än din senaste singel, som någon sa.

Roberto verkar nöjd med att försörja en familj och bo i ett hus. Han har nått sitt mål och verkar njuta av livet. Tror inte han bryr sig så mycket om Annas artisteri faktiskt. Han låter henne hållas. Han har ingen insta där han lägger upp bilder när han övningskör med dottern. Anna klarar nog inte av att vara handledare, men ska ändå följa med när dottern övningskör för att lägga upp bilder på sitt konto. Snedtänkt var ordet. Jag har en gnagande känsla av att något snart kommer mynna ut i en rejäl katastrof. Det går inte att täcka över brister hela tiden. Förr eller senare måste felen åtgärdas. Vem vet, kåken kanske brinner ner till grunden strax efter att de sålt den till Ebba Busch?

Dysfunktionella familjer har en tendens att släta över märkliga beteenden - det blir till slut ett normaltillstånd där man sluter sig mer och mer samman. Ju mer skit man får desto starkare blir banden mellan problemfyllda vuxna och barn som pga diverse kriminalitet bor hemma, för att de inte kan få jobb eller bostad på egen hand och en Mamma som åtm via sociala medier tycks uppmuntra det. Och så en pappa som inte verkar ha så mycket koll men jobbar järnet för att hålla allt ekonomiskt flytande så länge han orkar.
Citera
2021-03-18, 18:38
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
AnnaTook vart arg på mig förra veckan när hon livade och jag såg hur hon började idissla sina kameltänder och hur fiskögonen glödde!! Hmmm ska jag blocka eller inte, tänkte hon! Det vart det magiska blockeliblock fingret. Det är ju klart att TookAnna måste ta på sig offerkoftan ett tag nu. Det är hennes tur nu för kompisen My har fått alldeles för mycket tid

Vad skrev du för att råka ut för detta? 😁
Citera
2021-03-18, 18:44
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kära damer i publiken! Anna visar ju gladeligen upp sitt liv för oss. Här är vad jag förstått att hon uppskattar mest och vill dela med sig av.

Städa
Laga mat
Fika
Träffa vänner
Titta på Tv
Spanien

Man kan ju inte gilla allt. Det förstår jag med. Men ett par saker förbryllar mig. Till exempel sex. Jag har råkat på ett par damer i bekantskapskretsen som påminner en hel del om Anna till sättet. De är lite gränslösa och egenkära och tycker de bara bjuder på sig själva. Men det blir mycket sexsnack. De skäms inte för att diskutera dildos vid middagsbordet om man säger så. För det är så "naturligt". För dem kanske. Anna pratar aldrig om sex. Någon enstaka gång har hon hintat om att hon "myst" med maken (vilket oftast betyder att man just bara har myst...). Men aldrig några vulgära detaljer som man kunde förvänta sig. Något jag i och för sig är glad över, men ändå. Har hon något sexliv alls?

Kläder. Nästan alla kvinnor jag känner älskar kläder i varierande grad. Och har de handlat kläder är det något de vill ses i och få uppskattning för. När visade Anna upp ett plagg senast? (Då menar jag inte sponsrade white-trash overaller). Hennes Insta är ju proppfullt av bilder på hennes ansikte. Men man anar ju ändå att hon har olika kläder på sig. Det finns ju även fina kläder som sitter klädsamt även på runda kvinnor och hon är ju stolt över sin kropp, säger hon. Så var är alla kläder?

Gör Anna något utan en baktanke? Det verkar som hennes liv numera handlar om hennes alter ego på Insta. Skulle hon kunna utföra ett uppdrag eller träffa en vän utan att publicera 244 bilder på Insta om detta? För mig händer det ofta att jag ser en film, läser en bok eller pratar med någon i telefon utan att jag måste meddela min omvärld om detta. Då menar jag, även om jag hade varit känd. Jag sitter inte och recenserar tv-serier på Facebook heller. Inte heller skriver jag där om jag ätit lunch med en kollega. Men visst, någon gång har jag kanske lagt upp en bild på en lyckad måltid eller så.
Inte en chans att hon har något sexliv. Inte nu längre. Hon har på sin höjd blivit påsatt fem gånger sen hon sist blev gravid, och det har nog Roberto fått tjata sig till.

Hon är som Svullo sjöng, för fet för ett fuck och det sätter såklart käppar i hjulet för att få till det. Hon är heller inte tillräckligt attraktiv för ett normalt sexliv.

Möjligtvis låter hon Roberto "massera" henne nån gång men om, jag säger om, hon ens kan få orgasm så tror jag hon fantiserar om sig själv under tiden medan Roberto, med hjälp av porr, får runka av sig själv efteråt om han har behov av en tömning.
Citera
2021-03-18, 19:13
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Rädda oss nu Boopidoo!
Steg 1: fixa en fejk-mail
Steg 2: registrera ett konto på youtube med den mailadressen
Sedan är det bara att börja spela in när hon har lives. Jag brukar också aktivera ”stör ej” så inga notiser syns. Glhf 😄
De två första är a piece of cake... men hur spelar jag in. Behöver jag ladda ner ngt??
Citera
2021-03-18, 19:23
Medlem
nytt o deppigt på instagram

https://postimg.cc/zVgYxYDk
Citera
2021-03-18, 19:55
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt o deppigt på instagram

https://postimg.cc/zVgYxYDk

Vilken jäkla tur att hon i alla fall orkade illustrera inlägget med ett übersliskigt filtrerat foto där hon ”sorgset blickar mot framtiden”
Uäck 🤢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in