2021-03-29, 22:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag säger så, det sa både min mamma och mormor.... Sitter i ryggmärgen

Det kan ju faktiskt vara så att inkontinensskydden läcker lite på natten, Anna är ju i den åldern när urinläckage blir vanligare och vanligare.

Bädda rent är ju lite ålderdomligt uttryck.
Anna har ju alltid varit lillgammal.
Såg en snutt av ett Kicki Danielsson uppträdande från 80talet.
På den tiden hade kvinnorna ett speciellt sätt att röra sig på, titta, le osv när de uppträdde.
Inget konstigt om man är 20 plus eller äldre att bete sig flirtigt på ett eh i dagens världs betraktelse gammeldags sätt.
Men när 16 åriga Anna imiterar vuxna känns det bara fel.
Anna har dessutom behållt scenstilen idag, från ett lillgammalt beteende som nu blivit hopplöst ålderdomligt.
Anna tycks liksom inte riktigt hänga med.
Citera
2021-03-29, 22:38
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Någon frågar om hon ska laga mat på Cookalong igen. Anna ljuger och fabulerar ihop (åh, hon är så tydlig i sitt kroppspråk när hon ljuger) och säger att det har hänt en del saker - på grund av Coronan - som hon inte kan rå över så det ligger på is. Hon vill inte säga mer eftersom det inte angår henne.

Det märks väl om de kör Cookalong med andra "kändisar". Sätter mina pengar på att det va sista gången vi såg Anna i det programmet, sen kan man ju spekulera kring anledningen. Det är väl ingen högoddsare att varken Anna eller företaget var särskilt nöjda med uppslutningen.
Citera
2021-03-30, 06:11
Medlem
PricklyCitys avatar
Det verkar gå tungt med försäljningen av Mys radhus. Ett problem är att det fortfarande byggs nytt i området.
Anna går väl i spänd väntan också, hon förväntar sig väl en rejäl andel av vinsten nu när hon hjälpt till med visningsstädningarna.
Citera
2021-03-30, 07:12
Medlem
Here we go again! nu en massa citat på story om att bli sviken och vem man kan lita på...

https://postimg.cc/gallery/66H7XGL
Citera
2021-03-30, 08:12
Medlem
Annas beteende är så jävla passiv aggressivt! Pinsamt! Sitta och livea och vara otrevlig mot folk som ställer frågor och skifta mellan att lägga till med någon puttinuttig bebisröst och vara trevligast i världen.
Hon borde söka hjälp för sin psykiska ohälsa på en gång innan hon brakar samman fullständigt.
Citera
2021-03-30, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Here we go again! nu en massa citat på story om att bli sviken och vem man kan lita på...

Annas liv är att njuta av att få beröm för sina hårt filtrerade bilder. Då och då har hon onödiga lives där hon är arg och obalanserad. Hon hyllar Roberto på ett osunt sätt och den hemska Felicia som är en kopia av sin mamma i allt. Däremellan kommer alla texter om alla som svikit henne och hon talar om att hon gör rätt . En stor tid av sitt liv ägnar hon åt att äta, bädda och duscha. Anna är psykiskt sjuk och det verkar inte finnas någon hjälp för henne. Allt upprepas hela tiden.
Citera
2021-03-30, 09:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Annas beteende är så jävla passiv aggressivt! Pinsamt! Sitta och livea och vara otrevlig mot folk som ställer frågor och skifta mellan att lägga till med någon puttinuttig bebisröst och vara trevligast i världen.
Hon borde söka hjälp för sin psykiska ohälsa på en gång innan hon brakar samman fullständigt.
Ja det börjar se ut som hon är riktigt nere nu men fortsätter att var lika elak och spydig. Jag har inte riktigt trott på teorin om droger men undrar det kan vara slut på tillförseln nu? Nu menar jag inte antidepressiva som inte är något uppåttjack och de får man utskrivna hur lätt som helst och kostar knappt något. Många här på fb och i tråden verkar dock tro att antidepressiva är någon drog. Att de inte säljs av langare är ett bra bevis på att de inte är det.
Citera
2021-03-30, 09:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Annas liv är att njuta av att få beröm för sina hårt filtrerade bilder. Då och då har hon onödiga lives där hon är arg och obalanserad. Hon hyllar Roberto på ett osunt sätt och den hemska Felicia som är en kopia av sin mamma i allt. Däremellan kommer alla texter om alla som svikit henne och hon talar om att hon gör rätt . En stor tid av sitt liv ägnar hon åt att äta, bädda och duscha. Anna är psykiskt sjuk och det verkar inte finnas någon hjälp för henne. Allt upprepas hela tiden.

Detta är väl en del i Annas veckorutin, Anna kör det enda spår hon känner till och har ingen aaaning om hur man gör nya spår i livet.
Det är hennes morsa som lärt Anna att banka pannan platt mot väggen.
Vi alla kan ju räkna ut på förhand vad som ska ske i Annas liv mer eller mindre.
Eller så är vi spågummor och spågubbar hela bunten.
Citera
2021-03-30, 10:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Japp, jag trodde de skulle kommit tidigare, men den som väntar på något gott.

Veckans bästa visdomsord så här långt "Jag är för gammal för att bry mig om du gillar mig eller inte. Livet går vidare ändå." Om man lägger upp det så bryr man sig. Lägger man upp en handfull såna så är man besatt.

Det verkar ju inte beröra någon i hennes närhet eftersom de inte är fler än att det skulle märkts. Och är det ingen i hennes omedelbara närhet så varför just bry sig?
Citera
2021-03-30, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Japp, jag trodde de skulle kommit tidigare, men den som väntar på något gott.

Veckans bästa visdomsord så här långt "Jag är för gammal för att bry mig om du gillar mig eller inte. Livet går vidare ändå." Om man lägger upp det så bryr man sig. Lägger man upp en handfull såna så är man besatt.

Det verkar ju inte beröra någon i hennes närhet eftersom de inte är fler än att det skulle märkts. Och är det ingen i hennes omedelbara närhet så varför just bry sig?

Kan vara My som åsyftas. Hon la tydligen ut i veckan att hon träffar sina bästa vänner och då nämndes inte Anna
Citera
2021-03-30, 10:33
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:

Ja, hur socker ser ut (och smakar) har hon väl full koll på...
Citera
2021-03-30, 11:18
Medlem
från instagram,

https://postimg.cc/pyhw2K70
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in