Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Det var ju en gång för flera år sedan, hon påstod hon hade sex på toa. Alltså, det var flera år sedan hon sa det. När det inträffade, OM det inträffade kan ju ha varit när de var nykära?
Ontop har jag missat. Var det nyligen? Det kan ju ha varit att hon drömde sig tillbaka till fornstora dagar också?
Gammaldags pryd är väl det sista hon är. Hon vräker ur sig svordomar och könsord till höger och vänster. Jag är mer förvånad att hon inte pratar om olika ställningar och orgasmer i sina lives. Har hon haft sex två gånger på en månad tror jag hon skulle fundera på att hyra in Cookalong-teamet och starta ett Fråga Anna.
Att säga snuskiga ord är en sak, att tänka snusk är ytterligare en sak, men att göra snusk är en heelt annan sak.
On top var väl från förra året, då Anna fick för sig att svara på (gissar jag) hennes egna sexfrågor på IG.
Något som avhandlats i denna tunna tråd 😁
Eftersom Anna berättat att hon som fet inte orkat göra saker, åka skridskor, rida häst, åka skidor, vara med barnen osv osv undrar jag om hon inte suttit och önsketänkt att hon är lika spänstig som Puma Swede
Jag har väldigt svårt att se Anna 130 kg sitta ovanpå Robetto. Det finns överviktiga som har ok kondition, Anna har det inte.
Hon måste ju bara varit ett hål för Robetto, om han ens hittade det under alla hudvecken.
En strandad val som hittat hem till Märsta.
Tror trots allt att Anna är rätt gammeldags.
Får inga Carolina Gynning, Linda Thelenius feeling över Anna. Även om hon försöker vara som andra.
Anna känns lite mer som Vickan typen, men som har en käft som ständigt babblar och släpper ut en massa oväder och är allmänt ouppfostrad.