2021-02-22, 09:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hjälp! Nu dök fotot upp i mitt huvud där de håller på med trädäcket ute o hon har rumpan mot kameran o byxorna skär in mellan skinkorna! Undrar om hon kommer diskutera mello i helgen då PW är programledare...vad hände med cooktogheter?

Du menar den här snutten?
https://www.instagram.com/tv/CBINStH..._web_copy_link
Anna har så platt rumpa att det finns ingenting att skära in i...bara en bred och platt rumpa.

Cooktogether ligger nere i minst 3 veckor, för att Anna ska "jobba".
Man ser ju i filmen från IG att Anna är så lat att hon blir helt utslagen av att dutta på färg på träändarna. Hela tiden springer hon och ska kolla om någon skrivit hej på mobilen och pratar babyspråk.Robetto förmanar att hon ska måla. Anna är bara pinsam.

Kort sagt Anna är en sådan förälder man pratade om som elev i skolan som "körd" förälder.
Inte konstigt att Annas alla tre barn blev mobbade i skolan.
Anna ser ingen korrelation att alla tre barnen mobbats och henne själv.. Nej, nej.

Anna tröstäter nu för fulla muggar då Pernilla fått den stora äran att leda Mello. Bittert värre.
Anna anser sig säkert jämbördig med PW för de båda har ju faktiskt inte vunnit Mello.
Citera
2021-02-22, 10:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
nytt på story, givetvis tackar Tusse Anna

https://postimg.cc/gallery/25Z3Pgz
Det där är Annas claim to fame. Tänk innan vi hade hashtags... då kunde Anna aldrig bli bekräftad annat än genom kindpussar på Disneypremiärer.

Tusse har med all säkerhet aldrig hört talas om Anna Book. Han tackar naturligtvis alla som taggat honom. Men hälsningen till Anna kan hon leva på i måååånader. Jag blev röd som en tomat i ansiktet när hon publicerar tacket offentligt. Han kallar henne Anna Toledano Book och hon titulerar honom Tusse på ett sätt som ska föra tankarna till att de är du och bror med varandra.

Kommer denne Tusse gå hela vägen till Eurovision kommer Anna lägga sig naken i en kartong och buda kartongen till hans loge.
Citera
2021-02-22, 11:41
Medlem
Är det sant att Anna ska släppa en EP ihop med Samir Badran?
Citera
2021-02-22, 12:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Herregud maken till pinsammare människa får man leta efter, hon måste verkligen ta varenda chans hon får att visa att hon minsann blir omnämnd. Som nämnts ovanför mig här så har han säkerligen ingen aning om vem Anna är, men i Annas universum är de nu bästa vänner och hon kommer besöka honom i Tällberg. Bff
Citera
2021-02-22, 12:54
Medlem
Citat:

Någon som vet vad Pok’e sauce är???
Citera
2021-02-22, 12:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Någon som vet vad Pok’e sauce är???

Hon måste mena poké bowl: https://www.ica.se/recept/poke-bowl-720870/
Citera
2021-02-22, 12:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Var har du hört det? Der var i och för sig inte länge sen jag läste att Samir och Viktor ska återförenas. Kanske använder de Anna som en "kul grej"? Skulle inte förvåna mig om de gör en låt som handlar om 80-talet och Anna får hoppa in och sjunga några strofer ur ABC.

Jag tror Anna och Samir blev kompisar det året då Anna blev diskad. De tyckte väl synd om henne och Anna visade hur storsint hon var som hashtaggade dem på Insta. Så som hon alltid hashtaggar alla som vinner en deltävling.

Något år senare var Anna och Samir inlåsta i något spökhus en natt. Tror det var någon webbvideo. Naturligtvis var det mängde av D-kändisar som blev inlåsta, så det var inget exklusivt.

Yttrligare något år senare blev Samir ihop med någon dansös från Lets Dance. De valde att fira en billig semester genom att våldgästa Anna i hennes svärfars lägenhet i Spanien. Av naturliga skäl verkar det som Samir och bruden främst umgicks med Annas barn... Men Anna vågade inte säga något eftersom de ju är mer kändisar än vad hon är. Kanske menar Anna att det är dags att återbetala den skulden nu. Det kanske är Samir hon låst in i atterfallshuset?
Citera
2021-02-22, 13:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det där är Annas claim to fame. Tänk innan vi hade hashtags... då kunde Anna aldrig bli bekräftad annat än genom kindpussar på Disneypremiärer.

Tusse har med all säkerhet aldrig hört talas om Anna Book. Han tackar naturligtvis alla som taggat honom. Men hälsningen till Anna kan hon leva på i måååånader. Jag blev röd som en tomat i ansiktet när hon publicerar tacket offentligt. Han kallar henne Anna Toledano Book och hon titulerar honom Tusse på ett sätt som ska föra tankarna till att de är du och bror med varandra.

Kommer denne Tusse gå hela vägen till Eurovision kommer Anna lägga sig naken i en kartong och buda kartongen till hans loge.

Både Anna och Felicia leker talangscouter och menar att de har öra för talanger och att de "upptäcker" artister först.
Något cringy när Felicia och Anna diskuterar artisten Weekend i en live och Felicia menar på att hon var typ först och upptäcka honom i Sverige... 🙄
Ett drömprogram som Anna skulle döda för att få vara med i är Talang, nu får Anna se sig brädad av en Wahlgren...
Citera
2021-02-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Både Anna och Felicia leker talangscouter och menar att de har öra för talanger och att de "upptäcker" artister först.
Något cringy när Felicia och Anna diskuterar artisten Weekend i en live och Felicia menar på att hon var typ först och upptäcka honom i Sverige... 🙄
Ett drömprogram som Anna skulle döda för att få vara med i är Talang, nu får Anna se sig brädad av en Wahlgren...

Det är så löjligt att se hur hon gratulerar folk som aldrig hört talas om henne. Tusse är 19 år och var artig och skrev tack när hon gratulerade. Då var Anna framme och skrev ett långt inlägg tillbaka hur bra det kommer att gå för Tusse. Hon gratulerade inte Perrelli, hon skulle aldrig gratulera Carola eller Pernilla heller. Hon är fruktansvärt avundsjuk på alla i hennes ålder som lyckats.
Det var löjligt att lyssna på Felicia och Anna när de diskuterade Weekend i liven. Anna sjöng och dansade och man hörde Felicia sjunga i bakgrunden. Anna har gjort det flera gånger senaste tiden, jag tror att hon hoppas att någon som kollar ringer och erbjuder henne och kanske Felicia också jobb. De kan fortsätta drömma.
Citera
2021-02-22, 15:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hon måste mena poké bowl: https://www.ica.se/recept/poke-bowl-720870/

Nä, Anna har utökat sitt lager av konstgjorda
såser. Det finns pokésås på flaska.
Citera
2021-02-22, 15:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Har Samir börjat knarkat? Varför i hela friden skulle han vilja göra det med Anna?
Citera
2021-02-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var har du hört det? Der var i och för sig inte länge sen jag läste att Samir och Viktor ska återförenas. Kanske använder de Anna som en "kul grej"? Skulle inte förvåna mig om de gör en låt som handlar om 80-talet och Anna får hoppa in och sjunga några strofer ur ABC.

Jag tror Anna och Samir blev kompisar det året då Anna blev diskad. De tyckte väl synd om henne och Anna visade hur storsint hon var som hashtaggade dem på Insta. Så som hon alltid hashtaggar alla som vinner en deltävling.

Något år senare var Anna och Samir inlåsta i något spökhus en natt. Tror det var någon webbvideo. Naturligtvis var det mängde av D-kändisar som blev inlåsta, så det var inget exklusivt.

Yttrligare något år senare blev Samir ihop med någon dansös från Lets Dance. De valde att fira en billig semester genom att våldgästa Anna i hennes svärfars lägenhet i Spanien. Av naturliga skäl verkar det som Samir och bruden främst umgicks med Annas barn... Men Anna vågade inte säga något eftersom de ju är mer kändisar än vad hon är. Kanske menar Anna att det är dags att återbetala den skulden nu. Det kanske är Samir hon låst in i atterfallshuset?
Haha, är dom vänner? Jag drog den mest otänkbara duon jag kunde komma på.

Så det kanske kommer en EP alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in