2020-11-15, 04:38
Medlem
cece123s avatar
Apropå Fredrik Federleys tåtrampande hände det under ett shotstafett.
Och Anna välte ut all sprit.. För alla andra.
Hon var minsann både nykter och vann stafetten. Anna är bäst.. Ingen protest..
Hon jobbade också fastän hon hade brytna tår.. Dörefter tog hon lugnt i xx antal månader.
https://www.gp.se/nyheter/sverige/an...20-3-1.1075552
På den tiden var Anna kompis med Lili och Sussie, Sandra Dahlberg och Velvet..

Hon informerar också om sin fetma operation som hon betalde själv
Citat:
Den kostade 115 000, men var värd varenda krona. Det ska bli så skönt att om ett år få slippa alla tjockisskämt.

Jahapp drygt 15 år senare, kan man väl anta att det är liiite osäkert om Anna verkligen tycker att det var värt varenda krona.
Och tjockisskämt riskerar Anna fortfarande att utsättas för då hon inte lyckas hålla vikten.

Anna påstår att hon inte är Dum..
Jorå, det visar hon tydligt i detta svar..
Citat:
Vad röstar du på?
Jag har alltid varit socialdemokrat, men senast röstade jag på Moderaterna. Jag gillar Fredrik Reinfeldt, men jag vet inte om det egentligen har blivit bättre eller lättare nu. Jag ville ge Moderaterna en chans, men i själ och hjärta är jag alltid socialdemokrat.

Hon vet inte riktigt varför, men gillar Reinfeldt, därför röstade hon på honom, fastän hon i själ och hjärta är socialdemokrat
Citera
2020-11-15, 04:58
Medlem
cece123s avatar
Anna var ju med i programmet "Grillad"
Där kändisar roastades.
Att kändisar häcklar varandra på scenen har inte blivit lika stort i Sverige som i USA
det slog väl inte ens igenom här.

I Annas avsnitt var kompisen Richard Herrey med.. Har de ens varit kompisar? och Dede Lopez och hon finns ju inte kvar
i Annas vänskapskrets längre.

Dock verkar Anna ha låtit orden sjunka in från Grillat, utan synbart resultat..
Eller så var de för snälla, såg inte detta program.
Eller så har Anna kommit på långt efteråt, då hon satte i sin 20e chipspåse att Uj, då de var viss dumma mot mig på Grillad.Anna verkar inte kunna snabbt identifiera en del känslor ibland. Tänker på Tilde de Paula intervjun på tv 4.
Så här sa tydligen Peter Wahlbeck i Grillad
Citat:
Anna Books invandrarkillar överser med att hon är fet bara för att de vill ha uppehållstillstånd.
https://www.storaord.se/2009/03/stac...ckars-tittare/

Så här skrev en person om Anna apo Grillat
Citat:
Att se Anna Book grillas känns helt otänkbart. Jag tänker mig att det är som att låta Björne bli våldtagen framför ögonen på ett litet barn. Som om någon skulle tycka det var roligt att en rultig cockerspaniel blir sliten itu av en flock hyenor. Eller skratta åt en motorsågsstyckning av alla tomtens nissar på julafton. Det faller på sin egen orimlighet. Jag såg henne i femmans bedrövliga panelprogram Ranking the stars en gång där hon hamnade överst på allas listor över vem som skvallrar mest eller vad det nu var, och hon blev uppriktigt sårad och började hetsigt bortförklara sig. Det blev jobbig stämning.
http://www.alskadedumburk.se/2009/04...illad.html?m=1
Jo tack, jag vet jag såg Ranking the stars.
Senast redigerad av cece123 2020-11-15 kl. 05:00.
Citera
2020-11-15, 08:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PILLE-VIP
När Sven wollter gick bort så började hennes självömkan igen. Det är alltid så så fort fokuset ligger på någon annan (kändis). Hon måste visa att det är då hon mår dåligt och att det är henne det är mest synd om.
Nej till och med när någon dör så håller hon fokus på hur dåligt hon själv mår vad personen betydde för henne. Det är fan jävligt lågt beteende.
Citera
2020-11-15, 10:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Apropå Fredrik Federleys tåtrampande hände det under ett shotstafett.
Och Anna välte ut all sprit.. För alla andra.
Hon var minsann både nykter och vann stafetten. Anna är bäst.. Ingen protest..
Hon jobbade också fastän hon hade brytna tår.. Dörefter tog hon lugnt i xx antal månader.
https://www.gp.se/nyheter/sverige/an...20-3-1.1075552
På den tiden var Anna kompis med Lili och Sussie, Sandra Dahlberg och Velvet..

Hon informerar också om sin fetma operation som hon betalde själv

Jahapp drygt 15 år senare, kan man väl anta att det är liiite osäkert om Anna verkligen tycker att det var värt varenda krona.
Och tjockisskämt riskerar Anna fortfarande att utsättas för då hon inte lyckas hålla vikten.

Anna påstår att hon inte är Dum..
Jorå, det visar hon tydligt i detta svar..

Hon vet inte riktigt varför, men gillar Reinfeldt, därför röstade hon på honom, fastän hon i själ och hjärta är socialdemokrat

Hon sa exakt samma fraser efter tå & fotdramat . Om hur extremt hög smärttröskel hon har .. och sedan att de ev måste sätta in titan . Tår brukar man inte göra så mkt mer med än vila o en Alvedon .
Citera
2020-11-15, 12:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej till och med när någon dör så håller hon fokus på hur dåligt hon själv mår vad personen betydde för henne. Det är fan jävligt lågt beteende.

Detta beteende är ju en stor orsak till att Annas Fd vänner inte stått ut med henne.
Om Jesus bär på ett kors med synder, bär Anna på ett ä n n u STÖRRE superkors av synder, plus ett helt eget Universum av synd.

Anna är så helig, fin och generös att hon får offra sig att bära alla andras synder, stackars lilla osjälviska, ärliga, sanna, äkta Anna som förväntat massor av andra, fast det säger hon inte, för annars får hon skit där det och så blir det ännu mer synd om Anna.
Citera
2020-11-15, 13:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon sa exakt samma fraser efter tå & fotdramat . Om hur extremt hög smärttröskel hon har .. och sedan att de ev måste sätta in titan . Tår brukar man inte göra så mkt mer med än vila o en Alvedon .
Ah, ännu en underbar Anna-artikel. Låt oss diessekrera.

"sedan ska jag på två releasepartyn eftersom mina kompisar släpper skivor - dels Lili & Susie och dels Jenny Pettersson, mer känd som Velvet. Sedan ska jag på 36-årsskiva också, så det blir full rulle!"
Notera att alla som släpper skivor är "kompisar". 36-åringen är antagligen ingen kändis.

Jag bad om ursäkt för att jag hade vält ut all sprit, men hade hemskt ont. Sedan sprang vi racet en gång till och jag vann!*
Det anmärkningsvärda här är att Anna bad om ursäkt. Det var antagligen första och sista gången. Men enbart för att i alla ödmjukhet framhäva att hon vann. Vem bryr sig om vem som vinner "hoppa säck" på en privat tillställning? Det är en lek, inte en tävling.

På morgonen hade jag inte tid att uppsöka läkare, jag tog två Alvedon och tejpade tårna, sedan genomförde jag Suneföreställningen. Men jag hade så ont att jag fick ligga ner mellan scenerna.
Hur kan man inte ha tid att uppsöka en läkare om man måste ligga ned mellan föreställningarna? Det är inte hjältemodigt utan bara dumdristigt. Men om Alvedon hjälpte på morgonen kunde hon väl ta dem på kvällen också?

"Benen verkade ligga rätt, men om de flyttar sig måste jag operera in titanskruvar.*"
Hon verkar gilla det där med titanskruvar. Frågan är nu om det här var före eller efter Antonio tappade en pall på hennes fot? Eller var det samma skada med två olika förklaringar?

"Jag tror att det hade gått bättre om jag hade varit lite full, men jag var faktiskt spiknykter. Fredrick däremot kan jag inte gå i god för..."
Om man ständigt måste förklara att man var spik nykter utgår jag ifrån att man inte var det.

"Jag ska vara med i TV4:s nya storsatsning, Jag överlevde en japansk gameshow, och jag kan säga att vare sig det går bra eller dåligt för mig lär det här också bli mitt år!"

Alla år är Annas år!

"Du ska vara med i SVT:s Grillad också - hur var det att spela in?
Vi spelade in i tisdags, och det var rätt mesigt faktiskt, jag blev lite överraskad över det. Det var halvdana tjockisskämt och låga kommentarer om att jag gråter ofta, visar känslor och pratar mycket om min familj."

Min magkänsla säger att de andra deltagarna inte vågade vara för taskiga mot Anna eftersom hon är vandrande bomb. Hade de sagt något riktigt taskigt hade hon börjat gråta och sprunigt därifrån.

"en gastric bypass (operation som förminskar magsäcken, reds. anm). Jag skulle få den bekostad av landstinget, men valde att göra det privat och betala själv, eftersom jag ville lägga mig i de bästa händerna. Den kostade 115 000, men var värd varenda krona. Det ska bli så skönt att om ett år få slippa alla tjockisskämt.*"
Vilka signaler hon skickar ut. Först och främst, hon är så rik att hon har råd att välja privat vård snarare än landstingets. För det andra är det väl högst tveksamt att landstinget på något sätt skulle vara sämre än privata alternativ. För det tredje, gör hon det för att få slippa höra "tjockisskämt"??? Jag tänker man gör det för att må bra, alternativt leva lite längre kanske?

"Jag har alltid varit socialdemokrat, men senast röstade jag på Moderaterna. i själ och hjärta är jag alltid socialdemokrat."
Glasklart.

"Vilket är ditt bästa Göteborgsminne?
- Åh, jag har så många roliga minnen från Göteborg! Ett är när jag var på allsången med Lotta på Liseberg ihop med min danspartner David Watson.*"

Hennes roligaste minna är såklart att hon fick synas i TV.
Citera
2020-11-15, 16:02
Medlem
TPLs avatar
Det här är vad man kallar björntjänst...
Som vanligt skryter Anna om hur duktig och hjälpsam hon är. Utan Anna hade My aldrig kunnat plocka ihop paketen med delar till garderoben. Anna stod för tänkandet och planerandet.

Tyvärr hade Anna tänkt fel (igen), dörrarna fick inte plats, och det blev en ny tur till Ikea för byten. Bravo Anna! 👍
Bra med lite kroppsarbete eftersom du tydligen inte ens orkade titta på film.

"Idag har jag hjälpt min vän @mymartens på ett ödsligt IKEA med att bygga en hel modell för deras nya garderober hemma med inredningen, dörrar, speglar, hyllor osv. Allt är 100% mått anpassat för deras garderob utefter Mys och @jonaswesslander s olika behov av garderoben nu när dem flyttat ihop ☺️ sedan plockades allt ihop av oss två, vi ensamma lastade allt i bussen 💪💪💪 och åkte vidare hem för att få in allt med David och Jonas på plats hemma. Nu ska bara allt monteras också 😅😅😅 Hur som helst! Garderobsväggen kommer bli sjukt snygg inom ett par dagar 👌⭐👌⭐👌⭐ Men NU är jag äntligen hemma och har duschat, så nu ska jag soooooova 😴💤😴💤😴💤😴💤😴💤 Godnatt "
Citera
2020-11-15, 16:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det här är vad man kallar björntjänst...
Som vanligt skryter Anna om hur duktig och hjälpsam hon är. Utan Anna hade My aldrig kunnat plocka ihop paketen med delar till garderoben. Anna stod för tänkandet och planerandet.

Tyvärr hade Anna tänkt fel (igen), dörrarna fick inte plats, och det blev en ny tur till Ikea för byten. Bravo Anna! 👍
Bra med lite kroppsarbete eftersom du tydligen inte ens orkade titta på film.

"Idag har jag hjälpt min vän @mymartens på ett ödsligt IKEA med att bygga en hel modell för deras nya garderober hemma med inredningen, dörrar, speglar, hyllor osv. Allt är 100% mått anpassat för deras garderob utefter Mys och @jonaswesslander s olika behov av garderoben nu när dem flyttat ihop ☺️ sedan plockades allt ihop av oss två, vi ensamma lastade allt i bussen 💪💪💪 och åkte vidare hem för att få in allt med David och Jonas på plats hemma. Nu ska bara allt monteras också 😅😅😅 Hur som helst! Garderobsväggen kommer bli sjukt snygg inom ett par dagar 👌⭐👌⭐👌⭐ Men NU är jag äntligen hemma och har duschat, så nu ska jag soooooova 😴💤😴💤😴💤😴💤😴💤 Godnatt "

"Allt är 100% mått anpassat för deras garderob utefter Mys och @jonaswesslander s olika behov av garderoben" Vem skriver ens så om nå garderober, låter som att hon pratar om något mycket märkvärdigare.
Citera
2020-11-15, 17:10
Medlem
Nu är det live och det saknas tand i underkäken
Citera
2020-11-15, 17:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"Allt är 100% mått anpassat för deras garderob utefter Mys och @jonaswesslander s olika behov av garderoben" Vem skriver ens så om nå garderober, låter som att hon pratar om något mycket märkvärdigare.
I Annas universum är det genialisk ingenjörskonst att plotta in garderober i ett datorprogram på Ikea (eller hemma).
När de ändå var på Ikea hade de lätt kunnat se uppbyggda garderober med skjutdörrar och sett hur mycket plats skenorna behöver. I stället valde de att äta lunch. Anna hade ju redan tänkt ut allt...
Citera
2020-11-15, 17:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Äntligen! 🤩
Det här är bättre än julafton. Gud hör bön! 🙏

Är det till vänster i bild så är det nog samma som tidigare i år. I dessa pandemitider vill jag se den tandläkare som åtar sig att hjälpa henne. Kanske om hon ber Jelena snällt. 😂
Citera
2020-11-15, 17:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Visst är det till vänster? Lossna den av att hon tugga något hårt eller vad förorsakade detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in