2021-03-17, 17:15
Medlem
Magictrixs avatar
Kära damer i publiken! Anna visar ju gladeligen upp sitt liv för oss. Här är vad jag förstått att hon uppskattar mest och vill dela med sig av.

Städa
Laga mat
Fika
Träffa vänner
Titta på Tv
Spanien

Man kan ju inte gilla allt. Det förstår jag med. Men ett par saker förbryllar mig. Till exempel sex. Jag har råkat på ett par damer i bekantskapskretsen som påminner en hel del om Anna till sättet. De är lite gränslösa och egenkära och tycker de bara bjuder på sig själva. Men det blir mycket sexsnack. De skäms inte för att diskutera dildos vid middagsbordet om man säger så. För det är så "naturligt". För dem kanske. Anna pratar aldrig om sex. Någon enstaka gång har hon hintat om att hon "myst" med maken (vilket oftast betyder att man just bara har myst...). Men aldrig några vulgära detaljer som man kunde förvänta sig. Något jag i och för sig är glad över, men ändå. Har hon något sexliv alls?

Kläder. Nästan alla kvinnor jag känner älskar kläder i varierande grad. Och har de handlat kläder är det något de vill ses i och få uppskattning för. När visade Anna upp ett plagg senast? (Då menar jag inte sponsrade white-trash overaller). Hennes Insta är ju proppfullt av bilder på hennes ansikte. Men man anar ju ändå att hon har olika kläder på sig. Det finns ju även fina kläder som sitter klädsamt även på runda kvinnor och hon är ju stolt över sin kropp, säger hon. Så var är alla kläder?

Gör Anna något utan en baktanke? Det verkar som hennes liv numera handlar om hennes alter ego på Insta. Skulle hon kunna utföra ett uppdrag eller träffa en vän utan att publicera 244 bilder på Insta om detta? För mig händer det ofta att jag ser en film, läser en bok eller pratar med någon i telefon utan att jag måste meddela min omvärld om detta. Då menar jag, även om jag hade varit känd. Jag sitter inte och recenserar tv-serier på Facebook heller. Inte heller skriver jag där om jag ätit lunch med en kollega. Men visst, någon gång har jag kanske lagt upp en bild på en lyckad måltid eller så.
Citera
2021-03-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Mys blogg idag:

Anna och Felicia räddar hela världen. Dom fixar allt. Det mesta i alla fall.
Mysan sitter väl o myser medans stora bookarna fixar allt omg 🤢
Citera
2021-03-17, 17:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Marti* Meli*

*=N

Varför dessa stjärnor 😂😂
Skriv MARTIN MELIN.
Folk tror ju att det är alla möjliga med initialerna MM.
Han verkar vara en manlig faghag, eller tom Bobbys BFF.
Citera
2021-03-17, 18:00
Medlem
Anna skriver nu på insta, på icke korrekt engelska såklart, dagens klokord med innebörden att om man är viktig för någon så ser denne till att ta sig tid för en, annars hittar h*n på en ursäkt. Undrar vem som inte ställt upp på henne nu.
Citera
2021-03-17, 18:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kära damer i publiken! Anna visar ju gladeligen upp sitt liv för oss. Här är vad jag förstått att hon uppskattar mest och vill dela med sig av.

Städa
Laga mat
Fika
Träffa vänner
Titta på Tv
Spanien

Man kan ju inte gilla allt. Det förstår jag med. Men ett par saker förbryllar mig. Till exempel sex. Jag har råkat på ett par damer i bekantskapskretsen som påminner en hel del om Anna till sättet. De är lite gränslösa och egenkära och tycker de bara bjuder på sig själva. Men det blir mycket sexsnack. De skäms inte för att diskutera dildos vid middagsbordet om man säger så. För det är så "naturligt". För dem kanske. Anna pratar aldrig om sex. Någon enstaka gång har hon hintat om att hon "myst" med maken (vilket oftast betyder att man just bara har myst...). Men aldrig några vulgära detaljer som man kunde förvänta sig. Något jag i och för sig är glad över, men ändå. Har hon något sexliv alls?

Kläder. Nästan alla kvinnor jag känner älskar kläder i varierande grad. Och har de handlat kläder är det något de vill ses i och få uppskattning för. När visade Anna upp ett plagg senast? (Då menar jag inte sponsrade white-trash overaller). Hennes Insta är ju proppfullt av bilder på hennes ansikte. Men man anar ju ändå att hon har olika kläder på sig. Det finns ju även fina kläder som sitter klädsamt även på runda kvinnor och hon är ju stolt över sin kropp, säger hon. Så var är alla kläder?

Gör Anna något utan en baktanke? Det verkar som hennes liv numera handlar om hennes alter ego på Insta. Skulle hon kunna utföra ett uppdrag eller träffa en vän utan att publicera 244 bilder på Insta om detta? För mig händer det ofta att jag ser en film, läser en bok eller pratar med någon i telefon utan att jag måste meddela min omvärld om detta. Då menar jag, även om jag hade varit känd. Jag sitter inte och recenserar tv-serier på Facebook heller. Inte heller skriver jag där om jag ätit lunch med en kollega. Men visst, någon gång har jag kanske lagt upp en bild på en lyckad måltid eller så.

Har du glömt Icasexet redan, eller förträngt det 😁
Eller att hon helst är on top..på stackars Robetto.
Dock tror jag att Anna inte är en speciellt erfaren sexgudinna, som hon försöker taffligt framföra.
Hon verkar lite gammeldags pryd, som Lilla Fridolfs Selma.
Senast redigerad av cece123 2021-03-17 kl. 18:07.
Citera
2021-03-17, 18:44
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/3DwGBgc

Det är väl tur att Anna inte har ett arbete att gå till så hon slipper sjukskriva sig efter denna oerhörda kraftansträngning det innebar att städa hemma.

Denna förkärlek att skriva ord med STORA BOKSTÄVER är mer än märkligt.
Att stava olivträd med stort O 😁 precis som hon skrev sotaren med stort S i somras.
Han heter ju liksom inte Sotaren 🙄😁
Gode värld.
Citera
2021-03-17, 18:48
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Dock tror jag att Anna inte är en speciellt erfaren sexgudinna, som hon försöker taffligt framföra.

Detta får vi ta med en nypa salt då hon flåsar rätt rejält enbart av att visa upp sina gardiner som hon gjorde i en live för ett tag sedan.
Att dra i gardinerna fram och tillbaka orsakade ett ordentligt flåsande.
Samma när hon vid ett tillfälle gick till tvättstugan i en live.
Så att hon skulle orka sitta på sin man (hemska tanke) tar jag för uteslutet.
Citera
2021-03-17, 19:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Då har du missat hennes tidsangivelser.
För det har hon kört med förr, som vi har skrivit om. här på FB.
Anna minns allt, fastnar, ältar och då är det inte så konstigt att hon anger tid i detalj. Det är bara sekundrarna som saknas.

Okej då måste jag totalt missat den biten. Ja hon kan då verkligen älta allt som hänt henne och hon kan knappast må bra av att hela tiden älta. Alla har vi varit med om jobbiga händelser i livet men det blir knappast bättre av att älta och skylla på händelserna hela tiden.
Citera
2021-03-17, 19:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Det är väl tur att Anna inte har ett arbete att gå till så hon slipper sjukskriva sig efter denna oerhörda kraftansträngning det innebar att städa hemma.

Att stava olivträd med stort O 😁 precis som hon skrev sotaren med stort S i somras.
Gode värld.

Känns det i hela kroppen efter att ha städat är det ganska tydligt tecken på att kroppen inte mår bra. Sen fattar jag inte varför hon ber övriga familjen att också städa. Uppenbarligen tycker hon det är jobbigt att städa själv. Jag sköter gärna städningen själv då jag är brutalt mycket mer pedant än gubben min, men som sagt vill jag ha det så och jag söker sedan inte heller sympatier för min onda kropp.
Citera
2021-03-17, 19:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna skriver nu på insta, på icke korrekt engelska såklart, dagens klokord med innebörden att om man är viktig för någon så ser denne till att ta sig tid för en, annars hittar h*n på en ursäkt. Undrar vem som inte ställt upp på henne nu.

Det kanske är den här Daniel från farmen som haft fräckheten att inte svara henne ännu.
Anna anser väl att en sådan stor megastjärna som hon måste ha svar inom max 53 minuter, annars är man falsk, nonchalant och får skylla sig själv när man hamnar på hennes blockeringslista.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-03-17, 19:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Gode värld.
Ja hon briljerar med sin svenska varje dag. Nu måste hon ha ett par dagar semester från sitt krävande jobb, att ta hand om hemmet.
Citera
2021-03-17, 20:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Det var ju en gång för flera år sedan, hon påstod hon hade sex på toa. Alltså, det var flera år sedan hon sa det. När det inträffade, OM det inträffade kan ju ha varit när de var nykära?

Ontop har jag missat. Var det nyligen? Det kan ju ha varit att hon drömde sig tillbaka till fornstora dagar också?

Gammaldags pryd är väl det sista hon är. Hon vräker ur sig svordomar och könsord till höger och vänster. Jag är mer förvånad att hon inte pratar om olika ställningar och orgasmer i sina lives. Har hon haft sex två gånger på en månad tror jag hon skulle fundera på att hyra in Cookalong-teamet och starta ett Fråga Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in