2020-11-15, 20:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför duschar de alltid tillsammans? Kommer hon inte åt att tvätta sig överallt?
Rena kläder efter är väl en självklarhet, vem sätter på sig samma kläder igen?
Deospray och parfym efter dusch... Va fan, hon sitter ju bara och degar framför TV:n eller äter chokladbollar och wienerbröd. Luktar hon illa?
Hon kanske har klimakterierubbningar som gör att hon luktar lite märkligt.
Citera
2020-11-15, 20:46
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var värre.
Varför säger man inte servFlera” när det är mer än en servett?
Vad heter den mest onyktra klockan ? LonGINes!
.... och ytterligare ett antal lika ointelligenta skämt.

Hoppas och håller tummarna för att Loquita spelat in.

Jag orkade bara lyssna ett tag men jag tyckte att hon sluddrade

Min telefon fuckade upp och sparade inte liven så tyvärr.. 😔
Ditt och Julianes inlägg beskriver ju ganska bra vad som hände ☺️

Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Kollade lite på liven. Anna såg ovanligt trött, plufsig och sliten ut. Som sagt lucka av tappad tand i nederkäken. Det ser ju för jävla fattigt ut. Hon ser ut som en pundare. Roberto tittade in och framstod som likaefterbliven som vanligt. Sitter och rapar egenpåhittade ordvitsar och lyssnar på sina order. Anna sitter och suger in honom med blicken, kåt som fan. Jag tror faktiskt att hon är bra mycket mer sugen på och kär i honom än vad han är i/på henne. Hon klänger ju ständigt på den arme karln. Ja han ser bra ut men är ju helt tom i bollen.
Citera
2020-11-15, 20:47
Medlem
Att hon svettas efter att ha ätit ett wienerbröd låter som om hennes blodsocker stigit rejält efter den sockerbomben. Jag har diabetes och svettas alltid om jag äter fel vilket händer ytterst sällan. Hon kan ju svettas pga att hon stoppat i sej för mycket också med tanke på hennes GBP-operation.
Citera
2020-11-15, 20:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Att hon svettas efter att ha ätit ett wienerbröd låter som om hennes blodsocker stigit rejält efter den sockerbomben. Jag har diabetes och svettas alltid om jag äter fel vilket händer ytterst sällan. Hon kan ju svettas pga att hon stoppat i sej för mycket också med tanke på hennes GBP-operation.
Med Anna-logik duschar man och häller på sig parfym hellre än lägger om kosten. Hellre diabetes och hjärtkärlsjukdomar än att dra ner på allt gofika. Lyx, lyx, lyx.
När åt hon grönsaker senast?
Citera
2020-11-15, 21:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Fantastisk minimalism.
Hon kan verkligen sätta ord på en totalt innehållslös vardag.
Vad är det för fix på tomten undrar man ju genast?

"Efter en härlig dag ute på tomten med fix, samt tvätt och städning inne i huset 🥰 Var det nu väldigt skönt med en varm dusch tillsammans med min man❤️🚿 🧼 har tvätta håret, skrubbat hela kroppen och ansiktet, smort in hela kroppen och ansiktet, satt på deospray, parfym och rena mjuka sköna kläder."
=
Tog ett kort på ett träd, slängde ett tuggummipapper, tvättade en hårsnodd och duschade.
Citera
2020-11-15, 21:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Hon har ju käkat diabetesmedicin, som man iof kan äta för sin PCOS. Men Anna kanske bara är en fet person med diabetes, men vill inte erkänna det.
Utan kör med sitt PCOS kort.
Citera
2020-11-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon har ju käkat diabetesmedicin, som man iof kan äta för sin PCOS. Men Anna kanske bara är en fet person med diabetes, men vill inte erkänna det.
Utan kör med sitt PCOS kort.

Diabetesmedicin i all ära men Metformin som jag läste att hon åt pga sin PCOS är ingen mirakelmedicin. Man måste sköta sin kost och motion också.
Citera
2020-11-15, 21:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
I Annas universum är det genialisk ingenjörskonst att plotta in garderober i ett datorprogram på Ikea (eller hemma).
När de ändå var på Ikea hade de lätt kunnat se uppbyggda garderober med skjutdörrar och sett hur mycket plats skenorna behöver. I stället valde de att äta lunch. Anna hade ju redan tänkt ut allt...

Måste vara så, för alla andra som köper garderobsinredning på ikea köper man det som passar garaderoben och en själv bäst. Att få det til något unikt och just martens och jonas enskida behov är bara larvigt, så jävla unik är inte inredningen i ikea garderoberna
Citera
2020-11-15, 22:08
Medlem
Citat:
Varför duschar de alltid tillsammans? Kommer hon inte åt att tvätta sig överallt?
Rena kläder efter är väl en självklarhet, vem sätter på sig samma kläder igen?
Deospray och parfym efter dusch... Va fan, hon sitter ju bara och degar framför TV:n eller äter chokladbollar och wienerbröd. Luktar hon illa?

Appråpå deospray, hon sa i någon live att hon inte svettas, men att hon använder deospray iallafall..

Angående dubbelduschandet med hennes fantastiske make, så är det nog tyvärr så att hon inte når att komma åt att tvätta sig under och mellan valkar och hålor.. kan tänka mig att det efteråt behövs babypuder på sina ställen, för att undvika skavsår.
Citera
2020-11-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Apropå Fredrik Federleys tåtrampande hände det under ett shotstafett.
Och Anna välte ut all sprit.. För alla andra.
Hon var minsann både nykter och vann stafetten. Anna är bäst.. Ingen protest..
Hon jobbade också fastän hon hade brytna tår.. Dörefter tog hon lugnt i xx antal månader.
https://www.gp.se/nyheter/sverige/an...20-3-1.1075552
På den tiden var Anna kompis med Lili och Sussie, Sandra Dahlberg och Velvet..

Hon informerar också om sin fetma operation som hon betalde själv

Jahapp drygt 15 år senare, kan man väl anta att det är liiite osäkert om Anna verkligen tycker att det var värt varenda krona.
Och tjockisskämt riskerar Anna fortfarande att utsättas för då hon inte lyckas hålla vikten.

Anna påstår att hon inte är Dum..
Jorå, det visar hon tydligt i detta svar..

Hon vet inte riktigt varför, men gillar Reinfeldt, därför röstade hon på honom, fastän hon i själ och hjärta är socialdemokrat

Anna behandlar riksdagsvalet som Idol lol.
Citera
2020-11-15, 22:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Inte vilka chokladbollar som helst heller utan givetvis chokladbollar a la Anna. Hon gör alltid allt på sitt egna sätt och ändrar och modifierar recept. Som t ex tar både ljus och mörk choklad i stället för bara det ena. Och hon lägger till och tar extra allt! Ja hon skriver det själv ...
Men det är toppen. Att hon hittat något att göra menar jag. Det uppmuntrar vi. De är säkert jättegoda. Men det känns som Anna skiter i vikten helt och hållet nu. Undrar hur länge Roberto pallar med?
Citera
2020-11-15, 22:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Diabetesmedicin i all ära men Metformin som jag läste att hon åt pga sin PCOS är ingen mirakelmedicin. Man måste sköta sin kost och motion också.
Hahaha, hon kommer aldrig att erkänna att hon fått det rådet. 😂
I somras hade hon perfekta värden vid hälsokontrollen. Bara en tillfällig svacka med svettningarna idag, efter trädgårdsarbetet.

Annas PCOS är inte av normalgraden. Alla hennes åkommor är unika. Ingen i världen har fått så många tår krossade. Men Anna är tålig, hon tejpar ihop tårna, tar 1 Alvedon, byter till sandaler och går 50 vändor upp och nerför Marbellas brantaste backar. 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in