2021-03-17, 20:29
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det kanske är den här Daniel från farmen som haft fräckheten att inte svara henne ännu.
Anna anser väl att en sådan stor megastjärna som hon måste ha svar inom max 53 minuter, annars är man falsk, nonchalant och får skylla sig själv när man hamnar på hennes blockeringslista.

MVH/Gnomegirl.
Jag tror hon har så många som inte längre vill kännas vid henne att hon egentligen inte behöver blocka själv. Ann-Krisin i Surahammar blir såklart smickrad av att Anna tackar när hon säger att hennes muffins ser goda ut. Hon anar ingenting av Annas verklige personlighet.

När Anna lägger ut veckans "Våga älska och förlåta" kan det rikta sig till i princip vem som helst. Det blir med andra ord helt verkningslösa ord. Floskler utan mening. Anna skrev för ett tag sedan något i stil med "den som vet den vet", vilket betyder att hon riktar sig till alla som tagit avstånd från henne. Från Tommy Körberg till Pippi Långstrump.

En annan som halkat in i samma träsk är Runar. Han sitter och gömmer sig för myndigheterna någonstans och spenderar sina dagar med att göra personliga floskler. Allt för att rentvå sina egna tillkortakommanden. "Döm ingen som är oskyldig. Följ sanningen. Carpe fucking Diem" - Runar. Till en fond av en ylande varg under en fullmåne och smäktande pianomusik för tondöva. Det är hjärtskärande. Anna borde bjuda hem honom.
Citera
2021-03-17, 20:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror hon har så många som inte längre vill kännas vid henne att hon egentligen inte behöver blocka själv. Ann-Krisin i Surahammar blir såklart smickrad av att Anna tackar när hon säger att hennes muffins ser goda ut. Hon anar ingenting av Annas verklige personlighet.

När Anna lägger ut veckans "Våga älska och förlåta" kan det rikta sig till i princip vem som helst. Det blir med andra ord helt verkningslösa ord. Floskler utan mening. Anna skrev för ett tag sedan något i stil med "den som vet den vet", vilket betyder att hon riktar sig till alla som tagit avstånd från henne. Från Tommy Körberg till Pippi Långstrump.

En annan som halkat in i samma träsk är Runar. Han sitter och gömmer sig för myndigheterna någonstans och spenderar sina dagar med att göra personliga floskler. Allt för att rentvå sina egna tillkortakommanden. "Döm ingen som är oskyldig. Följ sanningen. Carpe fucking Diem" - Runar. Till en fond av en ylande varg under en fullmåne och smäktande pianomusik för tondöva. Det är hjärtskärande. Anna borde bjuda hem honom.

Hihihihi! Kvällens gapflabb.
Stort tack.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-03-17, 20:45
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihihi! Kvällens gapflabb.
Stort tack.

MVH/Gnomegirl.

Väl bekomme!

En annan sak jag funderat på är om Anna har något minne? Visst, hon har väl skänkt en tanke åt sin salig mor någon gång. Och sina gamla låtar plockar hon fram när vi minst anar. Men minnen? Någon som hört henne berätta någon anekdot som är kul? Typ "Jag minns en gång i Fångarna på fortet, när den sa det och då hände det?" Eller varför inte berätta något gulligt från när barnen var små? Kanske någon mysig restaurang hon och Roberto varit på? Hon borde ju ha mängder av historier att bjuda på från sina aktiva år. Men... ingenting. Har hon glömt eller ser hon bara framåt?
Citera
2021-03-17, 21:00
Medlem
Citat:
Väl bekomme!

En annan sak jag funderat på är om Anna har något minne? Visst, hon har väl skänkt en tanke åt sin salig mor någon gång. Och sina gamla låtar plockar hon fram när vi minst anar. Men minnen? Någon som hört henne berätta någon anekdot som är kul? Typ "Jag minns en gång i Fångarna på fortet, när den sa det och då hände det?" Eller varför inte berätta något gulligt från när barnen var små? Kanske någon mysig restaurang hon och Roberto varit på? Hon borde ju ha mängder av historier att bjuda på från sina aktiva år. Men... ingenting. Har hon glömt eller ser hon bara framåt?

Hon kan börja med att berätta när "någon" hade lagt Gunilla Perssons dyra kamera i hennes väska när de spelade in fångarna på fortet, för inte skulle väl hon stjäla något
Citera
2021-03-17, 22:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det var ju en gång för flera år sedan, hon påstod hon hade sex på toa. Alltså, det var flera år sedan hon sa det. När det inträffade, OM det inträffade kan ju ha varit när de var nykära?

Ontop har jag missat. Var det nyligen? Det kan ju ha varit att hon drömde sig tillbaka till fornstora dagar också?

Gammaldags pryd är väl det sista hon är. Hon vräker ur sig svordomar och könsord till höger och vänster. Jag är mer förvånad att hon inte pratar om olika ställningar och orgasmer i sina lives. Har hon haft sex två gånger på en månad tror jag hon skulle fundera på att hyra in Cookalong-teamet och starta ett Fråga Anna.

Att säga snuskiga ord är en sak, att tänka snusk är ytterligare en sak, men att göra snusk är en heelt annan sak.

On top var väl från förra året, då Anna fick för sig att svara på (gissar jag) hennes egna sexfrågor på IG.
Något som avhandlats i denna tunna tråd 😁

Eftersom Anna berättat att hon som fet inte orkat göra saker, åka skridskor, rida häst, åka skidor, vara med barnen osv osv undrar jag om hon inte suttit och önsketänkt att hon är lika spänstig som Puma Swede
Jag har väldigt svårt att se Anna 130 kg sitta ovanpå Robetto. Det finns överviktiga som har ok kondition, Anna har det inte.
Hon måste ju bara varit ett hål för Robetto, om han ens hittade det under alla hudvecken.
En strandad val som hittat hem till Märsta.

Tror trots allt att Anna är rätt gammeldags.
Får inga Carolina Gynning, Linda Thelenius feeling över Anna. Även om hon försöker vara som andra.
Anna känns lite mer som Vickan typen, men som har en käft som ständigt babblar och släpper ut en massa oväder och är allmänt ouppfostrad.
Citera
2021-03-17, 23:17
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att säga snuskiga ord är en sak, att tänka snusk är ytterligare en sak, men att göra snusk är en heelt annan sak.

On top var väl från förra året, då Anna fick för sig att svara på (gissar jag) hennes egna sexfrågor på IG.
Något som avhandlats i denna tunna tråd 😁

Eftersom Anna berättat att hon som fet inte orkat göra saker, åka skridskor, rida häst, åka skidor, vara med barnen osv osv undrar jag om hon inte suttit och önsketänkt att hon är lika spänstig som Puma Swede
Jag har väldigt svårt att se Anna 130 kg sitta ovanpå Robetto. Det finns överviktiga som har ok kondition, Anna har det inte.
Hon måste ju bara varit ett hål för Robetto, om han ens hittade det under alla hudvecken.
En strandad val som hittat hem till Märsta.

Tror trots allt att Anna är rätt gammeldags.
Får inga Carolina Gynning, Linda Thelenius feeling över Anna. Även om hon försöker vara som andra.
Anna känns lite mer som Vickan typen, men som har en käft som ständigt babblar och släpper ut en massa oväder och är allmänt ouppfostrad.

Undrar om inte Anna lät Puma gå all in som kompensation för att hon själv inte fixar sex längre. Hon betalde med frökex.
Citera
2021-03-18, 08:31
Medlem
Nästa live kommer det.. ”Jag minns en gång då jag och Roberto ....”
Anna läser du här, bespara oss! Ingen vill veta!
Citera
2021-03-18, 13:02
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/v9TxLSS
Citera
2021-03-18, 13:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

Längsta förkortningen jag sett SSCDS. Hur i hela friden ska någon komma ihåg den?
Citera
2021-03-18, 13:26
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

De där vecken vid händerna på sista bilden påminner så mycket om knubbig bebisarm
Citera
2021-03-18, 13:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Längsta förkortningen jag sett SSCDS. Hur i hela friden ska någon komma ihåg den?
Svenska Skolan Costa Del Sol... så svårt var det väl inte
Citera
2021-03-18, 13:35
Medlem
Topgun855s avatar
Haha nu mår TookBook dålig.
Kan det ha blivit efter session hos My..

Så uppenbart försöker hon sno billiga poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in