2021-03-07, 21:33
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon betalade sin gastric bypass själv eftrsom hon inte ville vänta i vårdkö. Hon betalade även Felicias i samma veva. Detta var 2007 om jag inte minns fel

Så två misslyckade GBP i den familjen.
Hur vanligt är det att man går upp vikten igen så pass snabbt?
Citera
2021-03-07, 21:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/vDc6mNT

Dra på trissor! En boook hemma hos Tooook!!! Det måste vara som att vifta med vitlök framför en vampyr när man lägger fram en bok på Annas bord. Vems kan den vara?

Det är rätt sinnes när man skriver att man klarat av dagens BÄSTA möte istället för dagens ENDA möte. Nu är det visserligen söndag, så hon kan ha följt en gudstjänst online och dammat av konfirmationsbibeln? Men jag är skeptisk.

Eftersom det är söndag så är det inga företag som har samarbetsmöten. Med andra ord har hon chattat med en kompis och vill framstå som Fröken Märkvärdig igen. Det firar hon med stabbig pasta innan hon tar bilen till solariet. Det kan man ju göra om man vill. Eftersom Anna är Anna tar jag för givet att hon tiggt till sig gratis soltid mot reklam. Det är väl hennes största samarbete just nu. Och precis som på restaurang Valvet hade nog inte Solarieägaren räknat med att hela familjen ska sola gratis varannan dag. Snart kommer vi få läsa om ett nytt mycket bättre solarium.

Det är söndag. Det är okej. Man behöver inte leka att man är upptagen med viktiga affärer eller träffa den och den som är en hemlighet. Slappna av för fan.
Citera
2021-03-07, 21:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jävla bra rabatt hon måste fått. Mina bröst bara skulle kostat 75-100 000 beroende på typ av ingrepp. Min bukplastik som var BARA hud, ingen fettsugning eller sydda magmuskler gick på 80.000. Fettsugning enbart brukar ligga på hälften
Eftersom hon visade upp sig i TV, fick hon säkert en rejäl rabatt
https://postimg.cc/q6qfjRX0
Citera
2021-03-07, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Så två misslyckade GBP i den familjen.
Hur vanligt är det att man går upp vikten igen så pass snabbt?
Det är ungefär 30 procent som går upp allt och lite till, 30 procent går ner men inte till normalvikt och resterande går ner mer än hälften av sin övervikt och stannar där (alltså det innebär inte att alla når normalvikt men ändå ganska många,) de som går upp går upp fort och oftast innan det gått tre år från operation. Så hon har ju hunnit med gott o väl upp o ner några gånger sedan 2007
Citera
2021-03-07, 22:11
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom hon visade upp sig i TV, fick hon säkert en rejäl rabatt
https://postimg.cc/q6qfjRX0

Just det..hon visade ju sin operation på tv, blev väl viss spons där. Hu...skulle jag aldrig gjort, fy fan vad jag mådde efter
Citera
2021-03-08, 00:19
Medlem
Kan nån som inte är blockad av primadonnan se om hon kommenterat nått på Mys senaste bild?!
Jag följer My men kan inte se nått från Anna eftersom jag är blockad.
Citera
2021-03-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Kan nån som inte är blockad av primadonnan se om hon kommenterat nått på Mys senaste bild?!
Jag följer My men kan inte se nått från Anna eftersom jag är blockad.

Nix! Ingen kommentar alls på Mytomanens insta.
Citera
2021-03-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nix! Ingen kommentar alls på Mytomanens insta.

Ok Tack! Tänka sig om det är My som ligger bakom Annas senaste ”mystiska älska sig själv göra slut med kompis” meddelanden!
Citera
2021-03-08, 01:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Beloppet syftar på den tidigare GBP-operationen, ej gäddhäng m.m.

Ja, just ser det nu, Anna betalade ju sin gps operation på Sophiahemmet själv, då hon inte orkade vänta (enligt Anna själv)

Armplastik kostar väl en 35-55 000 kr, osäker om armplastik räknar per arm, det här var ju över 10 år sedan på det.
fettsugning mellan 10- 45 000, bröstlyft plus förstoring 68-75 000 kr
Är dock säker på att Anna gick med på att förnedra sig mot utbyte av betalning.
Hon gjorde det inte gratis.
Senast redigerad av cece123 2021-03-08 kl. 01:50.
Citera
2021-03-08, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ok Tack! Tänka sig om det är My som ligger bakom Annas senaste ”mystiska älska sig själv göra slut med kompis” meddelanden!
Haha nää kommentarer från anna finns hos my så nope
Citera
2021-03-08, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettendaliv

Nej. Ingen kommentar från Anna på Mys senaste inlägg.
Citera
2021-03-08, 08:49
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettendaliv

Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nej. Ingen kommentar från Anna på Mys senaste inlägg.

Hon har i alla fall kommenterat Mys lördagsinlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in