2021-03-07, 13:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ok tack för info , jag trodde Bobby var en I raden av Annas frisörer

Nu är han nog det.. ❌💇
Citera
2021-03-07, 13:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har ju varit nära vän med Bobby och hans familj.
Hennes mamma kände hans familj, så Bobby har inte bara varit en vanlig frisör.
De har känt varandra i många, många år, det går tillbaka till 80 talet.
Bobby skriver att han känt henne i 25 år (2018)
https://pasteboard.co/JRvgLou.jpg

https://bobbys.se/weddingtimes/

https://pasteboard.co/JRvfXJB.jpg

https://bobbys.se/make-up-store-visningen-var-grym-k/

Anna har även umgåtts med honom privat och han har varit på middagar med Anna och Roberto.
Det så kallade homo-spåret, som Holmér skulle sagt... Det här är en liten klan som alltid figurerat bland c-kändisar. Bobby är kung och Erwik president. Närmast kungen vinner, men dit kommer de aldrig.

Jag har ingen aning om Annas morsa var en sk fag hag eller hur hon lärde känna Bobby way back. Men det är ju den vägen en kändis måste gå. Bobby har varit en kändisfrisör i hela sitt vuxna liv. I hans team finns även ett par kända gaypersoner. Att få en tid och en selfie med Bobby är inte unnat vem som helst. Alla som ska vara med i mello eller Idol eller Lets Dance måste klippa sig hos Bobby.

För en tio femton år sedan var Linda Rosing på alla löpsedlar. Hon inte bara klippte sig hos Bobby, hon var till och med inneboende hos honom. Jag ska inte påstå att Bobby går på droger, men ville någon ha fanns alltid något. Linda och Bobbys gäng har alltid varit snortajta. Likadant med Erwik. Erwik drev i många år en bloggportal som hette Finest. Han tjänade grova pengar och anlitade kändisar som fick blogga där. T ex Linda Rosing. Minns inte om Anna B också bloggade där?

För några år sedan dig Bobbys pojkvän. Han var avsevärt yngre, misstänksamt muskulös och säkert en trevlig man. Omständigheterna gör att man misstänker han dopade eller knarkade sönder sig. Bobby tog väldigt hårt på det. Samtidigt kraschade livet för Linda och hennes nye man Thelenius. Även där flödade drogerna. De drog sig undan. Thelenius frontade bandet Basic Element och passerade därmed Bobbys nålsöga. Även om de är mer eller mindre bortglömda idag, var de faktiskt extremt stora på 90-talet.

BE hade alltid med sig en brud som mest skakade tuttar på scenen. Den rollen var perfekt för Linda. Hon klarade av det, så hon är numera med i bandet. Den tredje personen i BE är Jonas, som nu är ihop med My. Så BE och My är alla tajta med Bobby. Anna hade alla möjligheter att få vara kvar i finrummet eftersom hon framför allt är en gay-ikon. Mello och gayvärlden har alltid älskat varandra.

När Anna skulle vara med i Biggest Loser anlitade hon Erwik som personlig tränare och coach. Han skulle sköta hennes mediabevakning, kost och träningspass. Det gör man såklart inte gratis. Jag vill minnas att han hade tänkt fakturera runt 50-60.000 kronor. Han gjorde ju bevisligen ett bra jobb eftersom Anna vann tävlingen. Tror hon fick en halv miljon i prispengar. Men hon offrade vänskapen med Erwik för 50.000 kronor. Hon vägrade betala honom. Erwik kanske inte behövde de pengarna, men blev ändå så besviken att han gick ut offentligt och la ett persona non grata på Booken. Jag antar att Bobby då kände sig tvungen att stötta Erwik och strök Anna från snyltarlistan.

Eftersom Anna svek Erwik gjorde hon sig också omöjlig hos Linda Rosing och Thelenius. Erwik är btw god vän med Carola också... Jonas verkar inte bry sig så mycket om kändisskap. Han har aldrig minglat i skvallertidningar som Thelenius eller Books för den delen. Men han kanske inte är så förtjust i Anna han heller. My känner kanske att det är jobbigt att hela tiden behöva trampa på äggskal för att inte såra någon?
Citera
2021-03-07, 13:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Det är helt obegripligt att Boook tycker det är en bra idé att gång på gång förmedla sitt missnöje med någon vän/bekant offentligt genom kryptiska meddelanden.
Varför,varför inte ta det mellan fyra ögon?
Eller ghosta personen ifråga helt och hållet. Ghosta är bäst när det är personer som inte är bra för en.

Att göra så får ju henne bara att framställas som paranoid och galen....
Ett litet tips till Anna Book. Sluta med det. Skriv ner det på vanligt papper istället om du måste.
Ta hand om din hälsa.
Citera
2021-03-07, 14:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
När Anna skulle vara med i Biggest Loser anlitade hon Erwik som personlig tränare och coach. Han skulle sköta hennes mediabevakning, kost och träningspass. Det gör man såklart inte gratis. Jag vill minnas att han hade tänkt fakturera runt 50-60.000 kronor. Han gjorde ju bevisligen ett bra jobb eftersom Anna vann tävlingen. Tror hon fick en halv miljon i prispengar. Men hon offrade vänskapen med Erwik för 50.000 kronor. Hon vägrade betala honom. Erwik kanske inte behövde de pengarna, men blev ändå så besviken att han gick ut offentligt och la ett persona non grata på Booken. Jag antar att Bobby då kände sig tvungen att stötta Erwik och strök Anna från snyltarlistan.

Eftersom Anna svek Erwik gjorde hon sig också omöjlig hos Linda Rosing och Thelenius. Erwik är btw god vän med Carola också... Jonas verkar inte bry sig så mycket om kändisskap. Han har aldrig minglat i skvallertidningar som Thelenius eller Books för den delen. Men han kanske inte är så förtjust i Anna han heller. My känner kanske att det är jobbigt att hela tiden behöva trampa på äggskal för att inte såra någon?

Erwik var hennes "manager" - dum som han är så tror jag de bara hade ett muntligt avtal där han skulle få ~20% av inkomsterna som hennes gig genererade. Inte ett ovanligt deal då artister sällan har tid eller orken att sitta och fixa kontakterna själva för att få jobb. Han var den som förhandlade fram Biggest loser-avtalet där Anna fick en halv miljon för att vara med. När han skulle ta betalt för sina tjänster så ignorerade Anna honom och till slut så fick han tag på Roberto som ryckte på axlarna och visste inte vad som pågick med Anna.

Har Anna gjort sig ovän med Bobby så är hon helt omöjlig för övrigt. Han slår mig som en person som är extremt laidback och gillar mest att vara b/c-kändisars hårfrisör.
Citera
2021-03-07, 14:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Anna är arg för hon har inte fått mat.

Anna kan ju dessutom inte gå och köpa godis
3 gånger om dagen, som hon utan besvär kunde göra i Solna med gångavstånd till allt gott.
Takeaway är ju också lite krångligt ute på landet.
Återstår att baka, frågan är om Felicia orkar att baka 24/7, vi har ju alla sett hur Anna sitter och smaskar i sig diverse ting dagarna igenom, sedan är väl gratisäggen slut från grannarna.
Citera
2021-03-07, 14:17
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Erwik var hennes "manager" - dum som han är så tror jag de bara hade ett muntligt avtal där han skulle få ~20% av inkomsterna som hennes gig genererade. Inte ett ovanligt deal då artister sällan har tid eller orken att sitta och fixa kontakterna själva för att få jobb. Han var den som förhandlade fram Biggest loser-avtalet där Anna fick en halv miljon för att vara med. När han skulle ta betalt för sina tjänster så ignorerade Anna honom och till slut så fick han tag på Roberto som ryckte på axlarna och visste inte vad som pågick med Anna.

Han ville ha 93000, hon vägrade att betala!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...loser-pengarna
Citera
2021-03-07, 14:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Har Anna gjort sig ovän med Bobby så är hon helt omöjlig för övrigt. Han slår mig som en person som är extremt laidback och gillar mest att vara b/c-kändisars hårfrisör.

Anna fick 372 000 kr för sitt pajaseri i BL.
Är rätt säker på att en del gick till gullungen Antonios våldtäktsskadestånd på 102400 kr
Citera
2021-03-07, 14:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick 372 000 kr för sitt pajaseri i BL.
Är rätt säker på att en del gick till gullungen Antonios våldtäktsskadestånd på 102400 kr

Vinsten gick till tänder, nya bröst och att skära av en massa överflödig hud. Because she's worth it.
Citera
2021-03-07, 14:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Han ville ha 93000, hon vägrade att betala!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...loser-pengarna
Märkligt att Anna Book inte blev diskvalificerad då det är uppenbart att hon tog Barbiedrogen för att vinna BL VIP. Ser man ju tydligt på hur brun hon blev till slut. Det där är ingen vanlig solbränna...
Avskyvärt att inte betala sin maneger som hjälpte henna att komma med i programmet. Och vinna till slut.
Citera
2021-03-07, 14:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Vinsten gick till tänder, nya bröst och att skära av en massa överflödig hud. Because she's worth it.

Kan tänka mig att sonen lånade pengarna av morsan för skadeståndet, det är därför Anna
tycks få in pengar pö om pö, beroende på lillsonens jobbuppdrag på byggen så betalar han tillbaka 10 000 där och 7 000 här.
Med blattesvenska skryter Antonio på ett youtubeklipp om de pengar han kan få för de jobb han utför här och där.
Citera
2021-03-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Märkligt att Anna Book inte blev diskvalificerad då det är uppenbart att hon tog Barbiedrogen för att vinna BL VIP. Ser man ju tydligt på hur brun hon blev till slut. Det där är ingen vanlig solbränna...
Avskyvärt att inte betala sin maneger som hjälpte henna att komma med i programmet. Och vinna till slut.

😞 Någonting som jag funderat på är..
Gjorde Anna fettsugning av sin kropp innan finalen?

😇 Jag har själv bantat bort nästan 50kg och fick så mycket skin hängande på magen och lår/överarmarna trots att jag tog två år på mig att gå ned..😦
(Är 1,57 lång)😆

😦 Och ser man på Annas invägning så finns inget överskott av skin på ben/ armar eller magen.. Har hon gjort det innan då är det fusk... för överskottet av "häng" väger rätt mycket..😲
Citera
2021-03-07, 16:10
Moderator
oilslicks avatar
Anna verkar ha en fobi att betala det hon är skyldig, sen att vänskap ta slut på grund av det skiter hon i.
Jag undrar om det finns något företag kvar som vill göra affärer med kärringen?

Sen att hennes startvikt i BL var straxt under 80 kilo....hur mycket kan hon väga nu?
Jag gissar på drygt 100 kilo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in