2021-03-17, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det var "barnens" rum, med dubbelsängar, byrå, spegel och ingenting personligt?
Sorgligt. Tror inte de (små "barnen ) får städa själva, det blir nog inte rätt gjort, enligt annas mått mätt..

Jag funderade på bilden på lilla toan, med ett badlakan utlagt på hela golvet, varför? Läcker det från det snuskiga röret till vänster i bilden?

Ja den toan var väldigt äcklig och med ett stort badlakan över nästan hela golvet. De har nu bott där i 2 år men att få ordning på en liten toa verkar man inte lyckats få till, var det inte det hon skröt om att de har en snickare i familjen.
Inom kort så börjar sannolikt huset falla sönder då underhållet inte sköts, och attenfalls huset hur skadat är det nu när det stått i nästan 1 år utan åtgärder var vatten indraget? det såg ut så på vissa bilder så finns stor risk för fukt skador
Citera
2021-03-17, 07:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Om hon nu är så bra på att städa, varför svabbar hon golven två gånger efter varandra o även skurat trappen två gånger efter varandra????
Inte enklare att göra rätt och ordentligt första gången?
För att låta extra duktig?
Citera
2021-03-17, 08:06
Medlem
MrsATs avatar
Anna höjer Daniel från farmen på storys och han repostar hyllningen. I sann Anna-anda så repostar Anna Daniels repost. Han är ju jävligt händig, så Anna kanske smörjer på nu så Daniel kan komma o hjälpa henne att bygga klart lekstugan. Stackars Daniel...
Citera
2021-03-17, 08:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Hade hon inte fått städhjälp från någon firma?
Hon har tagit tid samt gjort listor på varje steg för steg hur städningen ska gå till som städfirman ska få.
Citera
2021-03-17, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon har tagit tid samt gjort listor på varje steg för steg hur städningen ska gå till som städfirman ska få.
Du skojar?
Citera
2021-03-17, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Anna höjer Daniel från farmen på storys och han repostar hyllningen. I sann Anna-anda så repostar Anna Daniels repost. Han är ju jävligt händig, så Anna kanske smörjer på nu så Daniel kan komma o hjälpa henne att bygga klart lekstugan. Stackars Daniel...
Nu är Anna i farten igen . Jag gillar Daniel han är duktig och trevlig och jag hoppas han vinner men jag skulle aldrig skicka ett foto på mitt vardagsrum med bedjande händer till honom. Hon hoppas säkert att han kontaktar henne och hon får gratis hjälp hemma som den "stjärna" hon tror hon är
Citera
2021-03-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Säkert så sitter hon och gör kalkyl på hur mycket de ska hinna på städtiden samt sannolikt vad de ska göra. Tycker verkligen synd om den städfirma som varit dum nog att göra samarbete med henne
Citera
2021-03-17, 09:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det var "barnens" rum, med dubbelsängar, byrå, spegel och ingenting personligt?
Sorgligt. Tror inte de (små "barnen ) får städa själva, det blir nog inte rätt gjort, enligt annas mått mätt..

Jag funderade på bilden på lilla toan, med ett badlakan utlagt på hela golvet, varför? Läcker det från det snuskiga röret till vänster i bilden?

Det är väl sonen som "läcker" lite här och där.
Rätt äckligt och ohygieniskt med en matta, badlakan eller vad det nu är.
Kiss, spya, sperma.You name it..
🤢🤮
Citera
2021-03-17, 10:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är väl sonen som "läcker" lite här och där.
Rätt äckligt och ohygieniskt med en matta, badlakan eller vad det nu är.
Kiss, spya, sperma.You name it..
🤢🤮
Det där är den lilla toaletten i garagedelen. I tvättstugan står en WC-stol intill bubbelbadet. Säkert bara Anna och Roberto som använder den på bilden. Om Anna ryms där.

https://asterixia.se/2019/04/anna-books-nya-hus/
Citera
2021-03-17, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det kommer nog snart ett foto på det Hon har ju EN bok iaf, som hon idel visade eftersom den var personligt skickad till henne med autograf och allt. Hon skulle väl sitta på playan (förlåt, plaskdammen) i Spanien och läsa.

Vad var det för bok?
Citera
2021-03-17, 11:02
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vad var det för bok?
Mytomanen av Sofie Sarenbrant vill jag minnas.
Citera
2021-03-17, 11:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det där är den lilla toaletten i garagedelen. I tvättstugan står en WC-stol intill bubbelbadet. Säkert bara Anna och Roberto som använder den på bilden. Om Anna ryms där.

https://asterixia.se/2019/04/anna-books-nya-hus/

Känns som att det är en toalett som passar en liten tomte, det är nog Antonios egna lilla runkbås. Förvisad av Anna så långt bort som möjligt.
Man undrar ibland om Anna tänker vad hände den där lilla knatten med glasögon som var typ 7 år och 110 lång och i Annas universum världens sötaste lilla fis.
Nu är han en överkåt dvärg med pipskägg och blattesvenska som snuskar sig.

Edit Antonio var nog kortare än vad jag trodde som 7 åring.
Senast redigerad av cece123 2021-03-17 kl. 11:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in