2021-03-18, 14:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
De där vecken vid händerna på sista bilden påminner så mycket om knubbig bebisarm

Jösses, en jättebebis isåfall.
Förstår varför Anna mår dåligt, hon har ju misslyckats totalt med sitt bantande.
Loulou har ju också gått upp, men hon har ju inte kaxat upp sig och gett intrycket som Anna
"nu är jag äntligen smal och kan äta 100 bakelser i timmen, för är man smal går man aldrig upp i vikt, typ bara feta idioter blir feta, men inte Anna Maria Terese Toledano Book, för hon äter ingenting, bara i smyg, för hon är Instagrams smalaste och snyggaste och sexigaste och tacksammaste och generösaste och... " (mest uppblåsta person... Fysiskt och psykiskt.)
Citera
2021-03-18, 14:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Haha nu mår TookBook dålig.
Kan det ha blivit efter session hos My..

Så uppenbart försöker hon sno billiga poäng.

Min tanke var väl att det är dags för operation. Sedan slog det mig att det där onämnbara hon hintar om ibland var väl något som upptäcktes runt jul nyår? Alltså snart fyra månader sedan? Har man hittat något som behöver opereras brukar det gå på två tre månader. Det kan alltså inte handla om något akut. Snarare ett planerat ingrepp hon inte har råd med. Eller?
Citera
2021-03-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Min tanke var väl att det är dags för operation. Sedan slog det mig att det där onämnbara hon hintar om ibland var väl något som upptäcktes runt jul nyår? Alltså snart fyra månader sedan? Har man hittat något som behöver opereras brukar det gå på två tre månader. Det kan alltså inte handla om något akut. Snarare ett planerat ingrepp hon inte har råd med. Eller?

Nej nu under pandemin så är det längre kö till operationerna som är planerad då mycket av personalen jobbar på Covid avdelningar
Citera
2021-03-18, 14:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nej nu under pandemin så är det längre kö till operationerna som är planerad då mycket av personalen jobbar på Covid avdelningar
Förvisso, men en akut operation ska ändå inte behöva ta mer än ett par månader. En bekant upptäckte en tumör i januari och opererades för ett par veckor sedan. Men Odensala kanske hör till Uppsala?
Citera
2021-03-18, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Förvisso, men en akut operation ska ändå inte behöva ta mer än ett par månader. En bekant upptäckte en tumör i januari och opererades för ett par veckor sedan. Men Odensala kanske hör till Uppsala?

Oj nu blev jag osäker fr det ligger väl i Sigtuna kommun och då blir det väl Stockholm tror jag
Samtidigt så då hon är en dramaqueen så är det kanske endast en polyp som ska bort och hon har tolkat det som en gigantisk tumör
Men jag tror att hon ska ta bort livmodern och vad är det att gråta över när hon är över 50år hon ska väl inte ha fler barn?
Citera
2021-03-18, 14:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Oj nu blev jag osäker fr det ligger väl i Sigtuna kommun och då blir det väl Stockholm tror jag
Samtidigt så då hon är en dramaqueen så är det kanske endast en polyp som ska bort och hon har tolkat det som en gigantisk tumör
Men jag tror att hon ska ta bort livmodern och vad är det att gråta över när hon är över 50år hon ska väl inte ha fler barn?
Googlade och det hör till Stockholm. Ja, då är det inget akut heller då. Men hon gråter ju över allt. Jag trodde tidigare att det var typ livmodern hon sa farväl till som hade svikit henne... ha ha. Hur sjuk är hon inte då?
Citera
2021-03-18, 14:48
Medlem
Loquitas avatar
Måste tyvärr meddela att jag också fallit offer för Annas blockfinger. Tyckte det var lite väl länge sedan jag fick några notiser och gick in på hennes insta för att kolla läget, och se på fan, jag är blockad.. 😢
Någon annan som känner sig manad att spela in hennes lives?
Citera
2021-03-18, 15:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Måste tyvärr meddela att jag också fallit offer för Annas blockfinger. Tyckte det var lite väl länge sedan jag fick några notiser och gick in på hennes insta för att kolla läget, och se på fan, jag är blockad.. 😢
Åh så nöjd hon måste vara nu.
(Även Tjuven har rensat bland sina följare).
Om du visar mig hur jag ska göra anmäler jag mig direkt.
Citera
2021-03-18, 15:36
Medlem
Citat:

Ja planerad vård som inte var livshotande som byte av höftled tex sköts upp uppenbarligen är hon inte döende
Citera
2021-03-18, 15:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Eller så är det en smärtsam Hallux vallgus som Anna måste operera bort.
Inget man skryter om på IG, inte ens Anna skulle göra det, är jag säker på..
Eller så är det en fistel i aschlet..
Citera
2021-03-18, 16:38
Medlem
cece123s avatar
Annas fans alternerar mellan att klapppa miffot Regina Lund på huvudet och Anna Books huvud.
De samlade in pengar till Reginas hyresskuld och jublar friskt över varje korkad sak Regina gör.
Nu har ju Anna sin make som buffert, Regina har ingen, trots erbjudande från ensamma särlingar.
Om Anna får kris med ekonomin får hon väl be folk skänka henne pengar.
Regina är liksom Anna sjukligt besatt i selfies, skillnaden är dock att Regina inte filtrerat ned sig till en ålder på 14.
Citera
2021-03-18, 16:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jag sörjer. Vem ska nu spela in hennes underbara live:s?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in