2020-11-15, 19:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Inte vilka chokladbollar som helst heller utan givetvis chokladbollar a la Anna. Hon gör alltid allt på sitt egna sätt och ändrar och modifierar recept. Som t ex tar både ljus och mörk choklad i stället för bara det ena. Och hon lägger till och tar extra allt! Ja hon skriver det själv ...
Finns det ljust kakaopulver? Jag har bara sett recept med kakaopulver och det brukar väl vara brunt?
Men Anna har förstås nåt väldigt speciellt recept. Bollarna ska vara stora som hönsägg, helst större. Hon delar en med Roberto.

Har My hört av sig och tackat för hjälpen på Ikea?
Citera
2020-11-15, 19:30
Medlem
Giant Squids avatar
Födde hon sina telingar som man brukar eller var det med kejsarsnitt? Har hon inte berättat om några förlossningsanekdoter när hon lajvar?
Citera
2020-11-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Finns det ljust kakaopulver? Jag har bara sett recept med kakaopulver och det brukar väl vara brunt?
Men Anna har förstås nåt väldigt speciellt recept. Bollarna ska vara stora som hönsägg, helst större. Hon delar en med Roberto.

Har My hört av sig och tackat för hjälpen på Ikea?
Jag skrev inte om kakao. Utan om choklad.

Anna sa att hon gjorde chokladbollarna extra små, så jag tror hon slapp dela med nån denna gången.
Citera
2020-11-15, 19:31
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Det må jag då säga! Här har en gammal man varit borta från tråden ett litet tag, och det har i sedvanlig (och glädjande) ordning hänt en hel massa dårskaper hos idiot-familjen under tiden!
Det blir mycket trevligt att läsa ikapp!

Efter en snabb titt kan jag konstatera att ännu en av Annas tänder har gått åt helvete.

Hon har blivit svettig av att äta ett wienerbröd. Nu går det verkligen utför när konditionen inte ens räcker till att äta gofika.

Chokladbollarna såg ut som komockor, och smeten såg ut som spya.
Jag noterar att Anna tydligen har bjudit grannarna på dessa skapelser också. I dessa corona-tider. Anna förnekar sig aldrig.

Anna påpekar också på sin Instagram att:
"Såååå många som dött senaste tiden för nära och mig....och nu än fler 😔💔"
Vilka syftar hon på?
Vilka skulle dessa "många" människor vara? Menar hon Sean Connery, tro? Självfallet måste ju en kvinna som Anna vara bekant med honom!
Ska hon gå på hans begravning?
Citera
2020-11-15, 19:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tänker hon borstar tänderna sporadiskt dessutom. Då går det fort.
Vadå borstar? Porslinet är ju underhållsfritt, det är ju bara att kolla handfatet.

I mörkerliven i garaget tidigare i veckan såg ögonvitorna och tänderna fluorescerande ut. Hon behöver inga reflexer när hon tar sin powerwalk på kvällen - kommer det en bil är det bara att le. 😁
Citera
2020-11-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var värre.
Varför säger man inte servFlera” när det är mer än en servett?
Vad heter den mest onyktra klockan ? LonGINes!
.... och ytterligare ett antal lika ointelligenta skämt.

Hoppas och håller tummarna för att Loquita spelat in.

Jag orkade bara lyssna ett tag men jag tyckte att hon sluddrade

Håller att hon sluddrade samt hennes rörelsemönster syntes tydligast när hon vände sig och pratade med Roberto att hon har intagit något.
Citera
2020-11-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Födde hon sina telingar som man brukar eller var det med kejsarsnitt? Har hon inte berättat om några förlossningsanekdoter när hon lajvar?

🤣 bara om 17 olika bukoperationer där ingår säkert hennes kejsarsnitt också
Citera
2020-11-15, 19:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
De 2 senaste med kejsarsnitt. Men hon grät sig säkert till snitt med den äldsta också.
"Jag har sååå hög smärttröskel".
Citera
2020-11-15, 19:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Håller att hon sluddrade samt hennes rörelsemönster syntes tydligast när hon vände sig och pratade med Roberto att hon har intagit något.
Det är nog blodsockret som svajar. Blir intressant när hon ska börja med insulin...
Citera
2020-11-15, 20:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
"Efter en härlig dag ute på tomten med fix, samt tvätt och städning inne i huset 🥰 Var det nu väldigt skönt med en varm dusch tillsammans med min man❤️🚿 🧼 har tvätta håret, skrubbat hela kroppen och ansiktet, smort in hela kroppen och ansiktet, satt på deospray, parfym och rena mjuka sköna kläder."

Hon är så knäpp. Jag kommer att sluta läsa om eländet. Kan bara konstatera att hon nu plankat ett recept hon också, på chokladbollar, och instruerar sina intelligensbefriade följare om hur man ska göra dessa, fast receptet är någon helt annans som borde ha all cred. Hade hon haft det minsta vett hade hon länkat till tjejen som gjort receptet. Men Anna hon är så speciell, hon använder ljus OCH mörk choklad hon. Då blir det genast hennes recept.

Det här är en vidrig människa. En riktig jävla narcissist som bara bryr sig om att framhäva sig själv i alla sammanhang. Du är helt patetisk Anna. Det finns inget positivt med dig överhuvudtaget.
Senast redigerad av Photoshopped 2020-11-15 kl. 20:14.
Citera
2020-11-15, 20:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"Efter en härlig dag ute på tomten med fix, samt tvätt och städning inne i huset 🥰 Var det nu väldigt skönt med en varm dusch tillsammans med min man❤️🚿 🧼 har tvätta håret, skrubbat hela kroppen och ansiktet, smort in hela kroppen och ansiktet, satt på deospray, parfym och rena mjuka sköna kläder."

Hon är så knäpp. Jag kommer att sluta läsa om eländet. t.
Fantastisk minimalism.
Hon kan verkligen sätta ord på en totalt innehållslös vardag.
Vad är det för fix på tomten undrar man ju genast?
Citera
2020-11-15, 20:26
Medlem
TPLs avatar
Varför duschar de alltid tillsammans? Kommer hon inte åt att tvätta sig överallt?
Rena kläder efter är väl en självklarhet, vem sätter på sig samma kläder igen?
Deospray och parfym efter dusch... Va fan, hon sitter ju bara och degar framför TV:n eller äter chokladbollar och wienerbröd. Luktar hon illa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in